Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij, daar had ik even een screenshot van mn gezicht gemaaktquote:
Oh jaquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Nee, al een langere tijd terug eens gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Inbeelden dat iedereen naakt isquote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb morgen een presentatie, heeft iemand tips?
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd lichtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Wat als je een 9/10 ziet danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.
In 3 maanden slechts één keer gebeurd, en die kwam naast me zittenquote:
blofquote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef zeeppaardje het volgende:
Wauw dat liedje donker hart van blof
Ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak?ik hou wel van wat Nederlandstalig muziek.
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag.
Ik vind het kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?
Struggles manquote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd ligtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Moemoe, je leeftquote:
Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotosquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingenquote:
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingen
Wat een achterdochtigheid...quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaaaa Viro ik ben er weer
Je kan wel zien wie er vakantie heeft
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotos
2Wekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker dan. Nog leuke dingen in de planning staan tijdens je vakantie ofnie?
Zo lekker dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingen
Hahaha ja knap he van mezelfquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo lekker dan.
Hey je gebruikt nu ook komma's
Het viel mij op, moest grinniken hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha ja knap he van mezelf![]()
Maar ik klaag idd niet nee,heb het ook dik verdiend
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Het viel mij op, moest grinniken hier
Tijdje geen vakantie gehad?
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weer
heb idd tijdje geen vakantie gehad
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:03 schreef Channie83 het volgende:
Viro wil jij eens kijken of er nu wat opstaat op mijn profiel
Net mijn 1ste opgestoken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad?
[..]
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!
Ik riep niks haha hoeveel heb jij er al op!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al gehad?
[..]
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!
quote:
Waar moet ik kijken? Ben vandaag nuchterquote:[..]
Ik riep niks haha hoeveel heb jij er al op!![]()
Ahhh zou heel graag met je willen delen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik kijken? Ben vandaag nuchter
Is een bewuste keuzequote:Op vrijdag 15 november 2013 01:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ahhh zou heel graag met je willen delen...
op mijn FOK profiel
Owww bewust hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Is een bewuste keuze
Zie 2 foto's van jou en Hoi
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:15 schreef Maringo het volgende:
Waar zijn de tieten? En het bier? En de modder?
Prive via DM of PM?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Owww bewust haha
ik heb er volgens mij nu 3
kan ik daar ook prive sturen naar mensen
Hoi hoi, hoe is het hier?quote:
Ik vind het anders nog best druk. Meestal is het wel dood.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rustig. Te rustig. Ik vermoed iets, maar ik weet nog niet wat.
En weer komen we elkaar tegenquote:
DM versturen doe je door opquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja hier weet ik dat dat nog niet kan
maar ik bedoelde op die andere
Hoi hoiquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
En weer komen we elkaar tegen
[..]
DM versturen doe je door op [ afbeelding ] te klikken. En PM door rechtsboven op [ afbeelding ] te klikken.
Zie DM grquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan wil ik een piemel foto! Deal? Dan krijg jij een foto van mijn tieten
Wel erg makkelijk bij jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan wil ik een piemel foto! Deal? Dan krijg jij een foto van mijn tieten
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |