Ik moet zeggen, het gebeurde vooral toen we de oude kassa's nog hadden. Dus handmatig PLU's invoeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze het verschil wel zien met die plaatjes op de kassa
Mja, brainfart enzo. Achteraf denk je okk echt "ikquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Leer je vanzelf als je wat vaker op de AGF afdeling gaat staan.
losse pepers is een gewichtsartikel en geen stuksartikel.....quote:Op woensdag 13 november 2013 01:00 schreef d4v1d het volgende:
Subklacht: zaten 38 losse rode pepers bij. Ik heb 38 keer die barcode zitten scannen omdat je het aantal niet kon invoeren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 01:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
losse pepers is een gewichtsartikel en geen stuksartikel.....
Dus ik heb iets verneukt?quote:Op woensdag 13 november 2013 01:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
losse pepers is een gewichtsartikel en geen stuksartikel.....
Heb je een gewicht moeten invullen? Anders is de scancode op het blaadje mogelijk verkeerd en heb je feitelijk niets afgeboekt.quote:
Er lagen losse pepers in en op het scanblaadje stond iets als "losse peper", kon niks invoeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je een gewicht moeten invullen? Anders is de scancode op het blaadje mogelijk verkeerd en heb je feitelijk niets afgeboekt.
Wij hebben geen losse pepers dus ik kan het even niet met zekerheid zeggen.
Op zich geen ramp, maar het heeft natuurlijk wel invloed op de beschikbaarheid.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er lagen losse pepers in en op het scanblaadje stond iets als "losse peper", kon niks invoeren.
Maarja, het zal vast niet vreselijk zijn.
het kan zijn dat de rode peper nu niet beschikbaar is in de winkel..... Omdat je hem niet afgeboekt hebt. Gelukkig is het niet het duurste artikel. Ik zal als ik er aan denk morgen eens kijken hoe het zit.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er lagen losse pepers in en op het scanblaadje stond iets als "losse peper", kon niks invoeren.
Maarja, het zal vast niet vreselijk zijn.
Mja, ik meen me te herinneren dag er op panklaar ook nog pepers liggen dus dan pakken ze die maar.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
het kan zijn dat de rode peper nu niet beschikbaar is in de winkel..... Omdat je hem niet afgeboekt hebt. Gelukkig is het niet het duurste artikel. Ik zal als ik er aan denk morgen eens kijken hoe het zit.
Mja, dan nog heb je geen weegschaal in het magazijn, wij tenminste nietquote:Op woensdag 13 november 2013 07:12 schreef mujentas het volgende:
De barcode op het scanblad van de peper is verkeerd waardoor je geen gewicht in kunt voeren.
Tik handmatig 806126 in en vul dan het gewicht in
Zoiets jaquote:Op woensdag 13 november 2013 08:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zit jij nu werkelijk de hele nacht op FOK! rond te hangen?
Schatten (risicovol) of producten mee de winkel innemen en daar afwegen (tijdrovend) waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, dan nog heb je geen weegschaal in het magazijn, wij tenminste niet![]()
Vraag het de volgende keer wel even aan de TL/agf-mens hoe het normaal bij ons wordt gedaan.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:09 schreef mujentas het volgende:
Tenzij je natuurlijk niet kunt schatten
Kan een paprika een gewicht bereiken van circa 250 gram, het gewicht van een peper ligt slechts tussen de 5 en 20 gram.quote:
Aldus mijn schat kunsten jaquote:Op woensdag 13 november 2013 10:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kan een paprika een gewicht bereiken van circa 250 gram, het gewicht van een peper ligt slechts tussen de 5 en 20 gram.
http://allesovergroentene(...)n/peper-spaanse.html
Voordat ik ging zoeken had ik dat ook wel in gedachte hoor. Maar als je vaker moet afboeken dan weeg je toch een keer elk product af dat als gewicht afgeboekt moet worden en schrijf je dat op je lijst erbij. Dan heb je een beetje een richtlijn. Dus als je dan aan het afboeken bent en je hebt 6 pepers, dan voer je gewoon 0,120 kg in op de terminal.quote:
Oh, je mag optellen? Ik dacht dat je alsnog 38 keer moest invoeren. Vond het al zo onhandigquote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voordat ik ging zoeken had ik dat ook wel in gedachte hoor. Maar als je vaker moet afboeken dan weeg je toch een keer elk product af dat als gewicht afgeboekt moet worden en schrijf je dat op je lijst erbij. Dan heb je een beetje een richtlijn. Dus als je dan aan het afboeken bent en je hebt 6 pepers, dan voer je gewoon 0,120 kg in op de terminal.
Tuurlijk mag dat. Het totale gewicht staat in de voorraad. Of je daar nu 1x 5 kilo afhaalt of 10x 500gram maakt geen zak uit. De voorraad weet bij wichtartikelen dus het gewicht dat in huis is, niet het daadwerkelijk aantal consumenteneenheden.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, je mag optellen? Ik dacht dat je alsnog 38 keer moest invoeren. Vond het al zo onhandig
Ah, makes sense.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Het totale gewicht staat in de voorraad. Of je daar nu 1x 5 kilo afhaalt of 10x 500gram maakt geen zak uit. De voorraad weet bij wichtartikelen dus het gewicht dat in huis is, niet het daadwerkelijk aantal consumenteneenheden.
Ik had pas echt moeten lachten als je dit als idee op het InnovatieCafé had geplaatst.quote:
Wij laten het de groentemannen zoveel mogelijk stickeren voordat ze het bij de derving doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Schatten (risicovol) of producten mee de winkel innemen en daar afwegen (tijdrovend) waarschijnlijk.
Jullie hebben zelfscan, dus dan heb je ook een weegschaal die kan stickeren. Wij hebben wel een weegschaal, maar die kan niet stickeren. Althans, dat dacht ik. Zal er binnenkort eens naar kijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij laten het de groentemannen zoveel mogelijk stickeren voordat ze het bij de derving doen.
Omdat?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:13 schreef HenkAH het volgende:
Zo werken van 13:00-22-00, zal een aardige chaos zijn
Nooit echt in verdiept eigenlijk, ik dacht dat het gewoon universele weegschalen waren..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfscan, dus dan heb je ook een weegschaal die kan stickeren. Wij hebben wel een weegschaal, maar die kan niet stickeren. Althans, dat dacht ik. Zal er binnenkort eens naar kijken.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:31 schreef mujentas het volgende:
De actie met het koffiezetapparaat en de televisie is wegens SUCCES verlengd
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:31 schreef mujentas het volgende:
De actie met het koffiezetapparaat en de televisie is wegens SUCCES verlengd
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:21 schreef d4v1d het volgende:
Zal Joey_k thuis ook zo'n weegschaal hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]![]()
Ik had gisteren bijna het koffiezetapparaat verkocht. Meneer was helemaal overtuigd, maar toen moest hij zijn vrouw bellen. En die was het er niet mee eens
Ja, maar aan wie lag het dan? Je hebt alleen een PLU code voor normaal stokbrood(303) en mini stokbroodjes en ander brood hoort gewoon een barcode op te zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef Loll het volgende:
De meest epic fail bij ons ever is dat er na een dag tientallen stokbroden verdwenen zijn aangeslagen voor mini stokbroodjes(hoe heten die kregen?)
Bedoeld Loll niet dat de stokbroden zijn aangeslagen voor pistoletjes? Stokbrood moest een tijdje terug toch van sticker voorzien worden of bij de kassa als 303 PLU worden aangeslagen?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, maar aan wie lag het dan? Je hebt alleen een PLU code voor normaal stokbrood(303) en mini stokbroodjes en ander brood hoort gewoon een barcode op te zitten.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bedoeld Loll niet dat de stokbroden zijn aangeslagen voor pistoletjes?

Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stokbrood moest een tijdje terug toch van sticker voorzien worden of bij de kassa als 303 PLU worden aangeslagen?
Liet jij je handen niet bijna aanfikken door de ovens omdat je geen handschoenen aanhad?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
Zoals vaker gezegd, nadenken blijft moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liet jij je handen niet bijna aanfikken door de ovens omdat je geen handschoenen aanhad?FuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enkele maanden terug tijdelijk niet volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |