Het staat 5-5 voor Zwedenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is de tussenstand? Ik zit nu in de trein.
Ik hoop trouwens dat Zweden wint. Irritant rotventje die ronaldo
Bedankt dat je dit zegt.quote:
Die heb ik lang niet gehadquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er maar een zak aardappelen bij gepakt.[ afbeelding ]
Die jongen is sociaal geïsoliseerd, gun hem wat interactie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan meer moeite doen en hier vragen
Dikzak.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die topploegen spelen betere voetballers dan in Nederland...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
RuslandOekraïne
Nietszeggende kutcompetities. Daar ga je toch niet naar kijken?!
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op mobiel is dat net wat lastiger opzoeken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je kan dat op 100 sites opzoeken.
Nou dat eigenlijk jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit zegt.![]()
Iedereen zou wel alles kunnen gaan Googlen maar dan zou je ook geen fok meer hebben!!
Onzin, om actief deel te nemen in discussies kan je geen google gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Iedereen zou wel alles kunnen gaan Googlen maar dan zou je ook geen fok meer hebben!!
Eens. Beetje ondoordachte opmerking van GGMMquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voorquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, om actief deel te nemen in discussies kan je geen google gebruiken.
Ja, of Fok.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voor
En 9 van de 10 keer als je iets Googled dan is de eerste hit een link naar dit forum! Dus eigenlijk is het helemaal niet gek dat je hier vraagt, dit is namelijk de bron!quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat eigenlijk jaHet eerste waar hij aan dacht, ik vraag het op FOK!
Ze missen een type Manolev.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Tering wat is dat Portugal zwak met voorzetten
Wat is dat nou weer. Klinkt als een Hindifilm.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gewoon Siri voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |