abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133341750
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
"XX is echt een topband, heb je ze van de zomer ook live gezien?"
"Bekende rots op de achtergrond"
"Sta je nou op Rolland Garros te spelen?"

etc etc...
pi_133341756
quote:

[..]

Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben ;)
pi_133341770
Niet te veel nadenken, gewoon lullen.
  zondag 17 november 2013 @ 14:26:41 #229
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341801
Oke iedereen negged mij.
Maar hey ik ben een meisje he.
En ik vind het wel geinig als een gast er een hele cheasy zin uitgooit.
Of zegt; ''Hey wie begint er met saaie vragen stellen?''
pi_133341905
quote:

[..]

Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!) |:(

Verzin gewoon iets man jezus.

Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit
pi_133341925
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben
Scherp!
pi_133341944
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Athlete het volgende:

[..]

Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!) |:(

Verzin gewoon iets man jezus.

Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit

Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo. :P
pi_133342207
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo. :P
Het komt wel goed schatje..

Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
pi_133342400
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef cowman het volgende:

[..]

Het komt wel goed schatje..

Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen. :P
pi_133342515
Iemands ondertitel:
Live fast die young, be wild have fun :{
pi_133342522
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen. :P
Confidence is key

Anders maken we een mooi projectje van, dan voeren wij het gesprek voor jou. Ik wil ook best het begin gesprek met haar doen via jou doormiddel van DM, vind ik niet zo erg.
pi_133342749
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
  zondag 17 november 2013 @ 15:02:25 #238
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133342824
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:00 schreef Athlete het volgende:

[..]

Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.

Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
pi_133342887
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.

Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Niemand heeft ook gezegd dat het doel is om je nat te krijgen. Niet alles wat we doen is om je nat te krijgen.
pi_133342942
Gewoon als openings zin "dankje" zeggen.
Als ze dan vraagt hoezo zeg je gewoon "je hebt me geliked en vind mij dus interessant :)"

Komt altijd wel wat op uit.. een beetje arrogantie mag best ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_133342952
quote:

[..]

Misschien moet je je gender even aanpassen in je profiel. Het is nogal verwarrend als je zegt dat je een vrouw bent :P
pi_133343055
quote:
Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.

Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
pi_133343166
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.

Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
_O- _O_
pi_133343417
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
pi_133343531
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
pi_133343701
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
Waarom zeg je dat in het Engels? _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133343755
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_133343770
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omdat ik tegelijkertijd naar het filmpje aan 't kijken ben. Dan ga ik automatisch in het Engels typen. Is bij tentamens in het Engels ook zo.
pi_133343817
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Ja, echt verschrikkelijk is dat. Op mijn werk er ook eentje nu die dan heel interessant ineens random engelse zinnen eruit pleurt, rot toch op denk ik dan :D

Ik doe de omgekeerde route. Bij Facebook beginnen en nu over op whatsapp? :')
  zondag 17 november 2013 @ 15:55:43 #250
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133344333
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ík weet heel goed wat ik wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')