quote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef exelletor het volgende:
Weleens een barcode van ~200EUR over de donuts geplakt, maar heb nooit meer iets van gehoord.
Er zijn gewoon aparte zakken voor bruin stokbrood hoor. En die barcode op wit stokbrood is inderdaad pas sinds een paar maanden.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.
Toen ik nog op brood stond hadden wij geen aparte zakken. Moest dus een stickertje overheenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er zijn gewoon aparte zakken voor bruin stokbrood hoor. En die barcode op wit stokbrood is inderdaad pas sinds een paar maanden.
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik nog op brood stond hadden wij geen aparte zakken. Moest dus een stickertje overheen
Ik dacht dat de ingrediëntendeclarie geval op de zak zelf stond, maar dat klopt dan weer niet voor bruin broodquote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?
Het klinkt logisch dat het zou moeten, maar het gebeurt niet, dus zal wel niet. Met de pilot voor het kleinbrood die wij nu in de winkel hebben pakken mensen ook hun eigen broodjes en werkt de kassa met plu codes voor al het kleinbrood en croissants, dus daar staat ook geen datum op.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?
Ingrediënten op de sticker is weer afgeschaft omdat te duur dacht ik?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het klinkt logisch dat het zou moeten, maar het gebeurt niet, dus zal wel niet. Met de pilot voor het kleinbrood die wij nu in de winkel hebben pakken mensen ook hun eigen broodjes en werkt de kassa met plu codes voor al het kleinbrood en croissants, dus daar staat ook geen datum op.
Ingrediënten staan (bij ons) sowieso niet op de sticker.
Ik zou het niet weten, deli heeft het nog wel...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ingrediënten op de sticker is weer afgeschaft omdat te duur dacht ik?
Op een groot of klein etiket?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, deli heeft het nog wel...
Deze is al eens geweestquote:Op woensdag 13 november 2013 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Oh ja? Kan best, ik hou geen lijst bij. Pak er telkens een redelijk willekeurig plaatje uit.quote:
Jumbo hea ;-)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.
Hier is vandaag een Jumbo geopend. Zijn van iets van 16 kassa's naar 9 bemande en een paar voor het zelfscannen gegaan.quote:
Jumbo pronkt wel met haar "versplein" maar ik vind het niks geef mij maar de c1000 formule. Maar het betaalt prima dus het maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier is vandaag een Jumbo geopend. Zijn van iets van 16 kassa's naar 9 bemande en een paar voor het zelfscannen gegaan.De winkel lijkt qua ruimtegebruik en overzichtelijkheid meer op een buurtwinkel dan op een supermarkt van 2000(?) vierkante meter.
Ja, ze hebben daar zelfs een Jumbo Cafe bij de winkel geopend.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Loll het volgende:
Jumbo pronkt wel met haar "versplein" maar ik vind het niks geef mij maar de c1000 formule. Maar het betaalt prima dus het maakt ook niet zo heel veel uit.
Gezellig drankje doen, moet kunnen tochquote:Op woensdag 13 november 2013 18:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, ze hebben daar zelfs een Jumbo Cafe bij de winkel geopend.
Gezellig tussen de bejaarden.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef mujentas het volgende:
Gezellig drankje doen, moet kunnen toch
quote:C: *bliep bliep*
Kl: "Heeft u mijn bonuskaart gescand? Dat product is nu 99 cent!"
C: "Ja, die heb ik gescand"
Kl: "Maar dan moet er toch korting vanaf gaan?"
C: "Kan ik niks aan doen, dat moet je maar bij de balie vragen"
Kl: "Het is echt zo hoor, er hing zo'n oranje bordje voor"
C: "Bij de balie zei ik"
Kl: "Maar die aanbieding loopt al de hele week!"
C: "Weet ik niet, ik werk toch niet op maandag en dinsdag"
Kl: ""
Lijkt mij geen goed idee ivm alcoholisten en zwerversquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gezellig tussen de bejaarden.Kun jij anders een AH cafe voorstellen bij jou in de winkel?
Die bejaarden met hun kopje koffie zijn al erg genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gezellig drankje doen, moet kunnen toch
Geen koffiezetapparaat in de winkel hierquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bejaarden met hun kopje koffie zijn al erg genoeg.
De caissiere vind ik wel een beetje onbeschoft, maar kan haar niet echt ongelijk geven. Zelf zou ik even het bonusboekje bijpakken(als ik niet zeker weet of het in de bonus is of niet) en anders inderdaad naar de balie doorsturen...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Net even boodschappen gedaan, was ik getuige van de volgende conversatie tussen de klant voor me en de caissière:
[..]
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat in de winkel hier
Wij hebben hier nog zo'n tafel waar bejaarden uitgebreid gratis de kranten gaan lezen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef mujentas het volgende:
Geen koffiezetapparaat in de winkel hier
Het gaat om de manier waarop. Wat kan het die klant verrekken dat ze op maandag en dinsdag niet werkt?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
De caissiere vind ik wel een beetje onbeschoft, maar kan haar niet echt ongelijk geven. Zelf zou ik even het bonusboekje bijpakken(als ik niet zeker weet of het in de bonus is of niet) en anders inderdaad naar de balie doorsturen...
Pad 12 hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!
Wat maakt het überhaubt uit dat je dan niet werkt?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Wat kan het die klant verrekken dat ze op maandag en dinsdag niet werkt?
Ik zie die hangbejaarden wel altijd bij de XL chillen rondom het koffiezetapparaat. Het is toch een bepaald slag mens wat daar gebruik van maakt.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!
Achja, de jeugd hangt dan weer bij de ingang met hun blikje euroshopper energy, bejaarden zitten lekker binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zie die hangbejaarden wel altijd bij de XL chillen rondom het koffiezetapparaat. Het is toch een bepaald slag mens wat daar gebruik van maakt.
De jeugdquote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achja, de jeugd hangt dan weer bij de ingang met hun blikje euroshopper energy, bejaarden zitten lekker binnen.
Allemaal 1 blikje en dan met stuivers en dubbeltjes betalen. Helaas herkenbaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik doelde op dit
[ afbeelding ]
maar dan met bondkraagjes en nektasjes.
Laatst stond ik met een vol mandje ook achter een stuk of 6 jongentjes. Gooi godverdomme je geld bij elkaar en reken in een keer af.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Allemaal 1 blikje en dan met stuivers en dubbeltjes betalen. Helaas herkenbaar.
Die gozertjes zijn vaak zo jong dat ik mij wel eens afvraag of ze niet in bed horen te liggen als ik ze even voor 20.00 uur in de winkel zie lopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laatst stond ik met een vol mandje ook achter een stuk of 6 jongentjes. Gooi godverdomme je geld bij elkaar en reken in een keer af.
Als ik om half 11 in de avond buiten fiets opweg naar huis en nog even langs een andere AH ga om iets te kopen zie ik ze nog lopen zelfsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die gozertjes zijn vaak zo jong dat ik mij wel eens afvraag of ze niet in bed horen te liggen als ik ze even voor 20.00 uur in de winkel zie lopen.
En maar energy achterover kolken
Dus je komt bij AH vandaan en gaat naar een andere AH om iets te kopenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik om half 11 in de avond buiten fiets opweg naar huis en nog even langs een andere AH ga om iets te kopen zie ik ze nog lopen zelfs_
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus je komt bij AH vandaan en gaat naar een andere AH om iets te kopen
Nee, Watdoeteenvulploegleider is undercover.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef donald500 het volgende:
[..]
Is dat Mujentas in zijn karretje?
Oh, is hij dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Watdoeteenvulploegleider is undercover.
Niks voor jou?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Je zou maar serieus in je schort, met een golfkar, door een woonwijk rijden
Als je het zo brengt is het wel aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
Zou ik anders geen problemen mee hebben wie kan nou zeggen dat ie voor zijn werk door de wijk kan crossen met een golfkar om boodschappen rond te brengen?
Wat vind je dan hiervan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef d4v1d het volgende:
Als je het zo brengt is het wel aantrekkelijk ja
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat vind je dan hiervan?
[ afbeelding ]
Allemachtig.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat vind je dan hiervan?
[ afbeelding ]
Niet zo oud hoor. Hier, een AH basic uitvoering dan:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef donald500 het volgende:
Allemachtig.
Hoe oud is die foto?
Hier is alle energy al ah basic.
En damn, wat is dat spul vies.
Ja, achterop mn fietsquote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Stiekem zou jij de hele partij mee naar huis willen nemen.
Er zijn best veel mensen bij ons die een hele tray of meerdere tegelijk kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, achterop mn fietsAllemaal tegelijk.
Is maar 7 euroquote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef donald500 het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen bij ons die een hele tray of meerdere tegelijk kopen.
Kan je zo onder je snelbinders doen.
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, achterop mn fietsAllemaal tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Dat zijn pas aanbiedingenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet zo oud hoor. Hier, een AH basic uitvoering dan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruiken
[ afbeelding ]Ik krijg een beetje een wajong gevoel bij die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruiken
[ afbeelding ]is maar een halfuurtje rijden dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een wajong gevoel bij die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2013 20:54:35 ]
Dan zal ik mijn foto maar niet posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij geen golf karretje heeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn foto maar niet posten.
Dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij geen golf karretje heeft.
Neem aan dat je wel een papiertje nodig hebt om met dat ding het winkelcentrum uit te mogen. Brommerrijbewijs ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.
Maar ik heb mijn rijbewijs en ben niet verdoemt tot het rijden in zijn golfkar.
Je mag er sowieso niet mee op de openbare wegquote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel een papiertje nodig hebt om met dat ding het winkelcentrum uit te mogen. Brommerrijbewijs ofzo?
WIM!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
oh, raar. Geen idee wat ze er dan mee dedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je mag er sowieso niet mee op de openbare weg
http://www.rijksoverheid.(...)bare-weg-rijden.html
Maar als het winkelcentrum eigendom is van een vastgoedontwikkelaar of iets dergelijks, dan is de kans natuurlijk groot dat hij zich op die foto niet op de openbare weg bevindt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, raar. Geen idee wat ze er dan mee deden
Staan wel paaltjes dus je kan er in principe niet in of uit als je geen sleutel hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als het winkelcentrum eigendom is van een vastgoedontwikkelaar of iets dergelijks, dan is de kans natuurlijk groot dat hij zich op die foto niet op de openbare weg bevindt.
Of hij heeft schijt aan de regels
Gokje - Franchise? Wij presenteren de bloemen hier trouwens gewoon op een tuintafel/zitbankje.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef UncleSam het volgende:
https://si0.twimg.com/pro(...)811/_IMG_4137web.jpg
Leuke presentatie zo die emmers, hoe komen ze aan dat grijze onderstel?
Ondernemers helpen ondernemers de crisis doorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef mujentas het volgende:
Hier presenteren wij in een standaard bloemenrek.
We hebben een tijdje geen bloemen en planten verkocht maar tegenwoordig weer wel om een naburig bloemenzaakje kapot te concurreren(is ook gelukt trouwens
)
Dan moet ik mijzelf corrigeren:quote:Op woensdag 13 november 2013 21:29 schreef mujentas het volgende:
Mja, het bloemenzaakje bij ons had haar ondergang toch grotendeels aan zichzelf te danken hoor. Denk dat wij het laatste zetje hebben gegeven.
Totaal geen uitstraling, met de hele familie voor de toko zitten paffen, verlepte bloemen, woekerprijzen en verder hadden ze weinig bijzonders.
Iedere dag beter. Ook voor de buurt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij verkopen geen bloemen, omdat een klein bloemenzaakje in het pand ooit via de rechter het alleenrecht heeft afgedwongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedere dag beter. Ook voor de buurt.Altijd leuk als er klanten komen vragen naar de bloemen uit de folder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ga daar maar vragen, dankzij hun mogen wij geen bloemen verkopen."
Een AH XL zonder bloemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Altijd leuk als er klanten komen vragen naar de bloemen uit de folder.
"Ga daar maar vragen, dankzij hun mogen wij geen bloemen verkopen."
Heeft zeker geen nut om tegen die uitspraak in beroep te gaan? Of is dat toch verspilde moeite.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Doe je niks aan ben ik bang..
Maar het is wel jammer ja.
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft zeker geen nut om tegen die uitspraak in beroep te gaan? Of is dat toch verspilde moeite.
Kan best.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?
Zeker bij een winkel met zo'n omzet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?
Vetten/zuren maar twee meter hier, dus dat scheelt voor de wap'ers.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
Volgende week trouwens een mannenworp van de blikgroente á 2 uur per meter en vetten/zuren á 1.5 uur per meter
Ja soep en koffiequote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vetten/zuren maar twee meter hier, dus dat scheelt voor de wap'ers.Onder andere mutatie soepen zit toch ook bij?
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.quote:
Ze weten op meer plekken in de winkel niet wat ze willen.....quote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.
Dat zie je helaas wel vaker, maar ze moeten ons natuurlijk wel een beetje bezighoudenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.
quote:
Sorry maar ik vind het wel heel bijzonder. Dat nog niet iedere bloemist dan een rechtzaak gestart is.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij verkopen geen bloemen, omdat een klein bloemenzaakje in het pand ooit via de rechter het alleenrecht heeft afgedwongen.
8 meter AGF conserven hier.. Wordt een pittige worp volgens mij, gaan veel artikelen uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
Volgende week trouwens een mannenworp van de blikgroente á 2 uur per meter en vetten/zuren á 1.5 uur per meter
Dat krijg je als ondernemer nooit voor elkaar als alles er al zit, maar er zijn best wel wat van dat soort constructies die historisch zo gegroeid zijn, als de supermarkt later kwam dan de kleine ondernemers hebben winkeliersverenigingen nog wel eens dergelijke constructies afgedwongen. Ik heb in een filiaal met hetzelfde 'probleem' gewerkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar ik vind het wel heel bijzonder. Dat nog niet iedere bloemist dan een rechtzaak gestart is.
Werd tijd dat die HAK Biologisch zooi eruit ging, stond toch al maanden op TUS.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef SausDip het volgende:
8 meter AGF conserven hier.. Wordt een pittige worp volgens mij, gaan veel artikelen uit.
>?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Group 4 Schuimpjes Alarmcentrale heeft ook weer dienst gehad zojuist...
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.quote:
Oh oh oh. Weten ze al of er echt iets was?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.
hahahaha,quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ben d'r geweest. Loos alarm.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Oh oh oh. Weten ze al of er echt iets was?
Volgens mij willen ze gewoon cashenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahahaha,
Maar zonder gekheid ik sta op 1 en heb in de afgelopen 2,5 jaar 1x een koelalarm gehad. Dus volgens mij moeten ze bij jullie in de winkel gewoon eens goed leren sluitenAls je al binnen 2 uur na sluiting een alarm hebt.
Nou neequote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon cashen
Goed dat je het zegt even me status bij G4S op vakantie zetten vanaf morgenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Succes, maar de administratie van die gasten deugt voor geen meter. Ben meerdere keren gebeld voor een alarm in een filiaal waar ik helemaal niet meer werkte.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt even me status bij G4S op vakantie zetten vanaf morgen
Meestal komt dat omdat de lijst niet word geupdated door de eigen winkel. Om die reden update ik bij vertrek uit een winkel altijd zelf de lijst nog en stuur hem op.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Succes, maar de administratie van die gasten deugt voor geen meter. Ben meerdere keren gebeld voor een alarm in een filiaal waar ik helemaal niet meer werkte.
Klopt, maar in dit geval deed ik het zelfquote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Meestal komt dat omdat de lijst niet word geupdated door de eigen winkel.
Hehequote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval deed ik het zelf
Allicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
HeheJij update hem dus ook als je uit een winkel weg ging.
Haha, ja ik haal ze er ook altijd direct uit en geef ze nooit door.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht.
Ik heb ook eens iemand van Hollander aan de telefoon gehad waarom ik zo vaak alarmcodes op de deur liet wisselen. Kennelijk was ik een van de weinigen die codes van vertrekkende opener/sluiters meteen liet vervallen en/of ze niet doorgaf aan de volgende.
Gewoon je Stufi stopzetten voor de maand waarin je denkt over de grens heen te gaan. Dan is er niets aan de hand, alleen krijg je dan dus de laatste maand van het jaar geen stufi en OV-jaarkaart meer.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Van één dag in deze week werken zo ineens naar 6 dagen deze week. Als ik niet oppas ga ik nog door de bijverdiengrens voor stufi heen. Ondanks dat ik dit jaar 3 maanden onbetaald verlof heb gehad
Euhm.. waarom zou het sneller gaan? Nu duurt het nog 5 dagen voordat je aan de beurt bentquote:Op donderdag 14 november 2013 09:33 schreef mujentas het volgende:
Net wakker gebeld door de Politie. Ik had aangifte via internet gedaan, want ik dacht dat het makkelijker was. Nu gaan ze de internetaangifte afkeuren en moet ik alsnog maandag langskomen omdat het volgens de beste mevrouw op deze manier sneller gaat.
Schijnbaar duurt het behandelen van een internetaangifte langer dan een reguliere aangifte.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Euhm.. waarom zou het sneller gaan? Nu duurt het nog 5 dagen voordat je aan de beurt bent
'Start' was bedacht om zo sneller 'plaza' te kunnen laden of in ieder geval het beeld geven dat het sneller laadt.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Fivel het volgende:
Is de tab 'Start' op plaza verdwenen? Wordt na inloggen meteen doorgestuurd naar "mijn werk", vind dit zelf ook veel beter..
Taken archief is ook veranderd, minder taken op een pagina (laden duurt zo sneller).
Wat een lelijke gangpadborden met sinterklaas en zwarte piet erop, zwarte piet is wit muv neus en oren. Sinterklaas ziet er niet veel beter uit. Zie deze week van volgende week en dan de dw-instore.
Ja was bedoeld om snel de applicaties te kunnen starten. Vreemd dat het hebben weggehaald, want plaza is nog steeds niet stabiel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Start' was bedacht om zo sneller 'plaza' te kunnen laden of in ieder geval het beeld geven dat het sneller laadt.
Blijkbaar weten ze nu wel dat iedereen hoe dan ook slecht over Plaza denkt.
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Fivel het volgende:
Wat een lelijke gangpadborden met sinterklaas en zwarte piet erop, zwarte piet is wit muv neus en oren. Sinterklaas ziet er niet veel beter uit. Zie deze week van volgende week en dan de dw-instore.
Al het promotiemateriaal en zooi voor de activiteit was waarschijnlijk allang besteld en het zou zonde van het geld zijn om het zomaar weg te gooienquote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Jammer dat Albert Heijn in oktober nog wat anders verkondigde. Blijkbaar zijn ze toch overstag gegaan in deze bizarre discussie
http://nos.nl/artikel/565(...)met-zwarte-piet.html
De discussie is gestart begin oktober. Ik kan mij niet voorstellen dat AH daarvoor al besloten zou hebben om de promotie te maken zoals het nu is. Dan waren namelijk de producten ook wel aangepast.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Al het promotiemateriaal en zooi voor de activiteit was waarschijnlijk allang besteld en het zou zonde van het geld zijn om het zomaar weg te gooien
Ik nu ook weer..een half uurtje geleden was die tab nog wegquote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef Questionmarks het volgende:
Ik kom nog gewoon op start terecht na het inloggen.
Ja. Al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef monsterd. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Ahold bol.com had gekocht?
ik zag het voorbij komen bij het zwarte pietenartikel hierboven
Ja dat wist ik helemaal niet joh. Ik dacht dat ze gewoon waren gaan samenwerkenquote:
27 februari 2012 om precies te zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik helemaal niet joh. Ik dacht dat ze gewoon waren gaan samenwerken
p1 laadt stukken slomer hier dan p2quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef mujentas het volgende:
edit: op store_rendering_p1is de tab er nog, maar op store_rendering_p2 is hij verdwenen.
Hoe was die steen?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef monsterd. het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat Ahold bol.com had gekocht?
ik zag het voorbij komen bij het zwarte pietenartikel hierboven
edit: zie dat het zelfs een bericht is van vorig jaar
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:48 schreef einschtein het volgende:
Hoe ziet het Sint-thema er uit dan? Ik ben niet in de buurt van onze winkel en hoef maandag pas weer te werken.
Wat de neuk.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Volgens dat ding is
Optie 1) Sinterklaas net zo zwart als Zwarte Piet.
Optie 2) Zwarte Piet net zo blank als Sinterklaas.
Optie 3, ze zien er alle 2 uit als een sinaasappelquote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Volgens dat ding is
Optie 1) Sinterklaas net zo zwart als Zwarte Piet.
Optie 2) Zwarte Piet net zo blank als Sinterklaas.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Optie 3, ze zien er alle 2 uit als een sinaasappel
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hm, ja, aan zulke heb ik ook altijd een hekel.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
Net boodschappen wezen doen bij de XL. Ik word er altijd lastig gevallen. Als het de straatkrantverkoper niet is, dan is het wel zo'n gek met een saxofoon of een zwerver die bedelt om geld, iemand die je een abonnement probeert aan te smeren of laatst nog zo'n budget coach. Flikker toch een eind op
En nog twee half-zachte ook...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
daklozen met een smartphone ?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
Altijd leuk, zo'n daklozenkrantenverkoper. Die van ons zie je alleen als het goed weer is, en dan nog staat ze de helft van de tijd met haar smartphone te spelen..
Dat A4 met grijze achtergrond met daarop afboekingen en afprijzingen top 5, omzetten, verjaardagen, etc? Of is dat weer een andere?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:06 schreef mujentas het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je de management A4 uit Pallas 's nachts automatisch kunt laten printen?
Die ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Fivel het volgende:
[..]
Dat A4 met grijze achtergrond met daarop afboekingen en afprijzingen top 5, omzetten, verjaardagen, etc? Of is dat weer een andere?
Zal me niks verbazen, de afgelopen dagen gingen er 8 colli per dag door heen bij ons.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef exelletor het volgende:
Vandaag komen er 14 colli aan hygienische doekjes binnen. Die gaan we allemaal binnen een dag verkopen, sure.Overigens hadden we gisteren 23 colli daarvan afwijkend.
![]()
Ik heb me jarenlang afgevraagd hoe ik het uit kon zettenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:06 schreef mujentas het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je de management A4 uit Pallas 's nachts automatisch kunt laten printen?
Het zijn wajongers?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen naar Wolvega, op 2 paden padhoofd. Norm van 25 cpu, wel reëel vind ik.
quote:
Je haalt het zo vaak aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik word er iedere dag mee geconfronteerd op werk, maar verder weinig. Hoezo?
"Zo vaak" is wel overdreven though.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is me eerlijk gezegd niet opgevallen.
Klopt, nieuwe lege winkel. 2000 colli over beide paden, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Nee, Friezen.
Nieuwe (lege) winkel denk ik?
Met een persoon ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:13 schreef mujentas het volgende:
dan ben je 80 uur bezig om het weg te vullen
Ook met meerdere personen. 80 uur is 80 uur, alleen neemt iedereen een gedeelte van die 80 uur voor zijn rekeningquote:
Hebben ze het voor nieuwe winkels inmiddels al zo voor elkaar dat er links/rechts wordt ingestuwd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook met meerdere personen. 80 uur is 80 uur, alleen neemt iedereen een gedeelte van die 80 uur voor zijn rekening
Ja oke. Maar een leeg schap (en een indeling die je niet kent) vind je toch minder snel dan een schap waar al producten in staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook met meerdere personen. 80 uur is 80 uur, alleen neemt iedereen een gedeelte van die 80 uur voor zijn rekening
Ja, maar 25 colli per uur? Dan sta je met je ogen dicht te kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja oke. Maar een leeg schap (en een indeling die je niet kent) vind je toch minder snel dan een schap waar al producten in staan.
Pasta, maaltijdcomponenten e.d. + Kruiden, olie, internationaal e.d.quote:
We zien wel even. Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar 25 colli per uur? Dan sta je met je ogen dicht te kijken
Mjah, da's bagger. Alleen de wijnen en drogmetica zijn nog erger.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:46 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Pasta, maaltijdcomponenten e.d. + Kruiden, olie, internationaal e.d.
Vandaar ook de 25 cpu. Meeste padhoofden hebben 1 padquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mjah, da's bagger. Alleen de wijnen en drogmetica zijn nog erger.
De norm is afgeschaft. Het is nu "Gewoon goed vullen en samen klaar om 19:00 uur" (Of een ander tijdstip).quote:
Wij ook! Hoop dat het mee komt maandag met de HB wagen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Volgende week ontvangen wij de TL kleding.
Ben benieuwd.
Ik ben van een XL naar een L gegaan, ondanks dat de mouwen wat kort zijn. De L valt gewoon wat beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Schuimpjes het volgende:
Volgende week ontvangen wij de TL kleding.
Ben benieuwd.
Fatty teamleiders zijn moeilijk serieus te nemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:09 schreef d4v1d het volgende:
Hier lenen de TL's inmiddels gewoon de kleding van de TL met een bierbuik, anders passen ze het niet
Best een toffe gast, zie hem alleen amperquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Fatty teamleiders zijn moeilijk serieus te nemen
Woordspelingquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Best een toffe gast, zie hem alleen amper
Stelletje stalkersquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iets met ONZ / [Avondbagger] :') ^^
Ik keek alleen maar even in ONZ gisteren en toen zag ik een topic van jou. Je denkt toch niet dat ik jou hele postgeschiedenis ga lopen doorkijkenquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik keek alleen maar even in ONZ gisteren en toen zag ik een topic van jou. Je denkt toch niet dat ik jou hele postgeschiedenis ga lopen doorkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door jouw pohi even door te kijken kwam ik dit topic weer tegen ONZ / Morgen werken
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2013 19:32:38 ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.Ik lurk veel. Mag dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
wut.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef SausDip het volgende:
Vandaag de worp AGF conserven al gedaan bij gebrek aan ander werk: behoorlijke worp zeg! Ben 9 uur bezig geweest met 7 meter. Zuren zijn iets groter geworden en verder wat nieuwe P&E producten toegevoegd.
Hier ook een tegenvallende omzet, maar ik denk dat het grotendeels te maken heeft met het feit dat de winkel momenteel ontzettend lastig te bereiken is. De gemeente is de buurt aan het opknappen en de kruising met de belangrijkste verkeersader van de stad is afgesloten, en je kunt niet meer fatsoenlijk je auto parkeren, voor zover dat vroeger al konquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef SausDip het volgende:
Tegenvallende omzet.. Dus weinig vulling. Vandaar tijd over om te worpen
Welkom in utrechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook een tegenvallende omzet, maar ik denk dat het grotendeels te maken heeft met het feit dat de winkel momenteel ontzettend lastig te bereiken is. De gemeente is de buurt aan het opknappen en de kruising met de belangrijkste verkeersader van de stad is afgesloten, en je kunt niet meer fatsoenlijk je auto parkeren, voor zover dat vroeger al kon
Gelukkig zijn ze in 2015 klaar
Niet in Utrecht, maar ze zijn overal in de buurt bezig. Laatst kon de vrachtwagen niet fatsoenlijk inparkeren omdat ze de halve weg open hadden gegooit. Dit heeft ruim een week geduurd en het lossen ging dus niet echt soepelquote:
Ik weet dat je niet in Utrecht zit. Maar moet je voor je lol eens door de binnenstad hier rijdenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet in Utrecht, maar ze zijn overal in de buurt bezig. Laatst kon de vrachtwagen niet fatsoenlijk inparkeren omdat ze de halve weg open hadden gegooit. Dit heeft ruim een week geduurd en het lossen ging dus niet echt soepel
De vrachtwagen moest dus midden op een kruispunt lossen en blokkeerde met zijn lange euro trailer de hele weg waardoor mensen er niet meer door konden
Aleid heeft Christian Prudhomme beloofd dat het goed zou komen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet in Utrecht zit. Maar moet je voor je lol eens door de binnenstad hier rijden
Ze gaan dus in 2015 de tour de france hier houden (zelfs een kans dat die voor de winkel langs komt..), nou.. Het is nog een grote bouwput en het ziet er niet naar uit dat die snel weg is
Ook goed verkozen toen. Je had wel twee keuzes! PvdA èèèn PvdA. Hoera voor een referendumquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aleid heeft Christian Prudhomme beloofd dat het goed zou komen...
Aleid![]()
![]()
Ik gebruik de applicaties op Plaza niet, dus nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Questionmarks het volgende:
Sinds de update op plaza, van p1 naar p2, kunnen ze in het filiaal niet via plaza naar de applicaties. Nog meer er last van?
Kan je niet handmatig de url terugveranderen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Questionmarks het volgende:
Sinds de update op plaza, van p1 naar p2, kunnen ze in het filiaal niet via plaza naar de applicaties. Nog meer er last van?
Dat werkt wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet handmatig de url terugveranderen?
Dat gebeurt meestal als de ?StoreId=xxxx niet is ingevuld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Geen, applicaties staan er niet meer bij.
Klopt, hebben wel een bestandje met achterdeurtjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als de ?StoreId=xxxx niet is ingevuld.
Maar log gewoon direct in bij de lokale toepassingen, werkt altijd en geen gezeik dat je weer eens bent uitgelogd.
Mijn contract kreeg ik gelijk en daarin stond beschreven dat er een proefperiode was. Franchiser?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Hey,
Laatst had ik hier wat gezegt dat ik mijn contract nooit gezien had, maar bij mijn AH zit ik in mijn proefperiode (die 2 maanden duurt?) en daarna krijg je pas een contract, klopt dat wel?
En volgens mij klopt van mijn salaris ook niks..
[ afbeelding ]
Gewerkte uren die ik heb bijgehouden, en nou mijn salarisstrook.
[ afbeelding ]
Jij hebt 27,25 uur uitbetaald gekregen, dus het klopt wel redelijk. Overigens heb je maar 12 van de 13 dagen betaald gekregen, dus ik zou even nakijken of al je data kloppen. Heb je in de tussentijd ook plaza gecheckt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Of een paar kwartiertjes niet uitbetaald gekregen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jij hebt 27,25 uur uitbetaald gekregen, dus het klopt wel redelijk. Overigens heb je maar 12 van de 13 dagen betaald gekregen, dus ik zou even nakijken of al je data kloppen. Heb je in de tussentijd ook plaza gecheckt?
SV dagen - 12.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Questionmarks het volgende:
Of een paar kwartiertjes niet uitbetaald gekregen.
Als ik me niet vergis - aantal uitbetaalde dagen dat je ziek was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
(Wat betekend dat getal tussen haakjes dan? )
Ah, en die krijgen kort parttimers niet voorzover ik weetquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis - aantal uitbetaalde dagen dat je ziek was.
Contract hoor je meteen te krijgen en e hebt geen loonbelastingsverklaring ingevuld. Proeftijd is onderdeel van je contract.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Hey,
Laatst had ik hier wat gezegt dat ik mijn contract nooit gezien had, maar bij mijn AH zit ik in mijn proefperiode (die 2 maanden duurt?) en daarna krijg je pas een contract, klopt dat wel?
[ afbeelding ]
Gewerkte uren die ik heb bijgehouden, en nou mijn salarisstrook.
[ afbeelding ]
Iedereen krijgt ziekte betaald mits je je aan de regels houdt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, en die krijgen kort parttimers niet voorzover ik weetToch?
En je in een fatsoenlijk filiaal werkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Iedereen krijgt ziekte betaald mits je je aan de regels houdt.
En dat uiteraardquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
En je in een fatsoenlijk filiaal werkt.
Hmm, dan heb ik een keer ergens iets anders gelezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iedereen krijgt ziekte betaald mits je je aan de regels houdt.
Ga je niks over op Plaza vinden want iedereen heeft recht op ziekte. Ongeacht contracturenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik een keer ergens iets anders gelezen.
Morgen maar even een speurtocht op plaza beginnen dan
Oh zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga je niks over op Plaza vinden want iedereen heeft recht op ziekte. Ongeacht contracturen
Klopt, geen idee hoe ik daarop kwam maar ik dacht het ooit gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Staat dus niks over niet uitbetalen voor part-timers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 00:33:18 ]![]()
En waar staat dat je als parttimer geen recht op ziekte-uitbetaling hebt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh zo.
edit: dit bedoelde ik dus
[ afbeelding ] Zo van plaza geplukt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Nergensquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En waar staat dat je als parttimer geen recht op ziekte-uitbetaling hebt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, geen idee hoe ik daarop kwam maar ik dacht het ooit gelezen te hebben![]()
hij heeft maar 12 dagen (zie SV-dagen) gehad er mist gewoon een dag en ik gok die van 1,5 uurquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Of een paar kwartiertjes niet uitbetaald gekregen.Er stond 2 uur de meter dus dan heb je het toch goed gedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef SausDip het volgende:
Vandaag de worp AGF conserven al gedaan bij gebrek aan ander werk: behoorlijke worp zeg! Ben 9 uur bezig geweest met 7 meter. Zuren zijn iets groter geworden en verder wat nieuwe P&E producten toegevoegd.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Ik zie 't!quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hij heeft maar 12 dagen (zie SV-dagen) gehad er mist gewoon een dag en ik gok die van 1,5 uur
Omw to Wolvega![]()
Niet dat ik er ooit mee te maken heb gehad, want nooit ziek, maar er wordt bij ons een wachtdag gehanteerd wanneer je ziek bentquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga je niks over op Plaza vinden want iedereen heeft recht op ziekte. Ongeacht contracturen![]()
![]()
Alweer een tijdje geleden las ik dat er in principe geen dakloze meer zijn, door alle voorzieningen die er inmiddels zijn. Ik denk begeleid kamerwonen of zo. In zo'n geval is er wel een thuis, maar dat is dan wel wankel. Je weet niet wie een geregeld leven volhoudt. Daarom blijft daklozenkrant een gerechtvaardigde naam.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar hoef je zelf niet dakloos te zijn om die kranten te mogen verkopen.![]()
Afgezien van die turk dan die afgelopen zomer in de fietsenstalling lag te pitten en achter de glasbak zat te schijten....quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Alweer een tijdje geleden las ik dat er in principe geen dakloze meer zijn, door alle voorzieningen die er inmiddels zijn. Ik denk begeleid kamerwonen of zo. In zo'n geval is er wel een thuis, maar dat is dan wel wankel. Je weet niet wie een geregeld leven volhoudt. Daarom blijft daklozenkrant een gerechtvaardigde naam.
Enniewee, vandaag zo maar weer eens een zaterdag werken, en het is al weer gezellig druk aan het worden.![]()
Wij hadden gisteren uit het niets opeens rijen van een meter of 7-8 staan. Uiteindelijk met 10 kassa's gedraaid en het duurde nog een half uur voordat de mensenstroom niet meer constant was ;o. Is dat ook nog gezellig drukquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Afgezien van die turk dan die afgelopen zomer in de fietsenstalling lag te pitten en achter de glasbak zat te schijten....
Enniewee, vandaag zo maar weer eens een zaterdag werken, en het is al weer gezellig druk aan het worden.?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.![]()
Hoeveel kassa's hebben jullie normaal open?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren uit het niets opeens rijen van een meter of 7-8 staan. Uiteindelijk met 10 kassa's gedraaid en het duurde nog een half uur voordat de mensenstroom niet meer constant was ;o. Is dat ook nog gezellig druk?
![]()
![]()
Doorgaans 5. Bij drukte uitschieters naar 6 en 7, maar ook niet elke dag. 10 is onze volle capaciteit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel kassa's hebben jullie normaal open?Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.![]()
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:12 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren uit het niets opeens rijen van een meter of 7-8 staan. Uiteindelijk met 10 kassa's gedraaid en het duurde nog een half uur voordat de mensenstroom niet meer constant was ;o. Is dat ook nog gezellig druk?
Hier constant elf kassa's en acht betaalpalen in gebruik op zaterdag.![]()
Hooi, ik zit bij jullie in het trainingslokaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Hier constant elf kassa's en acht betaalpalen in gebruik op zaterdag.
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
En dat zeg je nu pas, ik ben nu al weer thuis!quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Hooi, ik zit bij jullie in het trainingslokaal
(Is trouwens ons SM-kantoor maar wordt ook gebruikt als vergader- en cursusruimte.)![]()
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:32 schreef d4v1d het volgende:
Zelfrijzend bakmeel als favoriet product. Okay..
Op je 45ste in het LVC werken? Wut![]()
"Waar staat het bladerdeeg"Sinds de diepvries ombouw krijg ik deze vraag echt 10 keer per dag (3 uurtjes.) Leer godverdomme eens verder kijken dan je neus lang is
![]()
![]()
Niet iedereen heeft vroeger de kans gehad om naar school te gaan en een opleiding te volgen. Ik moet de Aha nog lezen. Maar misschien is hij ooit ergens ontslagen en werkt hij sindsdien op het LVC om niet op kosten van de maatschappij te leven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op je 45ste in een DC werken. Dan heb je het ver geschopt hoor.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik zie nu dat het een pool is trouwens.. Had hem alleen nog even snel doorgebladerd Dusja. Beter dan geen werk, dat welquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft vroeger de kans gehad om naar school te gaan en een opleiding te volgen. Ik moet de Aha nog lezen. Maar misschien is hij ooit ergens ontslagen en werkt hij sindsdien op het LVC om niet op kosten van de maatschappij te leven.En het is een zij trouwens
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 17:37:03 ]![]()
Wat jij zei over die potjes babyvoeding die er allemaal hetzelfde uitzien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
"Waar staat het bladerdeeg"Sinds de diepvries ombouw krijg ik deze vraag echt 10 keer per dag (3 uurtjes.) Leer godverdomme eens verder kijken dan je neus lang is
![]()
Als Hak of AH in de aanbieding is, pak ik vaak 2 van verschillende merken - het ziet er allemaal hetzelfde uit. Bij mij heeft het te maken met dyslexie en bijziendheid.![]()
Wat is bijziendheid? Kan je geen onderscheid maken tussen twee etiketten die er toch totaal verschillend uit zien? Lijkt me best kut.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat jij zei over die potjes babyvoeding die er allemaal hetzelfde uitzien.
Als Hak of AH in de aanbieding is, pak ik vaak 2 van verschillende merken - het ziet er allemaal hetzelfde uit. Bij mij heeft het te maken met dyslexie en bijziendheid.![]()
Als er 2 potjes naast elkaar staan, zie ik natuurlijk het verschil direct. Maar niet met vakken vol, dan wordt het één massa gelijke potjes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is bijziendheid? Kan je geen onderscheid maken tussen twee etiketten die er toch totaal verschillend uit zien? Lijkt me best kut.
Bijziendheid is dat je van dichtbij scherp op bijna scherp ziet en van afstand niet. Dichtbij is natuurlijk relatief.![]()
Wolvega achter de rug, wat een mooie winkel is dat geworden!
Uren nog even verwerkt bij de mensen en mezelf, vraag me af of het goed is gegaan, doe normaal geen correcties. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op plaza?![]()
Als er bij mij een kwartiertje af of bij wordt gezet zie ik dit meestal gelijk zodra ik thuis ben (na een half uurtje dus ongeveer)quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef Questionmarks het volgende:
Uren nog even verwerkt bij de mensen en mezelf, vraag me af of het goed is gegaan, doe normaal geen correcties. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op plaza?![]()
uitleen is niet zichtbaar op plaza. Correcties op een andere dag eveneens niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef Questionmarks het volgende:
Uren nog even verwerkt bij de mensen en mezelf, vraag me af of het goed is gegaan, doe normaal geen correcties. Hoe lang duurt het voordat het zichtbaar is op plaza?Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Uitleen = uitleen van uren ander filiaal?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
uitleen is niet zichtbaar op plaza. Correcties op een andere dag eveneens niet.
Heb ze ingeboekt in teamloos, dus eigen uren, maar zijn nog niet zichtbaar. We worden later gecompenseerd, mocht ze van sm in teamloos zetten. Betreft vandaag, heb geen correcties op gisteren gedaan.
Ben nog heel leek in deze dingen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Questionmarks op 16-11-2013 18:35:43 ]![]()
Niet logisch. Maar goed, als het zo afgesproken is moet je het natuurlijk gewoon zo doen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Jep.. Heb even gebeld met collega, die gaat het voor me nakijken. Heb toch echt ingevoerd, wk 46 zaterdag > medewerker 5 toeslaguren, zeker weten? ok > budget gedoe > ok.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
Niet logisch. Maar goed, als het zo afgesproken is moet je het natuurlijk gewoon zo doen.![]()
Wat ook zou kunnen is dat ze in de verkeerde week staan, heb wel de week aangepast naar wk 46 maar misschien uit haast niet doorgevoerd? Als je week kiest en daarnaast teamloos > ok > dan zit je toch neem ik aan in wk 46.
Zou me bijna moeten schamen dat ik het niet weet.. haha![]()
De carrière die jij hebt uitgestippelt als CEO van Ahold is helaas niet voor ons allemaal weggelegdquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een pool is trouwens.. Had hem alleen nog even snel doorgebladerd Dusja. Beter dan geen werk, dat welEn het is een zij trouwens
![]()
![]()
Zal wel een hevige strijd worden..quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
De carrière die jij hebt uitgestippelt als CEO van Ahold is helaas niet voor ons allemaal weggelegdTips hoe ik WDEV kan wegwerken?
![]()
![]()
ja uitleen is uitleen aan een andere filiaal. Zoals Janneke al zegt is dit niet logische. Uitlenende winkels worden nooit gecompenseerd achteraf. Ze moeten uitlenen aan betreffende winkel. Die vervolgens extra na de opening de uren via uitleen en dus 9990 (of ander nummer) overboekt naar de LKP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:30 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Uitleen = uitleen van uren ander filiaal?
Heb ze ingeboekt in teamloos, dus eigen uren, maar zijn nog niet zichtbaar. We worden later gecompenseerd, mocht ze van sm in teamloos zetten. Betreft vandaag, heb geen correcties op gisteren gedaan.
Ben nog heel leek in deze dingen.
Maar goed al de SM dit wou dan wil hij het zo he. Maar wat hij zo doet klopt niet en gaat hij de uurtjes zelf betalen..Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
Volgens mij werkt dit haast therapeutisch bij mensen met OCD.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:03 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 v.d. 2 paden
[ afbeelding ]
Impressie![]()
Ja klopt, vond het ook maar vaag. Hij zei zet ze maar op vkk hb / teamloos.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja uitleen is uitleen aan een andere filiaal. Zoals Janneke al zegt is dit niet logische. Uitlenende winkels worden nooit gecompenseerd achteraf. Ze moeten uitlenen aan betreffende winkel. Die vervolgens extra na de opening de uren via uitleen en dus 9990 (of ander nummer) overboekt naar de LKP.
Maar goed al de SM dit wou dan wil hij het zo he. Maar wat hij zo doet klopt niet en gaat hij de uurtjes zelf betalen..![]()
Hoor allemaal verhalen dat de bhv cursus zo makkelijk is, mensen die niet eens boek opengeslagen hebben en de 'docent' die erg coulant is.
Uren stonden goed in r&r, gelukkig![]()
Waarschijnlijk corrigeert de SM de uren maandagochtend. Als Vraagteken al niet eens zeker weet of hij in de goede week zit in R&R, is het uitlenen van uren misschien wel handiger om zelf achteraf te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja uitleen is uitleen aan een andere filiaal. Zoals Janneke al zegt is dit niet logische. Uitlenende winkels worden nooit gecompenseerd achteraf. Ze moeten uitlenen aan betreffende winkel. Die vervolgens extra na de opening de uren via uitleen en dus 9990 (of ander nummer) overboekt naar de LKP.
Maar goed al de SM dit wou dan wil hij het zo he. Maar wat hij zo doet klopt niet en gaat hij de uurtjes zelf betalen..And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Dat kan ik als neuroot bevestigen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit haast therapeutisch bij mensen met OCD.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Klopt, maar moet het ook leren!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk corrigeert de SM de uren maandagochtend. Als Vraagteken al niet eens zeker weet of hij in de goede week zit in R&R, is het uitlenen van uren misschien wel handiger om zelf achteraf te doen.![]()
De ondernemer wou dat we producten niet plat bovenop gingen leggen, maar onderop en daarboven weer de producten. Beetje de c1000.jumbo manier dus. Ter verduidelijking: bij vruchtensappen zie je dan 3 pakken liggen en daarbovenop staand de rest van de pakken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: