Oh je mag niet binnen je eigen gebied bouwen ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef shaderon het volgende:
Moet nog wel veel gebeuren voordat het af is ofc. Hele custom map moet gebouwd worden etc
Jawelquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh je mag niet binnen je eigen gebied bouwen ook?
Nou ja, mocht je hulp nodig hebben, kan vast wel wat tijd vinden om het een en ander te bouwen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
JawelMaar het zal plaats vinden op een map met terrein waar je u tegen zegt
Tevens moeten de steden en alle guild bases nog gebouwd worden, elk met hun eigen thema dat bij de achtergrond van die guild past. Er is grond om te bouwen en om te minen binnen je Guild. Maar de hoofdvestiging valt niet te slopen
We sell propane and propane accessoriesquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welk thema heeft de guild
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welk thema heeft de guild
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Zie je het al voor je Tom oid die moet luisteren naar een 12 jarige officer
![]()
Een strategische vrije rol en wij hebben binnen 24 uur alles veroverd.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Een strategische vrije rol en wij hebben binnen 24 uur alles veroverd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef d4v1d het volgende:
Jong0ns, http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/building-game
Dit kan je ook spelen met minder dan 7 spelers (zolang het maar een oneven aantal is)
keer doen? Andere map/minigame kan ook. Bijvoorbeeld the walls of UHC zou ook nog kunnen maar dan ben ik weer als eerste dood
We hebben het er wel steeds over maar er komt niks van. Ik host wel. Graag even dit quoten en zeggen wanneer je zou kunnen.
Oh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
heeft remy al op zn server dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |