Yeey, the more souls the merrierquote:
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Je onderschat FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Ik bedoelde het algemeen, maar tof dat je jezelf vooruit schuift ivm groepsdingen enzo. Moeilijke woorden op late avond...quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan wil ik een piemel foto! Deal? Dan krijg jij een foto van mijn tieten
Ehmm nee joh hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey, the more souls the merrier
[..]
Je moest eens weten![]()
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemenquote:
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
Wat LB zegt, je onderschat FOK! nu heel ergquote:
hahaha ahhh het is eigenlijk best schattigquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.
Jongetje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
toch??
Not me, but i won't say no to tittiesquote:
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?quote:
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
Je onderschat Fok dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hier![]()
![]()
![]()
FOK!*quote:
Imgur?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Not me, but i won't say no to titties![]()
[..]
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?
Dat mag toch gewoon pre-18?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Not me, but i won't say no to titties![]()
[..]
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?
HAHAHAHAHA ik ga weer vreselijk stuk hier!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
Channie, niet zeggen dat we jou hebben gewaarschuwd
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.quote:
Wait whut?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.![]()
Oh, ik druk ze altijd de mond vol met een subway broodje en stel dan de vraag. Mocht de politie komen, kan ik het er altijd op gooien dat ze volmondig ja zei.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, zolang je maar niet op heterdaad wordt betrapt![]()
Ik hou daarom zoveeeeeul van bellen blazenquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze sprongen wel bijna uit het truitje idd. Kwam ook dat je je longen vol lucht had om bellen te blazen.![]()
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!quote:
Dat is ook een manierquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik druk ze altijd de mond vol met een subway broodje en stel dan de vraag. Mocht de politie komen, kan ik het er altijd op gooien dat ze volmondig ja zei.
Potver dat is een goeie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Imgur?
Gewoon de photobucket app downloaden
Komt tie weer hoor met mijn fotoquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb die bookmark nog wel ergens. Gimme sec!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:38 schreef Channie83 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA ik ga weer vreselijk stuk hier!
Heeft ie allang al gedaan, durf zelfs te wedden dat ie jouw foto op zijn portable bekkenstootkussen heeft geplaktquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Komt tie weer hoor met mijn foto
Niet uitprinten en boven je bed hangen
Doe de tromroffel vast op die 2 grote djembe's dan duik ik mijn faparchief even in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Komt tie weer hoor met mijn foto
Niet uitprinten en boven je bed hangen
Wat spannendquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft ie allang al gedaan, durf zelfs te wedden dat ie jouw foto op zijn portable bekkenstootkussen heeft geplakt
En ik wacht op iedereen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik wacht op iedereen.YEAAAAHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
Zit de rest met de broek op de enkels te wachten op een foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |