Vind dat hele spel teleurstellend eigenlijk, had er veel meer van verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ben erg teleurgesteld in de DLC
6 euro.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ben erg teleurgesteld in de DLC
Ja, Slaat echt totaal NERGENS op. echt wat een zondequote:Op donderdag 14 november 2013 22:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
6 euro.![]()
Dit had een patch moeten zijn + waar zijn die safehouses nu?
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef Curlbrah het volgende:
Moet zeggen, vond het een "leuk" spel maar de devs maken nu wat aparte keuzes. Misschien verdienen ze er nu meer geld mee maar als startend bedrijfje moet je juist een fanbase opbouwen en ze niet in het gezicht spugen met dit soort ongijn.
Trouwens, de eerste "free" DLC was dus die store heist?
Ahahaha watquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja
Trouwen Tafelvoetbal toernooi op TV wtf
Kwam die?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef bobbernaut het volgende:
Hihi ik weet een leuke matige grap met de pop van plex
Ja. Lekker veel licht he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moggel. Mooie foto's maak jij wel zeg. kunst.
Waaromquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef MineraalWater het volgende:
Ik realiseer me net dat ik er al een paar jaar geen Domino Day is geweest. Ik kijk op Wikipedia zijn ze gestopt. Flink klote vind ik dat,
geinigquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mecabricks.com/en/workshop/ wat voor mschol dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |