Paul Elstak niet vergeten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze daar echt een sfeertje willen creëren moeten ze Lee Towers inhuren.
een piemel in het poepertje denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is Genee z'n kat overleden ofzo dat hij zo zachtjes praat de hele tijd?
Is een cover.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongens hebben het gewoon internationaal gemaakt.
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij een gelijk aantal doelpunten over 2 wedstrijden wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Nober het volgende:
Telt een uitdoelpunt dubbel, weet het niet zeker namelijk...
YNWA?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord Mijn Feyenoordquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingen
You never walk alone met hand in hand kameraden in Liverpoolquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILER: Eindstand IJsland - KroatiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen covers!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
You never walk alone met hand in hand kameraden in Liverpool
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord Mijn Feyenoord
Laten we nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Je kan nog beter Vermeer op doel hebben bij een voorzet dan Isaksson
Dit is ook altijd een garantie voor een goeie sfeer:quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord Mijn Feyenoord
gquote:
Ben je toevallig voor Real?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik hoop op Portugal want Ronaldo, Pepe en Coentrão
Heerlijke single...ben zielsgelukkig dat ik die CD heb kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een garantie voor een goeie sfeer:
Genoeg scheepsrampen iddquote:
Je hoort die tune natuurlijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar ken ik dit toch van.
Monaco*quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Kennis van Rene en Johan van buitenlands voetbal is echt te verwaarlozen....10 anonieme Portugezen en 10 anonieme Zweden...
Rene ziet een keer Moutinho bij Monaca voetballen en zegt dat het niet zoveel is....blijkbaar nooit gezien bij Sporting Lissabon en Porto
En spelers die in de Russische competitie voetballen (Kallstrom, Bruno Alves en Veloso (die speelt dan in Oekraïne) zien ze waarschijnlijk helemaal nooit voetballen....
Wel afserveren maar nooit zien voetballen...
Bruno Alves zit bij fenerbache. Fysiek ok, maar kan er geen hout van verder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Kennis van Rene en Johan van buitenlands voetbal is echt te verwaarlozen....10 anonieme Portugezen en 10 anonieme Zweden...
Rene ziet een keer Moutinho bij Monaca voetballen en zegt dat het niet zoveel is....blijkbaar nooit gezien bij Sporting Lissabon en Porto
En spelers die in de Russische competitie voetballen (Kallstrom, Bruno Alves en Veloso (die speelt dan in Oekraïne) zien ze waarschijnlijk helemaal nooit voetballen....
Grap slecht gejat van Mortaxxquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoort die tune natuurlijk nauwelijks.
xD
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerstequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef Tropanzia het volgende:
Pfff, die puur hands en die commentator merkt het haast niet eens op.
Stukje algemene kennis hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
Ze kunnen er ook allemaal geen kloten van dus wel goed gezien opzichquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Het wordt tijd dat ze hem ook draaien voor tegenstanders in De Kuipquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
Leeft die vent nog?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerste
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
En nu kan hij de spelers niet eens meer uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerste
Wel gemengd he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat gun je je ergste vijanden toch niet eens?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,
biertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je me niet eerst een drankje aanbieden voordat je me ten huwelijk vraagt?
Ruslandquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Stavak?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
en moeten ze 2 keer tegen elkaar spelen?
Quaresmaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef regiliopeace het volgende:
De enige Portugees die voorzetten met de buitenkant kan geven is Quaresma.
Gaat Johnny het doen morgen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En nu kan hij de spelers niet eens meer uit elkaar houden.
Beetje denigrerend voor een Nederlander.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
RuslandOekraïne
Nietszeggende kutcompetities. Daar ga je toch niet naar kijken?!
Waar de neuk heb je het over? Als ik geen Nederlander was geweest had ik die onzin die ze Eredivisie noemen nooit gekeken...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Beetje denigrerend voor een Nederlander.
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is de tussenstand? Ik zit nu in de trein.
0-0quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoop trouwens dat Zweden wint Irritant rotventje die ronaldo
En hij zoekt het hier opquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je kan dat op 100 sites opzoeken.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan meer moeite doen en hier vragenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom post ik het hierquote:
Het staat 5-5 voor Zwedenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoop trouwens dat Zweden wint. Irritant rotventje die ronaldo
Bedankt dat je dit zegt.quote:
Die heb ik lang niet gehadquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er maar een zak aardappelen bij gepakt.[ afbeelding ]
Die jongen is sociaal geïsoliseerd, gun hem wat interactie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan meer moeite doen en hier vragen
Dikzak.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die topploegen spelen betere voetballers dan in Nederland...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
RuslandOekraïne
Nietszeggende kutcompetities. Daar ga je toch niet naar kijken?!
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op mobiel is dat net wat lastiger opzoeken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat eigenlijk jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit zegt.![]()
Iedereen zou wel alles kunnen gaan Googlen maar dan zou je ook geen fok meer hebben!!
Onzin, om actief deel te nemen in discussies kan je geen google gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Iedereen zou wel alles kunnen gaan Googlen maar dan zou je ook geen fok meer hebben!!
Eens. Beetje ondoordachte opmerking van GGMMquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voorquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, om actief deel te nemen in discussies kan je geen google gebruiken.
Ja, of Fok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voor
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat eigenlijk jaHet eerste waar hij aan dacht, ik vraag het op FOK!
Ze missen een type Manolev.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Tering wat is dat Portugal zwak met voorzetten
Wat is dat nou weer. Klinkt als een Hindifilm.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voor
*Googletquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!
Ah, geen plaats voor mij dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Siri is een stuk aardiger en socialer.
Klopt had ik vanmiddag nog.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer. Klinkt als een Hindifilm.
*googletquote:
Je kan ook gewoon koekelt zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lelijke kut verbasteringen.. gewoon Googled.
Ik hou van vla.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ga het ook afzetten, kan die muziek niet meer aanhoren
Doei!
Benieuwd naar jullie reacties!
Hij kan goed dichten ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef regiliopeace het volgende:
http://janvis.info/artiest/leo-driessen
"Artiest"
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon koekelt zeggen.
Nou nou nou Geo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.
Het lijkt wel of dat irritante dweilorkest dat ze bij het schaatsen altijd hebben daar zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Branigan met Self Control, GTA Vice City
Ow okequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, heeft betrekking op Zweden hoor.
Vroeger.. toen de muziek in GTA nog goed was..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Branigan met Self Control, GTA Vice City
Ik ken het als we gaanne met zijn allen naar de Zaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
O nee bij Henkie in de kelder is nog zat van dat nat.
Adolf Hitler in dit topic. Gezelliequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.
Lachgas voor iedereen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Adolf Hitler in dit topic. Gezellie
Non Stop Pop is redelijk okquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de muziek in GTA nog goed was..
Googled slaat pas nergens op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lelijke kut verbasteringen.. gewoon Googled.
Doe dan de domme.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stoppen niet meer... als je het zo lang volhoudt trek je je niets van 1 goal aan. Die gaan al blazend naar huis.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Replicat het volgende:
Kan Zweden ff 1-0 maken zodat het dweilorkest stopt?
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 22:12:53Heerlijk concert! 😭😭 in de wedstrijd zit nog geen muziek. #porzwe #porswe reageer retweet
De manier waarop Frankrijk het WK miste van 1994quote:
argh!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die stoppen niet meer... als je het zo lang volhoudt trek je je niets van 1 goal aan. Die gaan al blazend naar huis.
Trifon Ivanovquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef TLC het volgende:
[..]
De manier waarop Frankrijk het WK miste van 1994![]()
![]()
Bulgarije
Dat kan een mooi gifje worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Ronaldo van iedereen laat merken dat die andere niet moet aanstellen
Doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe de Grieken dat altijd voor elkaar krijgen om zich met zo'n matig elftal toch steeds weer te plaatsen voor een groot toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home!
Die doet het anders prima.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
Isaksson wisselen wordt je alleen maar beter van
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef JuBoy het volgende:
Ja,wel prettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Vergeet Samaras (quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen.
En spitsen als Charisteas en Mitroglou
Nee ik zit nu in de biebquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je je fiets wel uit de binnenstad gehaald?
Ik zit gelukkig niet op de grondquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fokken in de bieb, pas maar op dat je niet gespot wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |