Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotosquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingenquote:
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:33 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik moet al weer lachen,Wat is Fobo? ik weet wel dat iemand vertelde ik waar fotos kan uploaden en ik kan pas over 5dagen prive berichten sturen en andere dingen
Wat een achterdochtigheid...quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben Hien.
Ik zie dat jij nieuw bent, of ben je een kloon?
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaaaa Viro ik ben er weer
Je kan wel zien wie er vakantie heeft
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben idd nieuw en neen geen kloon.heb al wat fotos gepost en ook kinderfotos
2Wekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.. Nu is het merendeel van ons hier te lui om te zoeken, dus dat is een problematische situatie.
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker dan. Nog leuke dingen in de planning staan tijdens je vakantie ofnie?
Zo lekker dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:49 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaa zeker.Weekend Kuuroord en verwennerij,uiteten,bios,sociaal doen met mijn groepje mensen/familie.beetje dat soort dingen
Hahaha ja knap he van mezelfquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo lekker dan.
Hey je gebruikt nu ook komma's
Het viel mij op, moest grinniken hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha ja knap he van mezelf![]()
Maar ik klaag idd niet nee,heb het ook dik verdiend
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Het viel mij op, moest grinniken hier
Tijdje geen vakantie gehad?
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Na 3 Tjoepies komen de puntjes vanzelf weer
heb idd tijdje geen vakantie gehad
Niet roepen dat ik een stalker ben, je vraagt er zelf om!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:03 schreef Channie83 het volgende:
Viro wil jij eens kijken of er nu wat opstaat op mijn profiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |