De mijne is uit 2006. Ik ga volgend jaar een nieuwe kopen want dit bejaarde ding is niet meer vooruit te branden, maar ik speel er toch geen spelletjes opquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb niks met consoles. Ik wil gewoon een pc. Mn huidige is al ruim 5 jaar oud
Misschien dat ik Battlefield 4 ga kopen van het 'kerstpakket'quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Niks aan, Battlefield 4! hahha
Is battlefield maar 20 euro?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat ik Battlefield 4 ga kopen van het 'kerstpakket'
Ziet er in ieder geval ook wel vet uit
60 toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is battlefield maar 20 euro?!
edit: ha. je komt 40 euro tekort
tientje van wat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook voor de PS3. Moet wel lukken, houd ik zelfs nog een tientje over
Welk filiaal werkte jij ook alweer? Dan kom ik jullie team in december wel even paar dagjes versterken.quote:
Volgens mij krijgt het plebs nog minder dan d4v1d bij onsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Welk filiaal werkte jij ook alweer? Dan kom ik jullie team in december wel even paar dagjes versterken.
Oh. Laat maar zitten dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij krijgt het plebs nog minder dan d4v1d bij ons
Misschien een wilde gok, maar ik denk dat ze van plan zijn om jou de banaantjes te laten bijvullen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Toen ik vanmiddag op de planning keek stond ik zondag opeens op AGF ingedeeld. Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn
Oh, meen je die? Ik dacht dat ik bejaarden of mensen in een rolstoel mocht helpen om een hemdtasje aan te gevenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien een wilde gok, maar ik denk dat ze van plan zijn om jou de banaantjes te laten bijvullen?
Leer je vanzelf als je wat vaker op de AGF afdeling gaat staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:15 schreef d4v1d het volgende:
Nee maar ik bedoelde of het gewoon eenmalig was of dat ze willen dat ik agf-man (of hoe je dat noemt) wordt.
Ik heb al moeite om groentes te onderschijden. Deze avond bij het afboeken was ik zelfs vergeten wat een bloemkool was (![]()
![]()
)
Zelfs de kratjes grolsch beugel en fluitje kunnen ze niet onderscheiden net als heineken 33 en 50 clquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Leer je vanzelf als je wat vaker op de AGF afdeling gaat staan.
Net zoals het gros van de cassiéres geen perzik en nectarine kan onderscheiden
Minneola's en mandarijnen is ook een lastigequote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef einschtein het volgende:
Of pruimen aanslaan, terwijl we die niet eens hadden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef einschtein het volgende:
Of pruimen aanslaan, terwijl we die niet eens hadden.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Minneola's en mandarijnen is ook een lastige
Je zou verwachten dat ze het verschil wel zien met die plaatjes op de kassaquote:Op woensdag 13 november 2013 00:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Of de meloenen, zijn voor sommige ook lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |