SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Nu dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik was net bij LOL maar jij was er niet
Is het wel legit dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en het is niet eens marktplaats, notabene tweakers
geen idee, vast wel, maar vond het niet intressant genoegquote:Op donderdag 14 november 2013 10:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is het wel legit dan?
Ze waren 4.90 en nu 4 man.quote:
Inderdaar enorm irritant. Heb telkens geklikt "nee ik wil mijn echte naam niet gebruiken" en dan plaats ik een comment, staat mijn naam er toch!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:17 schreef vogelkooi het volgende:
Als ik mijn naam google kom ik bij mijn youtube uit... terwijl ik dat uit heb gezet, dat ik mijn connectie heb uitgezet tussen youtube en gmail.
repostquote:Op donderdag 14 november 2013 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja Microsoft Singapore![]()
Niet perse, wel een stuk andersquote:
En beter.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet perse, wel een stuk anders
Vind lol zelf leuker omdat het wat toeganklijker is en meer bekend
Niet alleen he?quote:
niks waard zonder het fantastische twente erop.quote:
emmercompascumquote:Op donderdag 14 november 2013 17:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
niks waard zonder het fantastische twente erop.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een goed idee.
Doen jullie allemaal mee?
Tot de Sint het land heeft verlaten,
ga ik alleen nog maar in rijm praten.
Deze actie is om aandacht te vragen,
voor een reden van klagen.
Veel mannen hebben een tumor in hun reet,
dus steek regelmatig je vinger in je bilspleet.
Steun mijn strijd tegen prostaatkanker,
als alleen negers het hebben wordt de wereld blanker.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een goed idee.
heb je ook nog een kaart uit dezelfde periode van de Noordelijke provincies? ik heb nog wel eentje van Stad Groningenquote:
Fappen in een oude sok, zo doen wij dat.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Fappen in een oude sok, zo doen wij dat.
ik vroeg je watquote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een goed idee.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh sorry heb nog geen game gespeeld, zal zo even voor je checken okay?
jammerquote:
http://www.oldmapsonline.(...)rom=1000&dateto=2010quote:Op donderdag 14 november 2013 19:44 schreef SosuaCafe het volgende:
nog 1gb met zulke dingen ergens op een backup.
quote:
bawzquote:
quote:
quote:
Haten op Mike Mo Capaldiquote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die op zn bek ging.
JAKE BROOWWWNquote:
Ik doe alles gewoon goed, lukt altijd, en nu gaat ie kankeren ja watquote:
Deathmatchen bij shaderon zn server?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef MineraalWater het volgende:
je kan er gewoon niet mee omgaan. punt.
ik heb maar 1 ding geleerd met PS, en dat is GIF.jes maken, maar kijk je snap, dat zegt ie..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef MineraalWater het volgende:
je kan er gewoon niet mee omgaan. punt.
minecraft?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand mee quake deathmatchen bij shaderon op zn server?
[..]
Deathmatchen bij shaderon zn server?
nee ben expeditie aan het kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Deathmatchen bij shaderon zn server?
wat voor expeditie?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
nee ben expeditie aan het kijken
exporoboquote:Op donderdag 14 november 2013 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
nee ben expeditie aan het kijken
Gebruik je giffing toolquote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb maar 1 ding geleerd met PS, en dat is GIF.jes maken, maar kijk je snap, dat zegt ie..
Terwijl ik altijd hetzelfde doe..
ediiitquote:
Die eckte boiis van de straatquote:
quote:
OOOOOOOOHHH DIE KAART IS GEKANTELDquote:
Huilen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ik word gedownvote op reddit omdat ik zeg dat de DLC van Payday slecht is
Vind dat hele spel teleurstellend eigenlijk, had er veel meer van verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ben erg teleurgesteld in de DLC
6 euro.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ben erg teleurgesteld in de DLC
Ja, Slaat echt totaal NERGENS op. echt wat een zondequote:Op donderdag 14 november 2013 22:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
6 euro.![]()
Dit had een patch moeten zijn + waar zijn die safehouses nu?
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef Curlbrah het volgende:
Moet zeggen, vond het een "leuk" spel maar de devs maken nu wat aparte keuzes. Misschien verdienen ze er nu meer geld mee maar als startend bedrijfje moet je juist een fanbase opbouwen en ze niet in het gezicht spugen met dit soort ongijn.
Trouwens, de eerste "free" DLC was dus die store heist?
Ahahaha watquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja
Trouwen Tafelvoetbal toernooi op TV wtf
Kwam die?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef bobbernaut het volgende:
Hihi ik weet een leuke matige grap met de pop van plex
Ja. Lekker veel licht he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moggel. Mooie foto's maak jij wel zeg. kunst.
Waaromquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
Ik realiseer me net dat ik er al een paar jaar geen Domino Day is geweest. Ik kijk op Wikipedia zijn ze gestopt. Flink klote vind ik dat,
geinigquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mecabricks.com/en/workshop/ wat voor mschol dit
HAH, dat is wel chillquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef MineraalWater het volgende:
WAT EEN BAAS HAHAHA
http://www.reddit.com/r/p(...)le_players_all_over/
cool is dat he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag college gehad van forensische antropoloog van Nederlands Forensisch instituut. Kwam even een mooi verhaal houden over het vergaan van lijken inclusief zeer grafische foto's. Zelden zo weinig gegeten tijdens een college
De body farm ja, daar hebben ze er meerdere van de in VS. Hoop van de foto's kwamen daar vandaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
cool is dat he?
In USA heb je ook een heel afgezet stuk land, mensen kunnen daar hun lichaam doneren aan de wetenschap.
Dan leggen ze ze buiten op verschillende manieren zodat forensisch antropologen kunnen oefenen enzo.
Zou ik wel een keertje willen kijken.
Nah koers is al een stuk gezakt nu. Ik hou ze gewoon vast. En als ze nog een heel stuk zakken koop ik gewoon bijquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef shaderon het volgende:
Trouwens, ga je je btc nu verkopen?![]()
Misschien kun je ze over een paar uur voor wat tientjes minder terugkopen
18 November is er een hearing in de VS over bitcoin. Kan goed of slecht nieuws zijn voor bitcoin. Dat weet nog niemand. Gewoon de koers in de gaten houden. Mischien zakt het flink, zou dan een mooie kans zijn om te kopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:25 schreef shaderon het volgende:
Vanaf welk punt is het interessant om te kopen? Ben wel geïnteresseerd
true; het vervelende is.. het maakt mij geen reet uit wat ze zeggen bij die hearing echter kan het de koers wel beïnvloeden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Mender het volgende:
[..]
18 November is er een hearing in de VS over bitcoin. Kan goed of slecht nieuws zijn voor bitcoin. Dat weet nog niemand. Gewoon de koers in de gaten houden. Mischien zakt het flink, zou dan een mooie kans zijn om te kopen.
Neinquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ikmhad je toch al op snapchat?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yooo net bruiloft gehad, was supertof. Ex gezien maar goed mee gepraat. Open bar aan het eind.
Ahaha kerkdienst in Staphorst trouwens, not even kidding here. Was voor hun grootouders ofzo. Iig wel leuk.
Als dit waar is geniaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leukste was met naam genoemd worden en bedankt worden door de bruidegom. Want ik had met twee vrienden allemaal posters gemaakt van " ** loves ** " enzo en met drie man door de hele school opgehangen.
Was wel leuk want dat leverde mij toen een schorsing op wegens wéér pesten vond de adjunct, maar heeeft uiteindelijk wel voor een huwelijk gezorgd want die jongen werd toen gepushed en beide vonden dat het wel duidelijk was en vroegen elkaar die dag om verkering en nu trouwden ze dus.
Dus Weddingplanner AlDie voor al uw huwelijken
Niks aan gelogenquote:
Ja echt hé? Maar viel wel mee, was een paar liedjes en daarna een korte verkondiging en daarna meteen door naar de feestlocatie.quote:
nu hoofdpijn?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt hé? Maar viel wel mee, was een paar liedjes en daarna een korte verkondiging en daarna meteen door naar de feestlocatie.
Valt goed mee hoor, ga mij niet helemaal kachel drinken op een bruiloft. Wel spierpijn WANT ICH WILDE NOCH EIN BISSCHEN TANZENquote:
Hahaha mooi verhaal dan, heeft je gekloot toch iets opgeleverdquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks aan gelogen
Alleen herinnerde ik mij er niks van omdat we continu dat soort shit flikten bij iedereen en enorm aan zaten te kloten. Vrij veel schorsingen ook voor gehad omdat we het meteen persoonlijk maakten vonden ze.
Zaten ook twee meiden waar we extreem ranzige liefdesbrieven in het postvakje gooiden, die wisten nooit zeker van wie die kwamen al verdacht iedereen ons er van. Maar dammmnnnn wat zijn die lekker geworden, nondeju zeg.
Maar dat even terzijde, ik was wel een kut kindal kunnen jullie je daar niks bij voorstellen denk ik
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:33 schreef MineraalWater het volgende:
Godver weet iemand hoe dit nummer heet op 0:57?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:43 schreef kensei het volgende:
16 jarige schoold mensen in jaren 80 muziek
nquote:
np broquote:
link! heb al paar dagen niet in gtav topic gekekenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:46 schreef kensei het volgende:
[..]
bobber ik heb het weer een beetje goedgemaakt met durexje
in de supermarktquote:
goeiengquote:
Ah shitquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef kensei het volgende:
Deze foto heeft me bijna mn leven gekost, met watermeloen in de ene hand, nieuwe telefoon in de andere, door de ghetto's van curacao naar huis lopen #thuglife
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen datinbureau he, je kent het wel dat ik mensen aan elkaar koppel he, moehiem, dus kwam zo een inschrijving binnen van een surinaams meisje, haar naam was MA PAMPA!!! Ik dacht beetje vreemde naam walakien jah, ik hou wel van een beetje vreemd...........ehm..........ok , dus ik belde haar op he het eerste dat ik hoorde was ; MA PAMPA!!!!!! Echt keihard zo schreeuwen he, dyus ik zeg; Ja met frits boeqemoem an tahandast, ik zag je advertentie ik wil wel met jou uit en zo he, ja is goed zegt ze moehim ik had me mooi gemaakt ingesmeerd met cocusmelk en zo dat vinden die dames fijn schijnt het he had ik met haar afgesproken in een disco he, was het een negerdisco, het licht stond aan anders zag je helemaal niets het waren allemaal surinamers daar he. Moahiem ik was eerst bang ik dacht dat ik in diergaarden blijdorp of artis was beland he, overal zag ik bokito's. Alleen al die portier ayyemma die was gewoon geen Picatuh maar BIGATUH. Mega groot, ik keek dus omhoog he en zag alleen twee neusgaten zo groot was hij moehim eenmaal binnen he alleen maar afrikaanse muziek he, dus die negers kunnen goed dansen he echt alsof ze geen gewrichten hebben he van die rare bewegingen breakdance en zo, walakien ik heb dat nooi geleerd thuis dus ik dacht weet je wat ik ga mijn stijl doen dus ik ging een beetje LELLA BOEYA dans doen een beetje met je schouders bewegen en zo en iedereen stond me zo stil aan te kijken van WHAT the Fuck doe jij bradda?!?!?! Moehiem aan het eind van de avond ik was helemaal stuk van het dansen, elke battle verloren en die negerin die ik aan het daten was heb ik nooit meer teruggezien.........oh jawel een keer bij opsporing verzocht maar dat teltr niet ik had zelf aangifte gedaan ze had al me geld en zo gestolen
neger wat
Blauw is toch mooierquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauwe dus gekocht, zwart hadden ze gister nog wel in mijn maat, kkr zooi
oh en deze
[ afbeelding ]
quote:
Oh? Gaat dat per periode bij jullie? Hier staan ze sporadisch het hele jaar door.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef mschol het volgende:
oliebollenkramen staan sinds vandaag ook weer opgesteld
Hier al ruim 2 of 3 weken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef mschol het volgende:
oliebollenkramen staan sinds vandaag ook weer opgesteld
Ditquote:
wanneer scarred ft bobje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
bobber zegt doei, bobber gaat skaten, doei
idkquote:
quote:
duurt half uurtje ofzo. Ltc is sneller.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als het netwerk hem nou ook nog even bevestigd
Das de bedoeling van factionsquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Man man man wat een zooi op de factions server van je Remy. Hoop kapotte en verlate kasteeltjes in alle richtingen![]()
Hoe bedoel je meer guildwars achtig? Alleen pvp in bepaalde plekken oid?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Das de bedoeling van factionsAlle bases slopen die je tegenkomt haha.
Alhoewel onze factions update er straks meer een soort Guildwars achtig iets van gaat maken. Wordt zeer tof
Er komen dan vaste guilds/factions die je kunt joinen wanneer je voor het eerst begint. (kun je dus niet meer zelf maken) Die allemaal een eigen stuk grond bezitten. De wereld zelf kun je niet slopen en zit vol steden, pvp gebieden en pve dungeons etc. Om het maar even kort te beschrijven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meer guildwars achtig? Alleen pvp in bepaalde plekken oid?
Klinkt wel geinig, zal eens komen kijken wanneer het er is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
Er komen dan vaste guilds/factions die je kunt joinen wanneer je voor het eerst begint. (kun je dus niet meer zelf maken) Die allemaal een eigen stuk grond bezitten. De wereld zelf kun je niet slopen en zit vol steden, pvp gebieden en pve dungeons etc. Om het maar even kort te beschrijven.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig, zal eens komen kijken wanneer het er is.
Maar als we MACHT krijgen en middels PVP sterker kunnen worden, dan zou ik sowieso erg fanatiek spelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Tis denk ik wel de bedoeling dat het een tijdje actief blijft
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als we MACHT krijgen en middels PVP sterker kunnen worden, dan zou ik sowieso erg fanatiek spelen
Ik wil wel een poging wagenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de kans op een kleine MCSC faction? Dat zou wel supertof zijn.
Steun jij mijn campagne?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef MineraalWater het volgende:
Op een minecraft video van skyblocks:
I'm so OCD and your world is so messy, tidy it up abit please
Als een steunpaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steun jij mijn campagne?
FUCK YEAHquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:50 schreef shaderon het volgende:
Nouja er komen een stuk of 8-12 Guilds om mee te starten. Kunnen jullie allemaal 1 bepaalde guild joinen idd. En er zijn idd ranks binnen de guild (officer etc)
Oh je mag niet binnen je eigen gebied bouwen ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef shaderon het volgende:
Moet nog wel veel gebeuren voordat het af is ofc. Hele custom map moet gebouwd worden etc
Jawelquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh je mag niet binnen je eigen gebied bouwen ook?
Nou ja, mocht je hulp nodig hebben, kan vast wel wat tijd vinden om het een en ander te bouwen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
JawelMaar het zal plaats vinden op een map met terrein waar je u tegen zegt
Tevens moeten de steden en alle guild bases nog gebouwd worden, elk met hun eigen thema dat bij de achtergrond van die guild past. Er is grond om te bouwen en om te minen binnen je Guild. Maar de hoofdvestiging valt niet te slopen
We sell propane and propane accessoriesquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welk thema heeft de guild
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welk thema heeft de guild
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Zie je het al voor je Tom oid die moet luisteren naar een 12 jarige officer
![]()
Een strategische vrije rol en wij hebben binnen 24 uur alles veroverd.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een strategische vrije rol en wij hebben binnen 24 uur alles veroverd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef d4v1d het volgende:
Jong0ns, http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/building-game
Dit kan je ook spelen met minder dan 7 spelers (zolang het maar een oneven aantal is)
keer doen? Andere map/minigame kan ook. Bijvoorbeeld the walls of UHC zou ook nog kunnen maar dan ben ik weer als eerste dood
We hebben het er wel steeds over maar er komt niks van. Ik host wel. Graag even dit quoten en zeggen wanneer je zou kunnen.
Oh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
heeft remy al op zn server dacht ik
slaat toch echt nergens meer opquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef bobbernaut het volgende:
http://uscheckout.apc.fr/browse.cfm/4,3379.html?nav=kanye
Aldie, voor jou
idd, alleen voor de naamquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
slaat toch echt nergens meer op
wil eigk de precieze specs wel weten, hoe dik/dun de garen dingen zijn etc, hoeveel per cm2 etcquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
nouja het is wel echt EGYPTISCH KATOEN HÉ!
hahahquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wil eigk de precieze specs wel weten, hoe dik/dun de garen dingen zijn etc, hoeveel per cm2 etc
t waren 10 shirtsquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef bobbernaut het volgende:
http://uscheckout.apc.fr/browse.cfm/4,3379.html?nav=kanye
Aldie, voor jou
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oud nieuws
Maar hij zit best lekker moet ik zeggen
ahaha mooiquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
inb4 allemaal remakes uit china
Die chinezen kijken altijd zo biggiequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)yrex/1188975014.html
ooit zo'n shirt besteld daar? mijn broer heeft ooit 3 shirts en 2 polo's besteld. Waren nog best OK, die Polo's draagt hij nog steeds maar die shirts waren van zo'n raar materiaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef bobbernaut het volgende:
slechte namaak btw, de echte heeft geen label
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |