SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:47 schreef Frey het volgende:
Het is wachten op de twist dat Vincent en Danny verwisseld zijn vlak na de geboorte.
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie t zo gebeuren. Waarom heeft Tim altijd een uitdrukking op zijn gezicht alsof de hele wereld tegen hem is?
Jankman.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Ze wil dus een man die gevoeliger is dan haarzelf. 3 op de 10 van de vrouwen wil een slappe zak en 7 van 10 wil een man die macho is en waar je nooit bang hoeft te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
Rikki: 'Het gaat erom hoe ik me bij Tim voel. Zo wil ik me voelen bij een man.'
Tim is inderdaad het juiste voorbeeld van een echte man ja.
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef Redbullkid het volgende:
Mwah vond Sjoerd toch wel heel sterk.![]()
Zelfs Lucas.. (Alleen MOET hij nou echt in elke scene zoenen of klef doen met Menno?) de tering hee
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echtquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:44 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb verder niks tegen homo's ofzo, maar zie ze liever niet zoenen of sex hebben. Voorderest moeten ze doen wat ze leuk vinden. En zeker om nou elke keer als ze in beeld komen te zoenen en klef te doen is wel echt.
Doen ze bij heterostellen toch ook niet in de serie?
Ken me er wel iets van voorstellenquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb dat precies met lesbische stellen. Heb er niks op tegen, maar hoef ze niet klef te zien doen. *ril*Van 2 mannen vind ik dat helemaal niet erg.
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keerquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich daaraan irriteert... mijn vriend kijkt altijd mee met mij als ik GTST kijk en heeft toch wel zo'n hekel aan als dat bijna in elke scene gebeurt dat zoenen en klef doen...
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga over mijn nek van dat "schatje" iedere keer
ik heb het ook in alle gevallen. bah bah bahquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.
"Ja, maar lieverdje, ja maar schatje"!
Ja, dat gezoen als een stel wijven. Bleh!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef Redbullkid het volgende:
Mwah vond Sjoerd toch wel heel sterk.![]()
Zelfs Lucas.. (Alleen MOET hij nou echt in elke scene zoenen of klef doen met Menno?) de tering hee
Maar dat is een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook als Janine met/over Nina praat.
"Ja, maar lieverdje, ja maar schatje"!
Ik kijk weer alleen de shorties, want er gebeurt verder toch niks.quote:
Ik ook. Heb na de cliff geen enkele hele aflevering meer gezien. En wanneer ik even 2 minuten kijk krijg ik niet eens het idee dat ik iets gemist hebquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk weer alleen de shorties, want er gebeurt verder toch niks.
Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 17 november 2013 08:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ook. Heb na de cliff geen enkele hele aflevering meer gezien. En wanneer ik even 2 minuten kijk krijg ik niet eens het idee dat ik iets gemist heb
Sarcastisch hoop ik?quote:Op zondag 17 november 2013 11:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Het is toch gewoon een leuke soap/serie om te volgen? :p
Ja, zeker voor dat bedrag.quote:Op zondag 17 november 2013 22:29 schreef majahoi het volgende:
Is het de moeite waard om de kerstfilm uit seizoen 9 te kopen?
Okee !quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zeker voor dat bedrag.
Geen hoogstaand verhaal, maar gewoon mooi om iedereen bij elkaar te zien inclusief enkele oude bekenden. En nog in het oude decor van Huize Alberts.
Die ga ik ook zeker kopen!quote:Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zeker voor dat bedrag.
Geen hoogstaand verhaal, maar gewoon mooi om iedereen bij elkaar te zien inclusief enkele oude bekenden. En nog in het oude decor van Huize Alberts.
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De verhaallijn met Rik vind ik nog best aardig. Hij heeft iemand proberen te vermoorden en heeft ook nog een stalkend wicht achter hem aan lopen. Ik zou niet in zijn situatie willen zitten.
Voor de rest is het allemaal maar matig. Het is fijn dat Sjoerd terug is en ik ben benieuwd wat Vincent gaat meemaken en daar blijft het bij.
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
Al blijf ik het nog steeds een faal vinden dat Rik het gedaan heeft!
quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.
Wie is Daniël ?quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het blijkt niet Rik maar Daniël te zijn, die de moord gepleegd heeft uit woede omdat hij het juiste merk sigaren niet kon vinden.
geen idee, dat heb ik al 10 jaar niet meer gezienquote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Daniël dubbel was toch uit Sesamstraat?
Die AZM geval boeit me al weinig, who cares als hij mag blijven of niet?quote:Op maandag 18 november 2013 16:57 schreef luftersel het volgende:
Niet dat ik kijk, maar heb ik het goed als de enige twee verhaallijnen op dit moment die van het AZM en Femke zijn? Dat van Vincent komt ook niet echt vooruit heb ik het idee. En tja, Menno en Lucas gaan trouwen, maar tussentijds gebeurt er niet echt iets...
Het interview met Ferri op de site geeft wel een beetje opheldering. Ik ben bereid het te accepteren.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook wel over.![]()
Al blijf ik het nog steeds een faal vinden dat Rik het gedaan heeft!
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!quote:Op maandag 18 november 2013 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee, dat heb ik al 10 jaar niet meer gezien
ik bedoel deze daniël daniël :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_Dani%C3%ABl
verrekdaniël is de voogd van sjors
hij zou zomaar terug kunnen komen
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.quote:Op maandag 18 november 2013 18:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het interview met Ferri op de site geeft wel een beetje opheldering. Ik ben bereid het te accepteren.
Zeker. In elk geval had Aysen zelf moeten vallen en niet Mike, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.
Rikki is zijn dochter, dat hij zich zo over haar ontfermde is daarom niet zo bijzonder.quote:Op maandag 18 november 2013 18:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Het verklaard dan ook wel een beetje waarom hij zich zo om Rikki ontfermde. En Nuran een beetje negeerde. Maar ja, blijf het wel jammer vinden.
Dat zeker ja!quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zeker. In elk geval had Aysen zelf moeten vallen en niet Mike, dat is nog het ergste.
Klopt! Maar een aantal mensen hier vonden dat Rik, Nuran wel heel erg negeerde toen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rikki is zijn dochter, dat hij zich zo over haar ontfermde is daarom niet zo bijzonder.
Dat was ook raar maar ik gooide het op zijn vreemdgaan en dat hij haar gewoon niet onder ogen kon komen ofzo.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zeker ja!
[..]
Klopt! Maar een aantal mensen hier vonden dat Rik, Nuran wel heel erg negeerde toen.![]()
Ik vond toen dat Nuran zich een beetje aanstelde. Aangezien Rikki zo in schok was! Maar ze hadden dus al die woordenwisseling gehad.quote:Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat was ook raar maar ik gooide het op zijn vreemdgaan en dat hij haar gewoon niet onder ogen kon komen ofzo.
dat snap ik ook wel, maar ik was die link met sjors helemaal vergetenquote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!
Waar heeft Wim Zomer eigenlijk wel zin in? Ik heb die man sinds GTST niet meer op tv gezien. Bestaat hij uberhaupt wel?quote:Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft Wim Zomer toch geen zin meer in. En dat vind ik eigenlijk maar goed ook!
Ah vandaar!quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar ik was die link met sjors helemaal vergeten
hij heeft toch een circus?quote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Waar heeft Wim Zomer eigenlijk wel zin in? Ik heb die man sinds GTST niet meer op tv gezien. Bestaat hij uberhaupt wel?
Nou, idd.quote:Op maandag 18 november 2013 20:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ah vandaar!![]()
Overigens Rikki weer vandaag!![]()
Ga je kind zoeken zou ik zeggen. In plaats van Sjoerd weer de schuld te geven. Terwijl je zelf ook niet aan het opletten was.
Dat heeft hij na zijn gtst periode nog jaren gedaan ja. Inmiddels doet hij dat ook niet meer.quote:
dan doet hij het kennelijk beter dan wij.quote:Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat heeft hij na zijn gtst periode nog jaren gedaan ja. Inmiddels doet hij dat ook niet meer.
Tegenwoordig woont hij een groot gedeelte van het jaar in Spanje!
Na Nico Zwinkels is dit de volgende RTL-coryfee die het publiek in de steek laat, en in Spanje gaat wonen. Een kwalijke zaak.quote:Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan doet hij het kennelijk beter dan wij.
wij zitten hier te blauwbekken van de kou
Ach. We hebben hem na Daniel, toch ook niet meer in een echte rol gezien?quote:Op maandag 18 november 2013 20:23 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Na Nico Zwinkels is dit de volgende RTL-coryfee die het publiek in de steek laat, en in Spanje gaat wonen. Een kwalijke zaak.
6quote:
Ja echt!quote:Op maandag 18 november 2013 21:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tim.Wat een arrogante kneus is het ook.
Nee het schoot inderdaad niet opquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Rik idols-achtig lang deed over het vertellen? Jezus man, kom to the point
En het zal niet de eerste keer zijn dat GTST verhaallijnen pikt. In dit geval "the Bold".quote:Op maandag 18 november 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:
Het zou me overigens niks verbazen als Rik helemaal niet met Femke naar bed is geweest en ze hem dat gewoon heeft doen geloven door hem uit te kleden in bed en ernaast is gaan liggen. Hij was immers al flink zat toen toch. Zo gestoord is ze wel.
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het zal niet de eerste keer zijn dat GTST verhaallijnen pikt. In dit geval "the Bold".
Onlangs Amber met Liam. Amber zwanger etcetera.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?
Nee. Die Amber heeft toch ook de zoon van Bill in haar bed gelegd (hij was out omdat hij zijn kop gestoten had na allemaal toestanden met zijn mrs Right; de volgende dag vertelde ze dat ze sex hadden gehad. Nu is ze nog zwanger ook (niet van hem) maar heeft ze hem doen geloven dat het kind van hem is.. Zijn pa is loaded, zij is een golddigger, dus de rest is duidelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
is dat in the Bold gebeurd? Bedoel je dat met die verminkte Angela begin jaren '90?
Femke heeft dus Bram 'even' ontvoerd en weer teruggebracht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef Ace1 het volgende:
Het het gisteren gemist, en kan de rtl gemist site niet openen op m'n werk.. wat is er gisteren gebeurd in het femke-rik-nuran verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef LetsGame het volgende:
nee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog te wachten op een mep of knietje van Julia... maar helaas....quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan iemand Anton niet afschieten? Wat een vreselijk personage is dat zeg..
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan iemand Anton niet afschieten? Wat een vreselijk personage is dat zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
Shortie:Droevig? Zeg maar gewoon een wijf met toevallig een mannelijk geslachtsdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja, ze moeten dat huwelijk wel even rekken he, anders zou het morgen al zijn of zo.
Fijn dat je vrouwen wijven vindtquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Droevig? Zeg maar gewoon een wijf met toevallig een mannelijk geslachtsdeel.En tja, ze moeten dat huwelijk wel even rekken he, anders zou het morgen al zijn of zo.
Het gaat onderhand de kant op van het ander gezin dat eruit is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.
Deze reeks slaat nergens op. Ik ben even weg, kom weer terug in de reeks en wat lees ik? Rik heeft het gedaan? Are you kidding me?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton was geweldig, maar deze verhaallijn slaat gewoon nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |