:22 is goed hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:58 schreef Bitterlemon het volgende:
Op een seconde na.
Oh, en te weinig tetten.
Een klein beetje openstaand is wel zo lekker...quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Smeg zei "over een kwartier" Ik was gewoon precies optijd
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik kom hier voor de naakte vrouwen
Die vind je hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
BL heeft mooie tieten hoorde ik, DM hem eensquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij mag ook wel naaktpics inzenden hoorgr
Sorry man, er zijn alleen dampende mannen hier!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daar neem ik dan wel genoegen mee. Ik neem m'n goede vriend Rezania mee, is dat oké?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Sorry man, er zijn alleen dampende mannen hier!
Davld pls.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
BL heeft mooie tieten hoorde ik, DM hem eens
Ik zit hier naakt te fappen op BLquote:Op donderdag 14 november 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat dragen jullie op dit moment?
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
Nieuwe schoenen besteld, wat vinden we er van?
[ afbeelding ]
Je had beter hakken kunnen nemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hoog.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mensen die hoog.
Mensen die geen skateschoenen.
Dit is ONZ, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef zeeppaardje het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties
Fix'dquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FOK!, wat had je verwacht?
Ója natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is ONZ, wat had je verwacht?
Die is baasquote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ója natuurlijkik had ook deze kunnen nemen
[ afbeelding ]
Donnie pls.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik raak gewoon opgewonden van je bittr.
Zijn die duur?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan klap ik je met mijn flaming shoe gangquote:Op donderdag 14 november 2013 21:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik maak die vlammetjes anders zelf wel van een stukje karton en plak die dan op mijn schoenen
Ben ik een kloon ¿quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
Nu nog een Cita en een Anita...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Saffraan is wel heel duur.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten ik zoek het wel even op
Altijd al zo geweest...quote:
Je hoeft hier niet te vertellen dat je klein geschapen bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt omdat er weinig van is, net als donni
jwel, anders weten ze niet. volges spatie ben ik te groot voor 'n clit en te klein voor een penerquote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te vertellen dat je klein geschapen bent.
Wil je me nu knuffelen?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor.
Alleen niet van wie.
Kut ik weet de derde zin niet meer uit mn hoofd...quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben niet van die kant, Donnie. Misschien dat Rez dat wil.
Hoe duur kost saffaraan wel niet, qua euros in financieel geld dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Kut ik weet de derde zin niet meer uit mn hoofd...
Ik leef op 't randje jwzquote:Op donderdag 14 november 2013 21:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog stee- bans niet bespreken op forum.
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn vrienden van mij en bittrquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch vind ik ze op 1 of andere manier wel wat hebben, als ze nou 20 euro waren had ik het voor de grap gedaan voor op bepaalde feestjesquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. bij die schoenen horen deze accessoires dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja..quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe duur kost saffaraan wel niet, qua euros in financieel geld dan?
Die was er ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is niet geboren.... maar op de wal gescheten door een zieke meeuw....quote:
Link?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik heb al een youtube hit met mijn zangkunsten, ik heb al 100 views
Neuh, dat is echt perfectquote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef zeeppaardje het volgende:
Het zal vast niet aan het zangtalent liggen
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij, daar had ik even een screenshot van mn gezicht gemaaktquote:
Oh jaquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Nee, al een langere tijd terug eens gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het foto shop topic van mij
Inbeelden dat iedereen naakt isquote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb morgen een presentatie, heeft iemand tips?
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd lichtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Wat als je een 9/10 ziet danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een stijve in de bus, ik deel deze ervaring niet.
In 3 maanden slechts één keer gebeurd, en die kwam naast me zittenquote:
blofquote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef zeeppaardje het volgende:
Wauw dat liedje donker hart van blof
Ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak?ik hou wel van wat Nederlandstalig muziek.
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag.
Ik vind het kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:09 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Maar je keek er wel een beetje op neer, of begrijp ik die smiley verkeerd?
Struggles manquote:Op donderdag 14 november 2013 21:40 schreef d4v1d het volgende:
Weetje wat kut is? In een overvolle bus zitten en dan een stijve krijgen terwijl je lul verkeerd ligtKan je hem niet even rechtleggen ofzo
Moemoe, je leeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |