Neinquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ikmhad je toch al op snapchat?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yooo net bruiloft gehad, was supertof. Ex gezien maar goed mee gepraat. Open bar aan het eind.
Ahaha kerkdienst in Staphorst trouwens, not even kidding here. Was voor hun grootouders ofzo. Iig wel leuk.
Als dit waar is geniaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leukste was met naam genoemd worden en bedankt worden door de bruidegom. Want ik had met twee vrienden allemaal posters gemaakt van " ** loves ** " enzo en met drie man door de hele school opgehangen.
Was wel leuk want dat leverde mij toen een schorsing op wegens wéér pesten vond de adjunct, maar heeeft uiteindelijk wel voor een huwelijk gezorgd want die jongen werd toen gepushed en beide vonden dat het wel duidelijk was en vroegen elkaar die dag om verkering en nu trouwden ze dus.
Dus Weddingplanner AlDie voor al uw huwelijken
Niks aan gelogenquote:
Ja echt hé? Maar viel wel mee, was een paar liedjes en daarna een korte verkondiging en daarna meteen door naar de feestlocatie.quote:
nu hoofdpijn?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt hé? Maar viel wel mee, was een paar liedjes en daarna een korte verkondiging en daarna meteen door naar de feestlocatie.
Valt goed mee hoor, ga mij niet helemaal kachel drinken op een bruiloft. Wel spierpijn WANT ICH WILDE NOCH EIN BISSCHEN TANZENquote:
Hahaha mooi verhaal dan, heeft je gekloot toch iets opgeleverdquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks aan gelogen
Alleen herinnerde ik mij er niks van omdat we continu dat soort shit flikten bij iedereen en enorm aan zaten te kloten. Vrij veel schorsingen ook voor gehad omdat we het meteen persoonlijk maakten vonden ze.
Zaten ook twee meiden waar we extreem ranzige liefdesbrieven in het postvakje gooiden, die wisten nooit zeker van wie die kwamen al verdacht iedereen ons er van. Maar dammmnnnn wat zijn die lekker geworden, nondeju zeg.
Maar dat even terzijde, ik was wel een kut kindal kunnen jullie je daar niks bij voorstellen denk ik
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:33 schreef MineraalWater het volgende:
Godver weet iemand hoe dit nummer heet op 0:57?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |