Yeey, the more souls the merrierquote:
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Je onderschat FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen piemel foto zal krijgen van da ruk menneke
Ik bedoelde het algemeen, maar tof dat je jezelf vooruit schuift ivm groepsdingen enzo. Moeilijke woorden op late avond...quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan wil ik een piemel foto! Deal? Dan krijg jij een foto van mijn tieten
Ehmm nee joh hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey, the more souls the merrier
[..]
Je moest eens weten![]()
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemenquote:
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
Nee dat niet echt ,Maar zulke uitspraken van zo een jongentje kan ik haast niet serieus nemen![]()
toch??
Wat LB zegt, je onderschat FOK! nu heel ergquote:
hahaha ahhh het is eigenlijk best schattigquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stiekem hopen ze er altijd op hoor.
Jongetje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:28 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ehmm nee joh hahaha
[..]
toch??
Not me, but i won't say no to tittiesquote:
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?quote:
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
Je onderschat Fok dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:35 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toch niet van je............Want dan ga ik stuk hier![]()
![]()
![]()
FOK!*quote:
Imgur?quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Maringo het volgende:
Wat is een foto via mobiel uploaden een kutwerk zeg..
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Not me, but i won't say no to titties![]()
[..]
Hoe lang nog voor fok!kers jou legaal uit elkaar mogen trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |