*Googletquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!
Ah, geen plaats voor mij dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Siri is een stuk aardiger en socialer.
Klopt had ik vanmiddag nog.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer. Klinkt als een Hindifilm.
*googletquote:
Je kan ook gewoon koekelt zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lelijke kut verbasteringen.. gewoon Googled.
Ik hou van vla.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ga het ook afzetten, kan die muziek niet meer aanhoren
Doei!
Benieuwd naar jullie reacties!
Hij kan goed dichten ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef regiliopeace het volgende:
http://janvis.info/artiest/leo-driessen
"Artiest"
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon koekelt zeggen.
Nou nou nou Geo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.
Het lijkt wel of dat irritante dweilorkest dat ze bij het schaatsen altijd hebben daar zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Branigan met Self Control, GTA Vice City
Ow okequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, heeft betrekking op Zweden hoor.
Vroeger.. toen de muziek in GTA nog goed was..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Branigan met Self Control, GTA Vice City
Ik ken het als we gaanne met zijn allen naar de Zaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Tropanzia het volgende:
O nee bij Henkie in de kelder is nog zat van dat nat.
Adolf Hitler in dit topic. Gezelliequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gehandicapte uitroeien om een sterker en beter ras te krijgen.
Lachgas voor iedereen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Adolf Hitler in dit topic. Gezellie
Non Stop Pop is redelijk okquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen de muziek in GTA nog goed was..
Googled slaat pas nergens op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lelijke kut verbasteringen.. gewoon Googled.
Doe dan de domme.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |