"XX is echt een topband, heb je ze van de zomer ook live gezien?"quote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!)quote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neu hoor, die heb ik ook gebruikt. Uiteindelijk zijn daar alleen maar bootycalls van gekomen. Het is niet alsof die meid meteen haar hart gaat luchten van: ''Ja ik heb toch zooo'n leuke jongen gevonden!'' en dan 2 alinea's tekst. Ze zegt waarschijnlijk: ''Haha, ja wel wat'' of ''Nee, nog niet echt, haha''. Anders zou ze je niet geliket hebben
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 14:30 schreef Athlete het volgende:
[..]
Jah man, je komt meteen in de friendzone na je 2e bericht op Tinder(!)![]()
Verzin gewoon iets man jezus.
Ik leg ze ook wel eens een dilemma voor: Liever 1 babyzeehondje doodknuppelen of voor de rest van je leven 20 cavia's verzorgen?
Wel eerlijk gestolen, maar komt altijd wel een gesprek op uit
Het komt wel goed schatje..quote:Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef cowman het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje..
Praat je nu met die leuke meid of oefen je al op die iets minder belangrijke, wat ik je adviseerde?
Confidence is keyquote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Die minder belangrijke heeft niks van haar laten horen. Ik heb een bericht naar die leuke meid gestuurd. Ik ga me daarop concentreren. Ik wil denk ik teveel en het te perfect proberen te laten lopen. Heb Tinder al een week en dit heb maar twee matches. Waarvan 1 leuke. Dus je kunt het wel zien als dat ik 1 match heb in een week tijd Tinderen.
Gewoon praten man.quote:Op zondag 17 november 2013 14:33 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dit is wat nieuw voor mij, dus even wennen. Ik ben niet zo van het digitaal versieren ofzo.
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:00 schreef Athlete het volgende:
[..]
Gewoon praten man.
Stuur dat je al hoopte dat ze je terug zou liken ofzo.
Niemand heeft ook gezegd dat het doel is om je nat te krijgen. Niet alles wat we doen is om je nat te krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Misschien moet je je gender even aanpassen in je profiel. Het is nogal verwarrend als je zegt dat je een vrouw bentquote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ''Dit is een leuke match''..Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
Ik word echt niet nat als iemand zegt '''Mooie bruine lokken'' ''Mooie ogen''...flikker op betaness schijnt er doorheen.
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Maarja al die apen nemen alleen mannenadvies aan.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.
Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef Epii het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar dat je wat zegt en hoe je het zegt. http://m.youtube.com/watch?v=7qsaxJCvahA
Deze baas legt het even uit.
Waarom zeg je dat in het Engels?quote:Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Held. Die canned material routine is zo verschrikkelijk gay. Gewoon natural en confident zijn.
Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?quote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in het Engels?
Omdat ik tegelijkertijd naar het filmpje aan 't kijken ben. Dan ga ik automatisch in het Engels typen. Is bij tentamens in het Engels ook zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in het Engels?
Ja, echt verschrikkelijk is dat. Op mijn werk er ook eentje nu die dan heel interessant ineens random engelse zinnen eruit pleurt, rot toch op denk ik danquote:Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mensen die onnodig Engels gebruiken Fascinatie?
Ík weet heel goed wat ik wil.quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat vrouwen niet weten wat ze willen en kerels die wel (tinder) succes hebben gehad wél weten wat gemiddeld gezien werkt.
Je vraagt een vis toch ook niet hoe je hem het beste kan vangen. Dat vraag je aan de visser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |