:22 is goed hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:58 schreef Bitterlemon het volgende:
Op een seconde na.
Oh, en te weinig tetten.
Een klein beetje openstaand is wel zo lekker...quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Smeg zei "over een kwartier" Ik was gewoon precies optijd
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik kom hier voor de naakte vrouwen
Die vind je hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
BL heeft mooie tieten hoorde ik, DM hem eensquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij mag ook wel naaktpics inzenden hoorgr
Sorry man, er zijn alleen dampende mannen hier!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daar neem ik dan wel genoegen mee. Ik neem m'n goede vriend Rezania mee, is dat oké?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Sorry man, er zijn alleen dampende mannen hier!
Davld pls.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
BL heeft mooie tieten hoorde ik, DM hem eens
Ik zit hier naakt te fappen op BLquote:Op donderdag 14 november 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat dragen jullie op dit moment?
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
Nieuwe schoenen besteld, wat vinden we er van?
[ afbeelding ]
Je had beter hakken kunnen nemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hoog.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mensen die hoog.
Mensen die geen skateschoenen.
Dit is ONZ, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef zeeppaardje het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties
Fix'dquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FOK!, wat had je verwacht?
Ója natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is ONZ, wat had je verwacht?
Die is baasquote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ója natuurlijkik had ook deze kunnen nemen
[ afbeelding ]
Donnie pls.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik raak gewoon opgewonden van je bittr.
Zijn die duur?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan klap ik je met mijn flaming shoe gangquote:Op donderdag 14 november 2013 21:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik maak die vlammetjes anders zelf wel van een stukje karton en plak die dan op mijn schoenen
Ben ik een kloon ¿quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
Nu nog een Cita en een Anita...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saffraan is wel heel duur.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten ik zoek het wel even op
Altijd al zo geweest...quote:
Je hoeft hier niet te vertellen dat je klein geschapen bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt omdat er weinig van is, net als donni
jwel, anders weten ze niet. volges spatie ben ik te groot voor 'n clit en te klein voor een penerquote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te vertellen dat je klein geschapen bent.
Wil je me nu knuffelen?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor.
Alleen niet van wie.
Kut ik weet de derde zin niet meer uit mn hoofd...quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant, Donnie. Misschien dat Rez dat wil.
Hoe duur kost saffaraan wel niet, qua euros in financieel geld dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kut ik weet de derde zin niet meer uit mn hoofd...
Ik leef op 't randje jwzquote:Op donderdag 14 november 2013 21:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog stee- bans niet bespreken op forum.
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn vrienden van mij en bittrquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch vind ik ze op 1 of andere manier wel wat hebben, als ze nou 20 euro waren had ik het voor de grap gedaan voor op bepaalde feestjesquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja..quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe duur kost saffaraan wel niet, qua euros in financieel geld dan?
Die was er ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is niet geboren.... maar op de wal gescheten door een zieke meeuw....quote:
Link?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik heb al een youtube hit met mijn zangkunsten, ik heb al 100 views
Neuh, dat is echt perfectquote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef zeeppaardje het volgende:
Het zal vast niet aan het zangtalent liggen
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij, daar had ik even een screenshot van mn gezicht gemaaktquote:
Oh jaquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Nee, al een langere tijd terug eens gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Inbeelden dat iedereen naakt isquote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb morgen een presentatie, heeft iemand tips?
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd lichtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Wat als je een 9/10 ziet danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.
In 3 maanden slechts één keer gebeurd, en die kwam naast me zittenquote:
blofquote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef zeeppaardje het volgende:
Wauw dat liedje donker hart van blof
Ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak?ik hou wel van wat Nederlandstalig muziek.
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag.
Ik vind het kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?
Struggles manquote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd ligtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Moemoe, je leeftquote:
Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotosquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingenquote:
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingen
Wat een achterdochtigheid...quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaaaa Viro ik ben er weer
Je kan wel zien wie er vakantie heeft
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotos
2Wekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker dan. Nog leuke dingen in de planning staan tijdens je vakantie ofnie?
Zo lekker dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingen
Hahaha ja knap he van mezelfquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo lekker dan.
Hey je gebruikt nu ook komma's
Het viel mij op, moest grinniken hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha ja knap he van mezelf![]()
Maar ik klaag idd niet nee,heb het ook dik verdiend
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Het viel mij op, moest grinniken hier
Tijdje geen vakantie gehad?
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weer
heb idd tijdje geen vakantie gehad
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:03 schreef Channie83 het volgende:
Viro wil jij eens kijken of er nu wat opstaat op mijn profiel
Net mijn 1ste opgestoken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad?
[..]
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!
Ik riep niks haha hoeveel heb jij er al op!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad?
[..]
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!
quote:
Waar moet ik kijken? Ben vandaag nuchterquote:[..]
Ik riep niks haha hoeveel heb jij er al op!![]()
Ahhh zou heel graag met je willen delen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik kijken? Ben vandaag nuchter
Is een bewuste keuzequote:Op vrijdag 15 november 2013 01:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ahhh zou heel graag met je willen delen...
op mijn FOK profiel
Owww bewust hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Is een bewuste keuze
Zie 2 foto's van jou en Hoi
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:15 schreef Maringo het volgende:
Waar zijn de tieten? En het bier? En de modder?
Prive via DM of PM?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owww bewust haha
ik heb er volgens mij nu 3
kan ik daar ook prive sturen naar mensen
Hoi hoi, hoe is het hier?quote:
Ik vind het anders nog best druk. Meestal is het wel dood.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rustig. Te rustig. Ik vermoed iets, maar ik weet nog niet wat.
En weer komen we elkaar tegenquote:
DM versturen doe je door opquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja hier weet ik dat dat nog niet kan
maar ik bedoelde op die andere
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
En weer komen we elkaar tegen
[..]
DM versturen doe je door op [ afbeelding ] te klikken. En PM door rechtsboven op [ afbeelding ] te klikken.
Zie DM grquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan wil ik een piemel foto! Deal? Dan krijg jij een foto van mijn tieten
Wel erg makkelijk bij jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Yupquote:
Yeey, the more souls the merrierquote:
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Je onderschat FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Ik bedoelde het algemeen, maar tof dat je jezelf vooruit schuift ivm groepsdingen enzo. Moeilijke woorden op late avond...quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey, the more souls the merrier
[..]
Je moest eens weten![]()
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemenquote:
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
Wat LB zegt, je onderschat FOK! nu heel ergquote:
hahaha ahhh het is eigenlijk best schattigquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.
Jongetje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
toch??
Not me, but i won't say no to tittiesquote:
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?quote:
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
Je onderschat Fok dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hier![]()
![]()
![]()
FOK!*quote:
Imgur?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Not me, but i won't say no to titties![]()
[..]
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?
Dat mag toch gewoon pre-18?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Not me, but i won't say no to titties![]()
[..]
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?
HAHAHAHAHA ik ga weer vreselijk stuk hier!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
Channie, niet zeggen dat we jou hebben gewaarschuwd
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.quote:
Wait whut?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.![]()
Oh, ik druk ze altijd de mond vol met een subway broodje en stel dan de vraag. Mocht de politie komen, kan ik het er altijd op gooien dat ze volmondig ja zei.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, zolang je maar niet op heterdaad wordt betrapt![]()
Ik hou daarom zoveeeeeul van bellen blazenquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.![]()
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!quote:
Dat is ook een manierquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik druk ze altijd de mond vol met een subway broodje en stel dan de vraag. Mocht de politie komen, kan ik het er altijd op gooien dat ze volmondig ja zei.
Potver dat is een goeie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Imgur?
Gewoon de photobucket app downloaden
Komt tie weer hoor met mijn fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ik ga weer vreselijk stuk hier!
Heeft ie allang al gedaan, durf zelfs te wedden dat ie jouw foto op zijn portable bekkenstootkussen heeft geplaktquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Komt tie weer hoor met mijn foto
Niet uitprinten en boven je bed hangen
Doe de tromroffel vast op die 2 grote djembe's dan duik ik mijn faparchief even in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Komt tie weer hoor met mijn foto
Niet uitprinten en boven je bed hangen
Wat spannendquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft ie allang al gedaan, durf zelfs te wedden dat ie jouw foto op zijn portable bekkenstootkussen heeft geplakt
En ik wacht op iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik wacht op iedereen.YEAAAAHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
Zit de rest met de broek op de enkels te wachten op een foto?
Neequote:
Foto als bewijsquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor niets mijn broek op mijn enkels laten zakken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
Bijna bijna bijna een ban van lb aan de broek.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Om wat te doen?
Broek op mijn enkels?? heb niet eens een broek aan
quote:
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Voor wat?
Wat moet je daar voor doen dan
Wel raar,maar voor de rest mag je elkaar wel afkraken,beledigen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.
Opties opties opties.
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.
Opties opties opties.
Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:11 schreef Scuidward het volgende:
Wapdaheahadaw.
Dat was mijn bagger. Iedereen een prettig leven gewenst.
Inderdaad, maar niets overtreft fok!.rarquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.
Natuurlijk, ik mag je best complimenteren op je zure vagijn en je in dezelfde zin een stomme kuthoer noemen. Zolang ik maar wel verwacht dat je in leven blijft.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wel raar,maar voor de rest mag je elkaar wel afkraken,beledigen?
Die krijg ik altijd in DM.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.
Serieus? Ik hou van zulke koosnaampiesquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik mag je best complimenteren op je zure vagijn en je in dezelfde zin een stomme kuthoer noemen. Zolang ik maar wel verwacht dat je in leven blijft.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou je een knuffel geven maar m'n pik is hard
JE MISTE ME HE?!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:12 schreef Viro het volgende:
Moemoe, je leeft![]()
Had je al een tijdje niet gezien, was bang dat je een sociaal leven had gekregen
![]()
nee geen leven hier.quote:Op vrijdag 15 november 2013 03:51 schreef badtripbob het volgende:
Goedebaggernacht lieve mensen
Hier nog leven?
Als je denkt dat je hart er mee gestopt is, besef je dan eerst dat je aan de verkeerde kant zit te voelen. Dat heb ik wel vakerquote:
nee voel liever niet aan de verkeerde kantquote:Op vrijdag 15 november 2013 04:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je denkt dat je hart er mee gestopt is, besef je dan eerst dat je aan de verkeerde kant zit te voelen. Dat heb ik wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |