abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133338837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef cowman het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, je bent nummer 100 waarmee ze praat. Gewoon blijven stalken tot ze iets terug zegt of ze je blokt, waarschijnlijk lukt het je beide ^O^
Doe m'n best ;) . Had 2 matches met Oosters lijkende dames. Zijn nu allebei verdwenen helaas. WIlde proberen of pocahontas werkte als opener :')

En ik denk dat ik Inloggen voorbij zag komen. Met als tagline: "heartbreaker" :D
Lange benen koud hoofd.
pi_133338845
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".

Vragen naar hoe het gaat is vind ik te cliché.
Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit ziet :)
pi_133339240
Ik had dus iemand via Tinder die op Tinder heel leuk was maar op andere foto's ineens een draak :r Nu dacht ik haar gevonden te hebben of Facebook maar dat bleek dus een ander te zijn toen die van mij Tinder toevoegde. Uiteindelijk komt het erop neer dat die van Tinder niks is geworden en ik die ander gewoon toevoegde op Facebook waar een gesprek uit is gekomen :') :D
pi_133339290
quote:

[..]
Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.
pi_133339329
Inmiddel al 3 dates gehad haha
pi_133340334
Heb gewoon iedereen geliked net en al 2 matches. Had er maar een gehad nog. Is ff kijken wat er nu gebeurd :p
pi_133340597
Die foto's op Tinder heb je meestal gewoon compleet niets aan :{

Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.

Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt O+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:37:45 #208
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133340639
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:17 schreef Volvoman het volgende:

[..]

Doe m'n best ;) . Had 2 matches met Oosters lijkende dames. Zijn nu allebei verdwenen helaas. WIlde proberen of pocahontas werkte als opener :')

En ik denk dat ik Inloggen voorbij zag komen. Met als tagline: "heartbreaker" :D
Niet eens Poca Hot Ass? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:38:24 #209
Brabo Bastard
pi_133340657
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:

Nu weer een match die 4 foto's van haarzelf heeft staan op Tinder, met een dikke kwak make-up op haar gezicht, overbelichte foto's enz. Ziet eruit als een echte barbiepop.

Nou heb ik haar op Facebook opgezocht en daar kom ik wat andere normale foto's van haar tegen, waarop ze een hartstikke leuk meisje lijkt O+
Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier door :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133340822
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:35 schreef PG18 het volgende:

Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sowieso werkt al die makeup maar in hun nadeel. Ze worden er echt niet mooier door :{
Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.
pi_133340847
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:18 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Zeg b.v. dat je benieuwd bent of ze net zo leuk is als dat ze eruit ziet :)
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Je moet niet vinden. Je moet gewoon doen. Verstand op 0 en lullen met die dames. Dat werkt het beste, niet te veel nadenken ''Oh jee, dit klinkt cliché'' of ''Maar dit is arrogant'' etc. Gewoon doen.
Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?

Ik ben bovendien ook voorzichtig i.v.m. screenshots dat ik zo op 9gag of guitige tinder berichten terecht kom?
pi_133340916
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:

[..]

Waarom like je haar dan als ze geen goede foto's heeft?
Ik like iedereen en bij elke match kijk ik of het wat is of niet nadat ik geprobeerd heb om meer foto's en/of informatie te zoeken over de desbetreffende match op Facebook. En op die 'barbiepop' foto's ziet ze er niet lelijk uit, maar in feite is ze gewoon mooier op normale foto's.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 november 2013 @ 13:51:11 #213
Brabo Bastard
pi_133340941
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef solo020 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik kan het soms heel mooi vinden, als het maar subtiel gebeurt met de juiste make-up, anders kan ik er ook van walgen.
Een beetje is ook niet erg en kan er ook goed uit zien. Maar je hele gezicht vol plamuren is gewoon echt lelijk.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133341036
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

[..]

Wat zal ik dan zeggen precies? Is dat niet een beetje té om gelijk te zeggen; ik ben benieuwd hoe je er in het echt uitziet na alleen maar een begroeting ''hey'?
Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederland :P.
En dan kwam er vanzelf wel een gesprek op gang. Kijk goed naar d'r foto's, maak wat complimenten. Vraag wat ze doet. Wat ze zoekt in een vent. Maak daar (foute) grapjes over. Seksualiseer het gesprek een beetje.
pi_133341279
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik begon altijd met iets van: ''Hey, ook aan het Tinderen geslagen?''. Maar dat was in de vroege dagen van Tinder in Nederland :P.
En dan kwam er vanzelf wel een gesprek op gang. Kijk goed naar d'r foto's, maak wat complimenten. Vraag wat ze doet. Wat ze zoekt in een vent. Maak daar (foute) grapjes over. Seksualiseer het gesprek een beetje.
Nu al? Heb haar nog niet eens gesproken naast een 'hey' begroeting he? :P

Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag. :D

Wat zal ik zeggen? Ik vind het gesprek opgang brengen moeilijk. Ik kan niet meer bedenken dan Hey, maar dat heb ik al gezegd. |:( :')
pi_133341312
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder zei ben ik bang om op guitige tinder berichten te komen of sites als 9gag. :D
Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.

Nee, niet nu al. Breng eerst het gesprek maar eens op gang. Wat heeft zij geantwoord?
pi_133341407
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Schijt daaraan. Daar moet je niet bang voor zijn. En zelfs als: een miniscule foto met je voornaam erbij, lekker boeien.

Nee, niet nu al. Breng eerst het gesprek maar eens op gang. Wat heeft zij geantwoord?
Gewoon 'hey ' terug. Ik zei 'hello' en zij reageerde erop met ''hey''.
  zondag 17 november 2013 @ 14:12:36 #218
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341467
Ik vraag altijd wat iemands favoriete pokemon is.
pi_133341480
quote:

[..]

Hoe bedoel je? Ik weet namelijk niet wat ik verder kan zeggen dan "hey".

dude, really ?
Je kijkt naar de foto's van de jongedame en daar reageer je dan met een leuke kwinkslag op. How moeilijk can it be!
pi_133341489
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:04 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Was ik in het begin ook bang voor, maar op een gegeven moment begin je in te zien dat als je normale gesprekken hebt, dat heus niet zal gebeuren. En gebeurt het toch, dan ga je er ook niet dood aan.
pi_133341515
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

dude, really ?
Je kijkt naar de foto's van de jongedame en daar reageer je dan met een leuke kwinkslag op. How moeilijk can it be!
Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.

Niemand is zo'n casanova als jou. :P
  zondag 17 november 2013 @ 14:15:16 #222
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_133341531
Ik heb al van een paar dames nummertje weten te fixen, kom op guys als het een meisje lukt...
pi_133341545
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:14 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Heel moeilijk. Op gang brengen is niet mijn sterkste punt. Als het eenmaal op gang is, dan gaat het meestal wel.

Niemand is zo'n casanova als jou. :P
hehe, volgens mij zeg ik nergens dat ik een casanova ben :-)

Maar een beetje ad rem kunnen reageren op een foto, of op een gedeelde interesse is een toch wel basic skill hoor :-)
pi_133341579
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:16 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]
Maar een beetje ad rem kunnen reageren op een foto, of op een gedeelde interesse is een toch wel basic skill hoor :-)
Ja precies.
''Mooie blonde lokken heb je hoor ;)''
''En heb je al wat leuks gevonden op Tinder? :)''
Blablabla
pi_133341692
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja precies.
''Mooie blonde lokken heb je hoor ;)''
''En heb je al wat leuks gevonden op Tinder? :)''
Blablabla
Die eerste ga ik maar eens doen. Bij die tweede cijfer ik mijzelf toch weg? Dan duw ik mezelf richting een friendzone in toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')