geinigquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mecabricks.com/en/workshop/ wat voor mschol dit
HAH, dat is wel chillquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef MineraalWater het volgende:
WAT EEN BAAS HAHAHA
http://www.reddit.com/r/p(...)le_players_all_over/
cool is dat he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag college gehad van forensische antropoloog van Nederlands Forensisch instituut. Kwam even een mooi verhaal houden over het vergaan van lijken inclusief zeer grafische foto's. Zelden zo weinig gegeten tijdens een college
De body farm ja, daar hebben ze er meerdere van de in VS. Hoop van de foto's kwamen daar vandaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
cool is dat he?
In USA heb je ook een heel afgezet stuk land, mensen kunnen daar hun lichaam doneren aan de wetenschap.
Dan leggen ze ze buiten op verschillende manieren zodat forensisch antropologen kunnen oefenen enzo.
Zou ik wel een keertje willen kijken.
Nah koers is al een stuk gezakt nu. Ik hou ze gewoon vast. En als ze nog een heel stuk zakken koop ik gewoon bijquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef shaderon het volgende:
Trouwens, ga je je btc nu verkopen?![]()
Misschien kun je ze over een paar uur voor wat tientjes minder terugkopen
18 November is er een hearing in de VS over bitcoin. Kan goed of slecht nieuws zijn voor bitcoin. Dat weet nog niemand. Gewoon de koers in de gaten houden. Mischien zakt het flink, zou dan een mooie kans zijn om te kopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:25 schreef shaderon het volgende:
Vanaf welk punt is het interessant om te kopen? Ben wel geïnteresseerd
true; het vervelende is.. het maakt mij geen reet uit wat ze zeggen bij die hearing echter kan het de koers wel beïnvloeden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Mender het volgende:
[..]
18 November is er een hearing in de VS over bitcoin. Kan goed of slecht nieuws zijn voor bitcoin. Dat weet nog niemand. Gewoon de koers in de gaten houden. Mischien zakt het flink, zou dan een mooie kans zijn om te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |