SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?
Jankman.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Ze wil dus een man die gevoeliger is dan haarzelf. 3 op de 10 van de vrouwen wil een slappe zak en 7 van 10 wil een man die macho is en waar je nooit bang hoeft te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef Redbullkid het volgende:
Mwah vond Sjoerd toch wel heel sterk.![]()
Zelfs Lucas.. (Alleen MOET hij nou echt in elke scene zoenen of klef doen met Menno?) de tering hee
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echt.
Doen ze bij heterostellen toch ook niet in de serie?
Ken me er wel iets van voorstellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*Van 2 mannen vind ik dat helemaal niet erg.
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keerquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keer
ik heb het ook in alle gevallen. bah bah bahquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.
"Ja, maar lieverdje, ja maar schatje"!
Ja, dat gezoen als een stel wijven. Bleh!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef Redbullkid het volgende:
Mwah vond Sjoerd toch wel heel sterk.![]()
Zelfs Lucas.. (Alleen MOET hij nou echt in elke scene zoenen of klef doen met Menno?) de tering hee
Maar dat is een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.
"Ja, maar lieverdje, ja maar schatje"!
Ik kijk weer alleen de shorties, want er gebeurt verder toch niks.quote:
Ik ook. Heb na de cliff geen enkele hele aflevering meer gezien. En wanneer ik even 2 minuten kijk krijg ik niet eens het idee dat ik iets gemist hebquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk weer alleen de shorties, want er gebeurt verder toch niks.
Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 17 november 2013 08:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ook. Heb na de cliff geen enkele hele aflevering meer gezien. En wanneer ik even 2 minuten kijk krijg ik niet eens het idee dat ik iets gemist heb
Sarcastisch hoop ik?quote:Op zondag 17 november 2013 11:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Het is toch gewoon een leuke soap/serie om te volgen? :p
Ja, zeker voor dat bedrag.quote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef majahoi het volgende:
Is het de moeite waard om de kerstfilm uit seizoen 9 te kopen?
Okee !quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zeker voor dat bedrag.
Geen hoogstaand verhaal, maar gewoon mooi om iedereen bij elkaar te zien inclusief enkele oude bekenden. En nog in het oude decor van Huize Alberts.
Die ga ik ook zeker kopen!quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zeker voor dat bedrag.
Geen hoogstaand verhaal, maar gewoon mooi om iedereen bij elkaar te zien inclusief enkele oude bekenden. En nog in het oude decor van Huize Alberts.
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De verhaallijn met Rik vind ik nog best aardig. Hij heeft iemand proberen te vermoorden en heeft ook nog een stalkend wicht achter hem aan lopen. Ik zou niet in zijn situatie willen zitten.
Voor de rest is het allemaal maar matig. Het is fijn dat Sjoerd terug is en ik ben benieuwd wat Vincent gaat meemaken en daar blijft het bij.
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
Al blijf ik het nog steeds een faal vinden dat Rik het gedaan heeft!
quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.
Wie is Daniël ?quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.
geen idee, dat heb ik al 10 jaar niet meer gezienquote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Daniël dubbel was toch uit Sesamstraat?
Die AZM geval boeit me al weinig, who cares als hij mag blijven of niet?quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef luftersel het volgende:
Niet dat ik kijk, maar heb ik het goed als de enige twee verhaallijnen op dit moment die van het AZM en Femke zijn? Dat van Vincent komt ook niet echt vooruit heb ik het idee. En tja, Menno en Lucas gaan trouwen, maar tussentijds gebeurt er niet echt iets...
Het interview met Ferri op de site geeft wel een beetje opheldering. Ik ben bereid het te accepteren.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over.![]()
Al blijf ik het nog steeds een faal vinden dat Rik het gedaan heeft!
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!quote:Op maandag 18 november 2013 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee, dat heb ik al 10 jaar niet meer gezien
ik bedoel deze daniël daniël :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_Dani%C3%ABl
verrekdaniël is de voogd van sjors
hij zou zomaar terug kunnen komen
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 18:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het interview met Ferri op de site geeft wel een beetje opheldering. Ik ben bereid het te accepteren.
Zeker. In elk geval had Aysen zelf moeten vallen en niet Mike, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.
Rikki is zijn dochter, dat hij zich zo over haar ontfermde is daarom niet zo bijzonder.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.
Dat zeker ja!quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zeker. In elk geval had Aysen zelf moeten vallen en niet Mike, dat is nog het ergste.
Klopt! Maar een aantal mensen hier vonden dat Rik, Nuran wel heel erg negeerde toen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rikki is zijn dochter, dat hij zich zo over haar ontfermde is daarom niet zo bijzonder.
Dat was ook raar maar ik gooide het op zijn vreemdgaan en dat hij haar gewoon niet onder ogen kon komen ofzo.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zeker ja!
[..]
Klopt! Maar een aantal mensen hier vonden dat Rik, Nuran wel heel erg negeerde toen.![]()
Ik vond toen dat Nuran zich een beetje aanstelde. Aangezien Rikki zo in schok was! Maar ze hadden dus al die woordenwisseling gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was ook raar maar ik gooide het op zijn vreemdgaan en dat hij haar gewoon niet onder ogen kon komen ofzo.
dat snap ik ook wel, maar ik was die link met sjors helemaal vergetenquote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!
Waar heeft Wim Zomer eigenlijk wel zin in? Ik heb die man sinds GTST niet meer op tv gezien. Bestaat hij uberhaupt wel?quote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!
Ah vandaar!quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar ik was die link met sjors helemaal vergeten
hij heeft toch een circus?quote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Waar heeft Wim Zomer eigenlijk wel zin in? Ik heb die man sinds GTST niet meer op tv gezien. Bestaat hij uberhaupt wel?
Nou, idd.quote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ah vandaar!![]()
Overigens Rikki weer vandaag!![]()
Ga je kind zoeken zou ik zeggen. In plaats van Sjoerd weer de schuld te geven. Terwijl je zelf ook niet aan het opletten was.
Dat heeft hij na zijn gtst periode nog jaren gedaan ja. Inmiddels doet hij dat ook niet meer.quote:
dan doet hij het kennelijk beter dan wij.quote:Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat heeft hij na zijn gtst periode nog jaren gedaan ja. Inmiddels doet hij dat ook niet meer.
Tegenwoordig woont hij een groot gedeelte van het jaar in Spanje!
Na Nico Zwinkels is dit de volgende RTL-coryfee die het publiek in de steek laat, en in Spanje gaat wonen. Een kwalijke zaak.quote:Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan doet hij het kennelijk beter dan wij.
wij zitten hier te blauwbekken van de kou
Ach. We hebben hem na Daniel, toch ook niet meer in een echte rol gezien?quote:Op maandag 18 november 2013 20:23 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Na Nico Zwinkels is dit de volgende RTL-coryfee die het publiek in de steek laat, en in Spanje gaat wonen. Een kwalijke zaak.
6quote:
Ja echt!quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tim.Wat een arrogante kneus is het ook.
Nee het schoot inderdaad niet opquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Rik idols-achtig lang deed over het vertellen? Jezus man, kom to the point
En het zal niet de eerste keer zijn dat GTST verhaallijnen pikt. In dit geval "the Bold".quote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:
Het zou me overigens niks verbazen als Rik helemaal niet met Femke naar bed is geweest en ze hem dat gewoon heeft doen geloven door hem uit te kleden in bed en ernaast is gaan liggen. Hij was immers al flink zat toen toch. Zo gestoord is ze wel.
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het zal niet de eerste keer zijn dat GTST verhaallijnen pikt. In dit geval "the Bold".
Onlangs Amber met Liam. Amber zwanger etcetera.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?
Nee. Die Amber heeft toch ook de zoon van Bill in haar bed gelegd (hij was out omdat hij zijn kop gestoten had na allemaal toestanden met zijn mrs Right; de volgende dag vertelde ze dat ze sex hadden gehad. Nu is ze nog zwanger ook (niet van hem) maar heeft ze hem doen geloven dat het kind van hem is.. Zijn pa is loaded, zij is een golddigger, dus de rest is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?
Femke heeft dus Bram 'even' ontvoerd en weer teruggebracht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef Ace1 het volgende:
Het het gisteren gemist, en kan de rtl gemist site niet openen op m'n werk.. wat is er gisteren gebeurd in het femke-rik-nuran verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef LetsGame het volgende:
nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog te wachten op een mep of knietje van Julia... maar helaas....quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan iemand Anton niet afschieten? Wat een vreselijk personage is dat zeg..
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan iemand Anton niet afschieten? Wat een vreselijk personage is dat zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
Shortie:Droevig? Zeg maar gewoon een wijf met toevallig een mannelijk geslachtsdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja, ze moeten dat huwelijk wel even rekken he, anders zou het morgen al zijn of zo.
Fijn dat je vrouwen wijven vindtquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Droevig? Zeg maar gewoon een wijf met toevallig een mannelijk geslachtsdeel.En tja, ze moeten dat huwelijk wel even rekken he, anders zou het morgen al zijn of zo.
Het gaat onderhand de kant op van het ander gezin dat eruit is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.
Deze reeks slaat nergens op. Ik ben even weg, kom weer terug in de reeks en wat lees ik? Rik heeft het gedaan? Are you kidding me?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.
bij rikki thuis is het toch ook volle bak?quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef vencodark het volgende:
Tenenkrommende scenes van Anton. Zo doorzichtig met zijn schijnheilige gedoe. Arme Bianca straks.Eindelijk was ik eens voor Julia die de boot eerst afhield, ook nadat ze erachter kwam dat er verder niemand kwam dus.
Oh en Tim.Hebbeb ze bij Rikki thuis maar 1 kamer ofzo om te studeren?
Wat een zeikerd.
Ik maak wel degelijk onderscheid tussen een 'vrouw' en een 'wijf'. Een wijf is mijn opzicht een dramaqueen, een vrouw gewoon een vrouw. Dus Lucas is wel degelijk een wijf, geen 'vrouw'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef kissaa het volgende:
[..]
Fijn dat je vrouwen wijven vindt
Edit: Oh, je bent zelf een wijf.
Ik stoor me vooral aan dat overdreven nichterige en hyperactieve gedrag van hem. Maar als je er wat van zegt, ben je volgens sommigen meteen een homohater.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef luftersel het volgende:
Oh, en zelfs vrouwen kunnen een hekel hebben aan homo's als Ferry/Lucas. Verder heb ik er niks op tegen, maar tegen zulke types kan ik gewoon echt niet.
Ja precies dat dus. Aan Menno stoor ik me nooit eigenlijk. Bij Lucas mist alleen nog een roze handtas met een chihuahua erin die Gucci heet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan dat overdreven nichterige en hyperactieve gedrag van hem. Maar als je er wat van zegt, ben je volgens sommigen meteen een homohater.
Aan Edwin heb ik me ook nooit gestoord. Ik vind Lucas gewoon een vreselijk personage. En als je die Doedel op televisie ziet, dan zie je geen verschil met Lucas. Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja precies dat dus. Aan Menno stoor ik me nooit eigenlijk. Bij Lucas mist alleen nog een roze handtas met een chihuahua erin die Gucci heet.
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef vencodark het volgende:
Tenenkrommende scenes van Anton. Zo doorzichtig met zijn schijnheilige gedoe. Arme Bianca straks.Eindelijk was ik eens voor Julia die de boot eerst afhield, ook nadat ze erachter kwam dat er verder niemand kwam dus.
Oh en Tim.Hebben ze bij Rikki thuis maar 1 kamer ofzo om te studeren?
Wat een zeikerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim gedraagt zich als een zak. Hij had ook in de kamer van Rikki of van Wiet en Sjors kunnen gaan zitten of naar huis kunnen gaan. Maar zijn studie en vete met Sjoerd is belangrijker als Bram of Rikki.
volgens mij kan hij dat zelf nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:14 schreef Frey het volgende:
[..]
.
En dan wordt meneertje boos omdat mensen realiteit en fictie niet meer kunnen scheiden.
Dat meisje had het drankje gewoon in zijn gezicht moeten smijten....quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Miss_paraplu het volgende:
En Lucas is inderdaad een vervelend personage, maar inderdaad doedens zelf is dat ook, met arrogantie ten top..
Hij was eens in een kroeg in Groningen en zat daar gewoon een meisje achter de bar af te zeiken omdat ze niet doorhad?! dat ze met een bekende Nederlander te maken had en dus eigenlijk zijn drankje gratis had moet krijgen.... en dan met dat extreme homo toontje.....
En nee ik heb absoluut niks tegen homo's![]()
Ja... en als de bel gaat wordt meteen de deur open gedaan zonder te vragen/kijken wie er beneden staat ....quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Miss_paraplu het volgende:
Rik en Nuran hebben wel verdacht veel ruimte voor dat kleine huisje... Rik , Nuran, Sjors, Wiet, Lana, Rikkie, Bram... 7 mensen en af en toe acht als irritante Tim blijft slapen...
Omdat het altijd een bekende is....quote:Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ja... en als de bel gaat wordt meteen de deur open gedaan zonder te vragen/kijken wie er beneden staat ....
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Omdat het altijd een bekende is....
Nouja.. Wat een arrogantiequote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Miss_paraplu het volgende:
En Lucas is inderdaad een vervelend personage, maar inderdaad doedens zelf is dat ook, met arrogantie ten top..
Hij was eens in een kroeg in Groningen en zat daar gewoon een meisje achter de bar af te zeiken omdat ze niet doorhad?! dat ze met een bekende Nederlander te maken had en dus eigenlijk zijn drankje gratis had moet krijgen.... en dan met dat extreme homo toontje.....
Als je dat al arrogant vindt, moet je de laatste reeks van Ranking The Stars eens terugkijken, met Ferry erin. Zo had hij zich in één van de afleveringen op de vraag: 'Over wie heeft Nederland de meest pikante fantasieën?' op 1 gezet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Miss_paraplu het volgende:
Die zoen heb ik nog niet gezien... maar aan het gezicht van Menno te zien kan het nog alle kanten opquote:Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef luftersel het volgende:
Ojee, Lucas vrijgezellenfeest. Ofwel: slecht acterende mensen die doen alsof ze lol hebben en stoer zijn. Kan ik zo slecht tegen he.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
Jezus christus. 'Je hebt vroeger met een vrouw samengewoond? Dan wil ik niet met je trouwen, misschien ben je wel helemaal geen homo, ondanks dat we met elkaar naar bed gaan.' Zelfs de meest verwijfde homo is nog niet zo erg als Lucas.
Ik mag hopen dat mensen het opnamen voor het barmeisje in die kroeg. Ik weet dat ik het had gedaan...quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Miss_paraplu het volgende:
Amen... En dat zeg ik als homoquote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan dat overdreven nichterige en hyperactieve gedrag van hem.
Welke?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef Frey het volgende:
Hmm, de spoilers met Femke zien er wel boeiend uit nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, bedankt voor 't posten, iedereen houdt van spoilers. Toppie.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:13 schreef flanken het volgende:
op 2 december wordt Nuran ontvoerd door Femke.
Ferry Doedens wordt ontvoerd door aliens op 31-11-2013!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Leuk, bedankt voor 't posten, iedereen houdt van spoilers. Toppie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze Menno niet gewoon houden en Lucas ombrengen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef roos85 het volgende:
Menno zal er wel uitgaan.. terwijl het best een leuk personage is.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen ze Menno niet gewoon houden en Lucas ombrengen?
+1quote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen ze Menno niet gewoon houden en Lucas ombrengen?
Grandioos mee eens, die decors dat kan stukken beter. Er werd voorheen weleens voor een tijdelijke familie/rol een compleet decor gemaakt. Het lijkt me ook stukken realistischer, nu vindt bijna alle interactie plaats in openbare ruimten zoals de horeca. Laat het gewoon weer in huizen en op kantoren plaatsvinden en inderdaad het liefste in de zin dat er in huizen wordt gewoond en op kantoren wordt gewerkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik vind het eigenlijk bijzonder sneu dat het huis van de fam. Sanders nu meteen ook de werkplek van heel Sanders Inc. is
En een nieuwe sollicitant laat je na afloop van de sollicitatie toch niet bij je thuis werken
Wat is nou de moeite om even het oude Sanders Inc. decor van stal te halen? Moet wel ruimte voor zijn? Die SEH en AZM kan nu toch even weg worden gehaald.
Echt, dit hele probleem dat ze oude decors niet gebruiken speelt al tijden. Toen de fam. Huygens nog in Meerdijk woonde, werd steeds maar weer door Irene de praktijk van Martijn gebruikt terwijl Irene haar eigen praktijk had. Al maanden was er sprake van een verbouwing. Terwijl de praktijk van Irena daarvoor maar even kort in beeld was.
En wat dacht je van het huis van Laura. Opeens was er asbest gevonden, en toen verdween het huis uit de serie. Laura is nooit meer teruggekeerd en is in de Rozenboom gaan bivakkeren.
De slaapkamer van Rik en Nuran klopt ook niet helemaal met hoe het was toen Rikki en Sil wakker werden, ervan uitgaande dat Rikki en Sil in dezelfde slaapkamer hebben liggen vozen.
Wat nog meer? Oh ja, het bed van Ludo en Janine is hetzelfde als 1,5 a 2 jaar geleden. Uiteraard ook totaal andere slaapkamer, want na een brand in de huiskamer, ga je ook natuurlijk je hele huis opnieuw inrichten, en dus ook je slaapkamer. Het feit dat aan het eind van de verbouwing van het huis een van Nouds lamlullen door het dure bed is gezakt, klopt wel weer met de plaatsing van het bed in de nieuwe slaapkamer.
Ik snap nog steeds niet waar bij de fam. Sanders de voordeur is. Dan lopen de links de hal in, en dan rechts...8)7 . Hebben ze twee voordeuren ofzo?
Misschien moet ik me eens bij Endemol gaan aanmelden als detail-adviseur/assistent als dat bestaat. Zo veel fouten....![]()
Bij Jef boven de koning Janine in de hotel en Wiet woont samen met Sjors Rik Nuran Rikkie Bram Lanaquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:13 schreef PicoMMP het volgende:
Waar woont nou iedereen eigenlijk? We snappen er hier in huis niets meer van
Ludo, Maxime, Lucas (huize Sanders)
Lorena, Nina (oude huis Jack)
Jef (boven de Koning?)
Laura, Julia, Menno (Rozenboom)
Noud, Aysen, Vincent (Toko)
Rik, Nuran, Rikki, Bram, Sjors, Lana (huis van Rik)![]()
Anton, Bianca, Tim, Sjoerd (huize Bouwhuis)
Waar wonen Bing, Janine en Wiet eigenlijk?
Oh, echt? Dat asbestverhaal was ook bij het oude huis van Janine. Het huis wat werd gebruikt toen Sjors net in de serie kwam. Na het asbest werd het huis nooit meer teruggezien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik vind het eigenlijk bijzonder sneu dat het huis van de fam. Sanders nu meteen ook de werkplek van heel Sanders Inc. is
En een nieuwe sollicitant laat je na afloop van de sollicitatie toch niet bij je thuis werken
Wat is nou de moeite om even het oude Sanders Inc. decor van stal te halen? Moet wel ruimte voor zijn? Die SEH en AZM kan nu toch even weg worden gehaald.
Echt, dit hele probleem dat ze oude decors niet gebruiken speelt al tijden. Toen de fam. Huygens nog in Meerdijk woonde, werd steeds maar weer door Irene de praktijk van Martijn gebruikt terwijl Irene haar eigen praktijk had. Al maanden was er sprake van een verbouwing. Terwijl de praktijk van Irena daarvoor maar even kort in beeld was.
En wat dacht je van het huis van Laura. Opeens was er asbest gevonden, en toen verdween het huis uit de serie. Laura is nooit meer teruggekeerd en is in de Rozenboom gaan bivakkeren.
De slaapkamer van Rik en Nuran klopt ook niet helemaal met hoe het was toen Rikki en Sil wakker werden, ervan uitgaande dat Rikki en Sil in dezelfde slaapkamer hebben liggen vozen.
Wat nog meer? Oh ja, het bed van Ludo en Janine is hetzelfde als 1,5 a 2 jaar geleden. Uiteraard ook totaal andere slaapkamer, want na een brand in de huiskamer, ga je ook natuurlijk je hele huis opnieuw inrichten, en dus ook je slaapkamer. Het feit dat aan het eind van de verbouwing van het huis een van Nouds lamlullen door het dure bed is gezakt, klopt wel weer met de plaatsing van het bed in de nieuwe slaapkamer.
Ik snap nog steeds niet waar bij de fam. Sanders de voordeur is. Dan lopen de links de hal in, en dan rechts...8)7 . Hebben ze twee voordeuren ofzo?
Misschien moet ik me eens bij Endemol gaan aanmelden als detail-adviseur/assistent als dat bestaat. Zo veel fouten....![]()
Ja, in Riks krappe appartement wonen de meeste mensen. En elke relevante nieuwkomer gaat in de Rozenboom wonen of in Toco.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:13 schreef PicoMMP het volgende:
Waar woont nou iedereen eigenlijk? We snappen er hier in huis niets meer van
Ludo, Maxime, Lucas (huize Sanders)
Lorena, Nina (oude huis Jack)
Jef (boven de Koning?)
Laura, Julia, Menno (Rozenboom)
Noud, Aysen, Vincent (Toko)
Rik, Nuran, Rikki, Bram, Sjors, Lana (huis van Rik)![]()
Anton, Bianca, Tim, Sjoerd (huize Bouwhuis)
Waar wonen Bing, Janine en Wiet eigenlijk?
Oke valt nog mee dus. Als Nina en Lorena zometeen ruzie krijgen kan Nina ook wel bij Rik komen wonen. De schrijvers zullen de ruzie tussen Nina en Wiet wel vergeten zijn ondertussen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef flanken het volgende:
Wiet woont samen met Sjors Rik Nuran Rikkie Bram Lana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke valt nog mee dus. Als Nina en Lorena zometeen ruzie krijgen kan Nina ook wel bij Rik komen wonen. De schrijvers zullen de ruzie tussen Nina en Wiet wel vergeten zijn ondertussen.
Noud wordt verliefd op Aysen, maar Aysen wil daar niets van weten en maakt het goed met Nuran en vraagt of ze bij haar en Rik (en Wiet, Nina, Rikki, Sjors, Bram en Lana) kan komen wonen.
Tim kan zich thuis maar moeilijk concentreren vanwege Anton die achter zijn moeder aan zit en natuurlijk een hoop gezeik met zich meebrengt en besluit met Rikki te gaan samenwonen... bij Rik en Nuran (en Wiet, Nina, Aysen, Sjors, Bram en Lana).
Daarnaast vindt Rikki dat Sjoerd zich goed hersteld heeft van zijn verslaving en dat hij het nu goed doet met Bram. Ze vraagt of Sjoerd bij Rik en Nuran (en Wiet, Nina, Aysen, Tim, Rikki, Sjors, Bram en Lana) kan komen wonen zodat vader en zoon elkaar vaker zien.
Bianca komt terug en ontdekt dat Anton weer eens ontrouw is geweest en vraagt aan (ex?)collega Nuran of ze "een tijdje" bij haar en Rik (en Wiet, Nina, Aysen, Tim, Sjoerd, Rikki, Sjors, Bram en Lana) kan logeren.
Nina en Vincent krijgen een relatie en Nina vraagt of Vincent bij haar (en Rik, Nuran, Wiet, Aysen, Tim, Sjoerd, Rikki, Sjors, Bianca, Bram en Lana) komt wonen, omdat ze elkaar al drie dagen kennen.
Noud merkt dat hij in zijn ééntje niet genoeg inkomen heeft om Toko te huren en vraagt Rik om hulp. Rik stemt in "Ja hoor, we hebben nog wel een kamer over" en zodoende komt Noud ook gezellig bij Rik (en Nuran, Wiet, Aysen, Tim, Sjoerd, Rikki, Sjors, Bianca, Bram en Lana) wonen.
Ludo verliest de kwestie AZM en zodoende raakt hij veel geld kwijt en kan hij zijn huis niet meer betalen. Omdat ze in het verleden ooit eens een scene met elkaar gespeeld hebben, vraagt ook hij Rik om hulp. Jullie weten waarschijnlijk al dat die goede Rik (en tevens moordenaar?) zijn hart op de goede plek heeft en zelfs bad guy Ludo in huis neemt.
Overigens geruchten over een mogelijke terugkeer van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Acteur speelt ook goed.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef roos85 het volgende:
Menno zal er wel uitgaan.. terwijl het best een leuk personage is.
Jaja... maar dat Lorena niet eens weet hoe Vincent heet .....quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Acteur speelt ook goed.![]()
Oh en dat Lorena, Nina en Vincent gedoe vond ik nu best leuk. Nina krijgt anders altijd de mannen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef AnnaNiem het volgende:
Lucas woont bij Menno in de Rozenboom na die ruzie met Ludo. Maar nu hij ruzie heeft met Menno, kan hij vast wel bij Wiet logeren, gezellig met Rik, Nuran, Rikkie, Bram, Sjors en Lana. Aysen trekt er in om Bram te bewaken en Rik de mond te snoeren en dit levert wat spanning op met Lucas, maar ach dat is een detail... Maxime komt er ook nog wonen omdat het uitkomt van Vincent en Ludo woest is. Uiteindelijk verhuist Rik naar Toko, het werd hem te druk op de bank...
Menno zou ook een tijdelijke rol zijn. Zonde. Hij doet het goed en er zijn nog genoeg verhalen te bedenken zoals; homohuwelijk, homoadoptie, die vrouw waar hij mee samenwoonde duikt weer op, alle politiezaken geven gedoe met Aysen, verder wat familie introduceren die homofoob zijn etc. Hij kan zijn batch verliezen door een truc van Aysen en als prive-detective of uitsmijter werken als 2 rechercheurs even niet handig zijn. Als Menno gaat dan is Lucas ook wat overbodig. Je kan moeilijk vriendjes blijven introduceren en weer laten gaan. Hij eindgt dan als horecabaas alla Jef en Laura, oftewel een bijrolletje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Acteur speelt ook goed.![]()
Oh en dat Lorena, Nina en Vincent gedoe vond ik nu best leuk. Nina krijgt anders altijd de mannen.
Ja zeker zonde, absoluut, want als acteur is hij gewoon goed best wel goed...en hij gaat er dan weer uit en er komt weer toevallig een andere gastrol binnen en begint het hele verhaal van Lucas weer opnieuw, dat hij die leuk vind blablabla..quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:33 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Menno zou ook een tijdelijke rol zijn. Zonde. Hij doet het goed en er zijn nog genoeg verhalen te bedenken zoals; homohuwelijk, homoadoptie, die vrouw waar hij mee samenwoonde duikt weer op, alle politiezaken geven gedoe met Aysen, verder wat familie introduceren die homofoob zijn etc. Hij kan zijn batch verliezen door een truc van Aysen en als prive-detective of uitsmijter werken als 2 rechercheurs even niet handig zijn. Als Menno gaat dan is Lucas ook wat overbodig. Je kan moeilijk vriendjes blijven introduceren en weer laten gaan. Hij eindgt dan als horecabaas alla Jef en Laura, oftewel een bijrolletje.
Dat gaat nog maanden duren voor dat ze het verteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
nou hop Maxime vertel dat je zijn moeder bent!
dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaat nog maanden duren voor dat ze het verteld
Viel mij ook al op iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
heeft aysen dr haar lichter geverfd?
die speelt alleen nog maar op haar kamer denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Inca het volgende:
Waar is het kind van Sjors dan gebleven?
Alleen ookal dat er nu meer mensen bij Rik wonen dan in Toko terwijl Toko er toch voor bedoeld was om meer mensen te bergenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef AnnaNiem het volgende:
Lucas woont bij Menno in de Rozenboom na die ruzie met Ludo. Maar nu hij ruzie heeft met Menno, kan hij vast wel bij Wiet logeren, gezellig met Rik, Nuran, Rikkie, Bram, Sjors en Lana. Aysen trekt er in om Bram te bewaken en Rik de mond te snoeren en dit levert wat spanning op met Lucas, maar ach dat is een detail... Maxime komt er ook nog wonen omdat het uitkomt van Vincent en Ludo woest is. Uiteindelijk verhuist Rik naar Toko, het werd hem te druk op de bank...
Die zit opgesloten in de kelder en binnen 1-3 jaar komt ze er als 16-jarige weer uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Inca het volgende:
Waar is het kind van Sjors dan gebleven?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Die zit opgesloten in de kelder en binnen 1-3 jaar komt ze er als 16-jarige weer uit
Of een appartementencomplex en dan de verschillende appartementen anders stijlen terwijl muren/vloer het zelfde zijn. Andere bank, ander schilderijtje etc. Kwestie van goed plannen. Karakters kunnen elkaar tegen komen in de hal of of zo. Als ik Ludo was, ging ik in het vastgoed... levert ook weer scenes op als iemand de huur niet kan betalen of zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ook opvallend is dat mensen ook serieus in een hotel gaan wonen? En dat ook de grootste suite van de Rozenboom (op de set is er volgens mij maar 1 hotelkamer die voor alle kamers wordt gebruikt).
Daar betaal je per normaal gesproken echt iets van 200 euro per dag voor. En Menno woont er al vanaf het begin, waar haalt hij dat geld vandaan
? Dan moet je echt een salaris van 7500 euro p.m hebben
....
En dan serieus nog een boerderij kopen? Lekker realistisch...
Ik vraag me af, wat is er nou moeilijk om een nieuw decor te bouwen, alles is toch mobiel te bouwen om te verrijden ofzo? Of een dubbel decor met aan de ene kant de muur van huis A en de andere kant de muur van huis B....
Maar goed, dat snappen ze bij Endemol niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Die zit opgesloten in de kelder en binnen 1-3 jaar komt ze er als 16-jarige weer uit
... of waar zij zichzelf op zet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:42 schreef Miss_paraplu het volgende:
Over dat vreemdgaan ook, dat Rikkie dat verschrikkelijk vond dat haar vader vreemd was gegaan... is zij zelf ook niet toen destijds vreemdgegaan met Tim toen ze nog met Sjoerd had? Of was het toen al uit tussen die 2?
Hoop stiekem eigenlijk wel dat Rikkie toch nog voor Sjoerd uiteindelijk gaat kiezen.
En volgens mij inderdaad is Nuran zelf ook ooit vreemdgegaan... dus![]()
En er zijn weinig mensen daar bij de politie dan behalve Aysen en Menno, op elke zaak in Meerdijk wordt Aysen opgezet..
Nee, nooit, maar toen ze met Bilal had, werd ze gezoend door Rik. Toen had ze met Bilal gebroken uit eerlijkheid en met Rik genomen. Bilal was echter wel vreemdgegaan toen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Nuran was toch zelf ook ooit vreemdgegaan?
Of heb ik dat nou zelf bedacht? (Ik kijk pas sinds kort af en toe weer)
[ Bericht 4% gewijzigd door static op 26-11-2013 13:55:48 ]
Ik heb de box, ik vind 't heel mooi.quote:Op zondag 24 november 2013 16:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Heeft iemand die seizoen 21-box gezien? Ik was in de Saturn in Venlo van de week en ging stuk om de vorm van dat schepselAlsof het een box ontworpen door Apple is: geen hoeken, lijkt wel een ruimteschip-uitgave
Mooi, mwah... Als op zichzelf staande box zeker een mooie vinding, maar in verhouding met de andere boxen is het gewoon hilarischquote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb de box, ik vind 't heel mooi.
Ik begrijp je volkomen, maar als ze ook verder dan seizoen 21 zullen uitbrengen, denk ik dat ze deze vorm aan zullen houden. Voor seizoen 10 bijvoorbeeld zullen ze volgens mij de seizoen 3 t/m 9 dvdbox vorm gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mooi, mwah... Als op zichzelf staande box zeker een mooie vinding, maar in verhouding met de andere boxen is het gewoon hilarischWe hebben nu, even tellen:
- Een schoenendoos
- Een schatkist
- Een brick-box met 2 scanovoboxen met ieder 10 discs
- Een dikkere brick-box met 2 dikkere boxen met ieder 10 discs
- Een 'deluxe' doos met goodies voor seizoen 20
- Dit ding
Laat het even tot je doordringen.______________!
Ik hoop het wel, want uniformiteit is anders écht ver te zoeken en dan doet het me meer denken aan de uitgaves van The Simpsons.quote:Op zondag 24 november 2013 17:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, maar als ze ook verder dan seizoen 21 zullen uitbrengen, denk ik dat ze deze vorm aan zullen houden. Voor seizoen 10 bijvoorbeeld zullen ze volgens mij de seizoen 3 t/m 9 dvdbox vorm gebruiken.
10, 11 en 12 staan voor 2014 gepland.quote:Op zondag 24 november 2013 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want uniformiteit is anders écht ver te zoeken en dan doet het me meer denken aan de uitgaves van The Simpsons.
Iemand overigens al nieuws over seizoen 11? Of was het 10?
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef majahoi het volgende:
Jef: ' Ik heb ooit een goed betaalde bana in de reclame opgegeven en nu ben ik gelukkiger dan ooit.' hahah juist...
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef majahoi het volgende:
Jef: ' Ik heb ooit een goed betaalde baan in de reclame opgegeven en nu ben ik gelukkiger dan ooit.' hahah juist...
Of het komt later..quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel onafgemaakte verhaallijnen zijn er nu ondertussen? Ik erger me er echt dood aan dat verhaallijnen nooit worden afgemaakt of halfbakken worden afgerond:
Maxime die Janine uit de familie werkt ---- nooit meer iets over die ene gast gehoord
De dood van Danny en de dood van Mike ---- er lijkt niemand echt voor gestraft te worden
Het kind van Bing en Monica ---- nooit meer iets over gehoord
Is het nou zo moeilijk om een keer iets echt goed af te ronden, dat is mijn ogen wel de kracht van een soap maar nu blijven het telkens van die halfbakken losse eindjes waar nooit meer op terug wordt gekomen... of dusdanig laat dat de impact al ver te zoeken is
Die hoop heb ik opgegevenquote:
Ik ben het zeker met je eens.quote:
Een enorme Sanders Inc. holding die tientallen andere bedrijven beheert, en failliet gaat doordat een simpele overname niet lukt. Klinkt niet realistisch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ludo verliest de kwestie AZM en zodoende raakt hij veel geld kwijt en kan hij zijn huis niet meer betalen.
Klinkt precies als GTST!quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een enorme Sanders Inc. holding die tientallen andere bedrijven beheert, en failliet gaat doordat een simpele overname niet lukt. Klinkt niet realistisch.![]()
Zou ook niet het zonnetje in huis zijn als je door je cokeverslaafde broer nooit meer kunt studeren. Verder wel irritant om naar te kijken idd.quote:Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
Zou er 1 kijker zijn, die het echt met Tim te doen heeft.![]()
Ja, het mag dan allemaal heel lullig voor hem zijn. Maar nu meneer van de opleiding af moet. Zal het zelfmedelijden alleen nog maar erger en erger, worden de komende weken vrees ik.
Ze was nog niet aan het voorstellen toegekomenquote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Kitlerrr het volgende:
Huuuu, maar Lorena zei toch dat ze nog niet eens aan Vincent was toegekomen? En Vincent kwam haar toch ophalen uit de woonkamer? 'Waar blijf je nou?'
Wanneer hebben ze seks gehad dan?
Door Sjoerd? Tim sprong er toen zelf tussen en kreeg niet van Sjoerd die klap.quote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zou ook niet het zonnetje in huis zijn als je door je cokeverslaafde broer nooit meer kunt studeren. Verder wel irritant om naar te kijken idd.
Nou... dat kan wel. Vraag Numico eens hoe de overname van Rexall Sundown is bevallen...of Fortis naar AbnAmro. Er is een heel leuk boekje, de strategische fout, over dat soort zaken waardoor grote gerenommeerde bedrijven (bijna) zijn omgevallen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een enorme Sanders Inc. holding die tientallen andere bedrijven beheert, en failliet gaat doordat een simpele overname niet lukt. Klinkt niet realistisch.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door Sjoerd? Tim sprong er toen zelf tussen en kreeg niet van Sjoerd die klap.
Ja door Sjoerd. Tim sprong er tussen toen Sjoerd werd aangevallen. Bahquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door Sjoerd? Tim sprong er toen zelf tussen en kreeg niet van Sjoerd die klap.
Weet je wel hoe moeilijk het is om te studeren met een filmcrew om je heen en al die warme studiolampen? ;-).quote:Op woensdag 20 november 2013 07:23 schreef vencodark het volgende:
Oh en Tim.Hebbeb ze bij Rikki thuis maar 1 kamer ofzo om te studeren?
Wat een zeikerd.
Die verhuurt als bijbaantje zijn lichaam aan gevangenen, die hebben ook zo hun behoeftes en als hun straf maar lang genoeg duurt interesseert het ze geen bal meer of een man of een vrouw hen van hun kwakje afhelpt ;-).quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ook opvallend is dat mensen ook serieus in een hotel gaan wonen? En dat ook de grootste suite van de Rozenboom (op de set is er volgens mij maar 1 hotelkamer die voor alle kamers wordt gebruikt).
Daar betaal je per normaal gesproken echt iets van 200 euro per dag voor. En Menno woont er al vanaf het begin, waar haalt hij dat geld vandaan
? Dan moet je echt een salaris van 7500 euro p.m hebben
....
En dan serieus nog een boerderij kopen? Lekker realistisch...
Ik vraag me af, wat is er nou moeilijk om een nieuw decor te bouwen, alles is toch mobiel te bouwen om te verrijden ofzo? Of een dubbel decor met aan de ene kant de muur van huis A en de andere kant de muur van huis B....
Maar goed, dat snappen ze bij Endemol niet zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag het idd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand RTL Boulevard gezien? Iets over een dikke spoiler in een omroepgids wat aanstaande januari pas bekend gemaakt mocht worden?
Niet gezien, maar wel nieuwsgierig nu!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand RTL Boulevard gezien? Iets over een dikke spoiler in een omroepgids wat aanstaande januari pas bekend gemaakt mocht worden?
Welkom bij GTST. Is al jaren zo.quote:Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel onafgemaakte verhaallijnen zijn er nu ondertussen? Ik erger me er echt dood aan dat verhaallijnen nooit worden afgemaakt of halfbakken worden afgerond:
Maxime die Janine uit de familie werkt ---- nooit meer iets over die ene gast gehoord
De dood van Danny en de dood van Mike ---- er lijkt niemand echt voor gestraft te worden
Het kind van Bing en Monica ---- nooit meer iets over gehoord
Is het nou zo moeilijk om een keer iets echt goed af te ronden, dat is mijn ogen wel de kracht van een soap maar nu blijven het telkens van die halfbakken losse eindjes waar nooit meer op terug wordt gekomen... of dusdanig laat dat de impact al ver te zoeken is
Nou,brrrrrquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:
Sjoerd: 'Met Tim is het ook niet elke dag zomervakantie.'
Zeg maar gerust 'elke dag strafkamp'.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef DaMart het volgende:
Goed plan van Tim om in het buitenland te gaan studeren. Mooie manier om hem de serie uit te schrijven.
ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef Hilzillah het volgende:
ik wil eigenlijk wel weten wat de grote spoiler was bij boulevard.
Ik zeg: Go Vincent!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef DaMart het volgende:
Vincent is er al snel achter dat Lucas een oppervlakkig leeghoofd is.
Kom je laat mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel dat die kale een zoon van Maxime is.
Nee....quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel dat die kale een zoon van Maxime is.
quote:
geen idee hoe dat moetquote:Op woensdag 27 november 2013 21:15 schreef kissaa het volgende:
[..]![]()
Kun je dit niet beter onder een spoiler plaatsen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:
Sjoerd: 'Met Tim is het ook niet elke dag zomervakantie.'
Zeg maar gerust 'elke dag strafkamp'.
Pff. Er waren een tijdje terug geruchten dat Bing en Aysen naar het buitenland gingen, maar als dit alles is...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef flanken het volgende:
wat ik hoorde over de spoiler die uitgelekt was dat Rik en Nuran in het buitenland gaan trouwen in het buitenland in Januari en dat Rikkie Aysen bing er waren en dat aysen en bing als getuige er waren.
Wat een redenatie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:35 schreef kissaa het volgende:
[..]
[..]
Ja door Sjoerd. Tim sprong er tussen toen Sjoerd werd aangevallen. BahSjoerd met zijn gladde tronie.
Welk interview? (het is nu zoveel later, weet niet goed waar ik moet kijken)quote:Op maandag 18 november 2013 18:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het interview met Ferri op de site geeft wel een beetje opheldering. Ik ben bereid het te accepteren.
Het stond destijds op de gtst homepage. Ik weet niet hoe je hem terug kan vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:41 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Welk interview? (het is nu zoveel later, weet niet goed waar ik moet kijken)
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een redenatie.Als Tim met zijn fikken van Sjoerd z'n vriendin afgebleven was, dan was Sjoerd nooit aan de drugs gegaan. Toch Tim z'n eigen schuld, dus. Oh nee, het is de schuld van Anton. Want als Anton niet was vreemdgegaan met Julia, dan was Tim nooit naar Meerdijk gekomen. En dan was Rikki nog bij Sjoerd geweest en was Sjoerd dus niet aan de drugs gegaan.
correctie, hoj WAS versaafdquote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zou ook niet het zonnetje in huis zijn als je door je cokeverslaafde broer nooit meer kunt studeren.
Tim had gewoon nooit naar Meerdijk moeten komen dan had hij nu mooi medicijnen gestudeerd.quote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zou ook niet het zonnetje in huis zijn als je door je cokeverslaafde broer nooit meer kunt studeren. Verder wel irritant om naar te kijken idd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef Hilzillah het volgende:
Aflevering van vanavond gezeurDenk je dat echt van Aysen en Vincent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Julia en Anton ....![]()
Ja die had gisteren gewoon 3 zinnen hoor,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zap er nog wel eens langs en elke keer is die Tim weer boos op all en iedereen. Heeft dat personage ook fans? Is het slim een personage te indtroduceren die alleen maar boos is op alles?
Personage niet zozeer, maar de acteurquote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zap er nog wel eens langs en elke keer is die Tim weer boos op all en iedereen. Heeft dat personage ook fans? Is het slim een personage te indtroduceren die alleen maar boos is op alles?
Jep.... Na de scene van vanavond wel :pquote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk je dat echt van Aysen en Vincent?
En Julia en Anton ....
Nooit gezien, als actrice.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er is nog hoop.
Beste voorbeeld: Daphne Simons uit Onderweg Naar Morgen![]()
Toch niet omdat Lucas alsnog gaat trouwen he?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef RaymanNL het volgende:
OMG net bij shownieuws! Stefano keert waarschijnlijk terug.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef RaymanNL het volgende:
OMG net bij shownieuws! Stefano keert waarschijnlijk terug.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Hopelijk komt Tim erachter dat hij homo is, wordt verliefd op lucas. stefano komt en neemt ze allebei mee naar New York. voor altijd!
eergisteren geloof ik. toen hadden noud en wiet geregeld dat ze elkaar tegen zouden komen. dat liep niet helemaal zoals gepland, maar ze kwamen elkaar wel tegenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:17 schreef roos85 het volgende:
Is Menno nog in beeld geweest nadat Lucas zei dat hij niet meer wilde trouwen?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:01 schreef Hilzillah het volgende:
Aflevering van vanavondNee dat is op het laatste moment weer omgedraaid: ze zei toch dat ze morgen (vandaag dus) met Nola weg zou zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie is Stefano??
Dan heb ik dat even gemist. Dank voor ophelderingquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat is op het laatste moment weer omgedraaid: ze zei toch dat ze morgen (vandaag dus) met Nola weg zou zijn?
En wie is Stefano??
Dankje!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zoon van ludo en zijn eerste vrouw
vader van lucas
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan heb ik dat even gemist. Dank voor opheldering
Huh ik dacht dat Stefano uiteindelijk toch de broer was van Ludo?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zoon van ludo en zijn eerste vrouw
vader van lucas
Stefano is inderdaad de broer van Ludo en Nick bleek de zoon van Ludo te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:58 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat Stefano uiteindelijk toch de broer was van Ludo?
Oh ben ik nou gek ?
dat niet wetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat is op het laatste moment weer omgedraaid: ze zei toch dat ze morgen (vandaag dus) met Nola weg zou zijn?
En wie is Stefano??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |