Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.quote:
Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
SPOILER: Canned MaterialOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door PG18 op 17-11-2013 16:11:29 ]
Oneliners, opinion openers, standaard routines, standaard verhalen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wat houdt dat canned material precies in? Snap nog weinig van dat filmpje als hij het daar de hele tijd over heeft. Googlen geeft me ook alleen wat forums daarover met allerlei vage afkortingen.
Nee, ik weet goed wat ik wil.quote:Op zondag 17 november 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij weet een beetje te goed wat je wilt. Schrikt mannen af nomsayin.
Mannen zijn ook zo onvoorspelbaar.
Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
Tips nodig! Betreffend meisje is wat kortaf.. misschien tips van de FOK!sters?
Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.
Het moet blijkbaar van mijn kant komen? Wijze raad?
quote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef BroodjeKebab het volgende:
Tips nodig! Betreffend meisje is wat kortaf.. misschien tips van de FOK!sters?
Ik begroette haar, waarop zij mij ook begroette. Ik gaf een compliment over haar foto's, waarop zij vervolgens mij bedankte.
Het moet blijkbaar van mijn kant komen? Wijze raad?
quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Gebeurt me de hele tijd, ben ook wel benieuwd naar tips.
De enige vragen die aan me gesteld worden zijn "en jij?" nadat ik een vraag gesteld heb.
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?quote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Volvoman het volgende:
Volgens mij is het beter niet teveel vragen te stellen maar meer statements te maken.
Dat ze een ijskoninginnetje is.quote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vertel eens wat je zou zeggen in mijn situatie?
Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met ditquote:Op zondag 17 november 2013 16:15 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat zou je doen als je over straat liep en Spiderman komt ineens aan zijn spinnetouwtje voorbij gevlogen?
En nu serieus?quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ze een ijskoninginnetje is.
Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Lachen. Maar dit is niet vergelijkbaar met dit
Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen wat je wilt? Zolang je het niet al te gek maakt natuurlijk, dat moet je aanvoelen.
Grappenmaker.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vertel haar de je veel overeenkomsten ziet en dat je met haar wil trouwen.
Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja, maar heb eigenlijk geen idee. Ik wil het goed opbouwen.. maar ik ken haar nog niet echt... En ik wil niet teveel vragen stellen.
Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Die standaard vragen stel ik eigenlijk nooit. Vind ik niet zo interessant.
Verder zou ik niet al teveel proberen na te denken over wat je wel en niet zegt, maar gewoon meegaan in de stroom van het gesprek. Mits ze wat terug zegt natuurlijk.
Ik was serieus. Dat werkt goed.quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
En nu serieus?Als ik echt wist wat ik moest zeggen, zat ik niet in dit topic.
Hoe reageerde ze?quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Tot nu toe geeft ze alleen een reactie terug. Zoals ik al zei gewoon in 1 woord. Ze begroette mij terug en bedankte mij nadat ik haar complimenteerde op haar foto.
Ik heb haar gewoon gevraagd of ze al iets leuks gevonden had op Tinder.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |