Paul Elstak niet vergeten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze daar echt een sfeertje willen creëren moeten ze Lee Towers inhuren.
een piemel in het poepertje denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is Genee z'n kat overleden ofzo dat hij zo zachtjes praat de hele tijd?
Is een cover.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongens hebben het gewoon internationaal gemaakt.
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij een gelijk aantal doelpunten over 2 wedstrijden wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Nober het volgende:
Telt een uitdoelpunt dubbel, weet het niet zeker namelijk...
YNWA?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord Mijn Feyenoordquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel dat nieuwe nummer van 'm zingen
You never walk alone met hand in hand kameraden in Liverpoolquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILER: Eindstand IJsland - KroatiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen covers!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
You never walk alone met hand in hand kameraden in Liverpool
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord Mijn Feyenoord
Laten we nou niet overdrijven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Mansjester het volgende:
Je kan nog beter Vermeer op doel hebben bij een voorzet dan Isaksson
Dit is ook altijd een garantie voor een goeie sfeer:quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord Mijn Feyenoord
gquote:
Ben je toevallig voor Real?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik hoop op Portugal want Ronaldo, Pepe en Coentrão
Heerlijke single...ben zielsgelukkig dat ik die CD heb kunnen bemachtigen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een garantie voor een goeie sfeer:
Genoeg scheepsrampen iddquote:
Je hoort die tune natuurlijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar ken ik dit toch van.
Monaco*quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Kennis van Rene en Johan van buitenlands voetbal is echt te verwaarlozen....10 anonieme Portugezen en 10 anonieme Zweden...
Rene ziet een keer Moutinho bij Monaca voetballen en zegt dat het niet zoveel is....blijkbaar nooit gezien bij Sporting Lissabon en Porto
En spelers die in de Russische competitie voetballen (Kallstrom, Bruno Alves en Veloso (die speelt dan in Oekraïne) zien ze waarschijnlijk helemaal nooit voetballen....
Wel afserveren maar nooit zien voetballen...
Bruno Alves zit bij fenerbache. Fysiek ok, maar kan er geen hout van verder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Kennis van Rene en Johan van buitenlands voetbal is echt te verwaarlozen....10 anonieme Portugezen en 10 anonieme Zweden...
Rene ziet een keer Moutinho bij Monaca voetballen en zegt dat het niet zoveel is....blijkbaar nooit gezien bij Sporting Lissabon en Porto
En spelers die in de Russische competitie voetballen (Kallstrom, Bruno Alves en Veloso (die speelt dan in Oekraïne) zien ze waarschijnlijk helemaal nooit voetballen....
Grap slecht gejat van Mortaxxquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoort die tune natuurlijk nauwelijks.
xD
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerstequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef Tropanzia het volgende:
Pfff, die puur hands en die commentator merkt het haast niet eens op.
Stukje algemene kennis hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
Ze kunnen er ook allemaal geen kloten van dus wel goed gezien opzichquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Het wordt tijd dat ze hem ook draaien voor tegenstanders in De Kuipquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
Leeft die vent nog?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerste
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
xD
En nu kan hij de spelers niet eens meer uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo Reitsma in 86 zag de hand van God als eerste
Wel gemengd he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat gun je je ergste vijanden toch niet eens?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,
biertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je me niet eerst een drankje aanbieden voordat je me ten huwelijk vraagt?
Ruslandquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Pulu het volgende:
Stavak?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit zeer zelden in het stadion inderdaad,
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
en moeten ze 2 keer tegen elkaar spelen?
Quaresmaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef regiliopeace het volgende:
De enige Portugees die voorzetten met de buitenkant kan geven is Quaresma.
Gaat Johnny het doen morgen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En nu kan hij de spelers niet eens meer uit elkaar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |