Neequote:
Foto als bewijsquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor niets mijn broek op mijn enkels laten zakken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
Bijna bijna bijna een ban van lb aan de broek.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Om wat te doen?
Broek op mijn enkels?? heb niet eens een broek aan
quote:
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:06 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Voor wat?
Wat moet je daar voor doen dan
Wel raar,maar voor de rest mag je elkaar wel afkraken,beledigen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.
Opties opties opties.
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoveel opties. Zou een doodsverwensing naar je hoofd kunnen slingeren. Je adres posten. Link naar je facebook.
Opties opties opties.
Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:11 schreef Scuidward het volgende:
Wapdaheahadaw.
Dat was mijn bagger. Iedereen een prettig leven gewenst.
Inderdaad, maar niets overtreft fok!.rarquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.
Natuurlijk, ik mag je best complimenteren op je zure vagijn en je in dezelfde zin een stomme kuthoer noemen. Zolang ik maar wel verwacht dat je in leven blijft.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wel raar,maar voor de rest mag je elkaar wel afkraken,beledigen?
Die krijg ik altijd in DM.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bepaalde rarretjes doen het ook goed.
Serieus? Ik hou van zulke koosnaampiesquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik mag je best complimenteren op je zure vagijn en je in dezelfde zin een stomme kuthoer noemen. Zolang ik maar wel verwacht dat je in leven blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |