Er komen dan vaste guilds/factions die je kunt joinen wanneer je voor het eerst begint. (kun je dus niet meer zelf maken) Die allemaal een eigen stuk grond bezitten. De wereld zelf kun je niet slopen en zit vol steden, pvp gebieden en pve dungeons etc. Om het maar even kort te beschrijven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meer guildwars achtig? Alleen pvp in bepaalde plekken oid?
Klinkt wel geinig, zal eens komen kijken wanneer het er is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
Er komen dan vaste guilds/factions die je kunt joinen wanneer je voor het eerst begint. (kun je dus niet meer zelf maken) Die allemaal een eigen stuk grond bezitten. De wereld zelf kun je niet slopen en zit vol steden, pvp gebieden en pve dungeons etc. Om het maar even kort te beschrijven.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klinkt wel geinig, zal eens komen kijken wanneer het er is.
Maar als we MACHT krijgen en middels PVP sterker kunnen worden, dan zou ik sowieso erg fanatiek spelenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Tis denk ik wel de bedoeling dat het een tijdje actief blijft
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar als we MACHT krijgen en middels PVP sterker kunnen worden, dan zou ik sowieso erg fanatiek spelen
Ik wil wel een poging wagenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is de kans op een kleine MCSC faction? Dat zou wel supertof zijn.
Steun jij mijn campagne?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef MineraalWater het volgende:
Op een minecraft video van skyblocks:
I'm so OCD and your world is so messy, tidy it up abit please
Als een steunpaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Steun jij mijn campagne?
FUCK YEAHquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:50 schreef shaderon het volgende:
Nouja er komen een stuk of 8-12 Guilds om mee te starten. Kunnen jullie allemaal 1 bepaalde guild joinen idd. En er zijn idd ranks binnen de guild (officer etc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |