Heerlijk!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker thuis nog even uitslapen, , PS3en, wat leuke dingen doen enzo. Gewoon even nog een wat rust voor de drukke decemberdagen
Hier 2 weken vakantie, 47 + 48quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef ikbenschipper het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan even 1,5 week vakantie.
Komende dagen nog even het één en ander afronden.
quote:Beste heer XXX,
Onlangs heeft u uw nieuwe Bonuskaart geactiveerd en uw Air Miles kaart aan uw Bonuskaart gekoppeld. Door een technische storing is deze koppeling in de periode van 19-22 oktober 2013 niet goed doorgekomen waardoor u enkele dagen geen Air Miles met uw Bonuskaart heeft kunnen sparen (als u boodschappen bij Albert Heijn heeft gedaan in deze periode).
Wij willen u voor dit ongemak 50 Air Miles toekennen, deze zullen op uw eerstvolgende saldo overzicht met kaartnummer XXX te zien zijn.
Hartelijk dank voor uw deelname aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht op onze website www.ah.nl/bonuskaart of bij onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn
Ik heb ook zo'n vaag vermoeden dat de koppeling tussen mijn oude en nieuwe bonuskaart niet helemaal goed is gegaan, ik zie de aankoophistorie van de oude kaart in ieder geval niet terug op de nieuwe. Ik blijf tot 31 december dus maar de oude gebruiken ivm de personeelskortingquote:
Je bedoelt op Appie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vaag vermoeden dat de koppeling tussen mijn oude en nieuwe bonuskaart niet helemaal goed is gegaan, ik zie de aankoophistorie van de oude kaart in ieder geval niet terug op de nieuwe. Ik blijf tot 31 december dus maar de oude gebruiken ivm de personeelskorting
Heb jij ook beide kaarten gekoppelt door ze beiden te laten scannen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:59 schreef donald500 het volgende:
[..]
Je bedoelt op Appie?
Ik zie ook alleen aankoophistorie van nieuwe bonuskaart idd.
Zou wat zijn als je mvp niet krijgt de volgende x door verkeerde koppeling hahaha.
Maar zal vast goed gegaan zijn hopelijk.
Ik gebruik alleen nog maar nieuwe ivm Airmiles-koppeling.
Jep, al heb ik de oude wel terug meegenomen zodat ik die nu nog tot 31 december kan uitlenen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb jij ook beide kaarten gekoppelt door ze beiden te laten scannen?
Nou, ik blijf voorlopig wel de oude gebruiken, dan weet ik zeker dat het goed gaatquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef donald500 het volgende:
[..]
Jep, al heb ik de oude wel terug meegenomen zodat ik die nu nog tot 31 december kan uitlenen.
Heh heh we zullen het zien in februari.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou, ik blijf voorlopig wel de oude gebruiken, dan weet ik zeker dat het goed gaat
Maar bij WWM staan beide kaarten gekoppeld aan je personeelsnummer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef donald500 het volgende:
[..]
Heh heh we zullen het zien in februari.
Al heb ik ook collega's die gelijk de nieuwe zijn gaan gebruiken dus zonder koppeling, dus volgens mij moet het geen probleem zijn.
Bij jou niet dan de beide kaarten gekoppeld aan je personeelsnummer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar bij WWM staan beide kaarten gekoppeld aan je personeelsnummer.
Verder maakt het ook niet uit hoor, de oude is toch tot 6 januari nog te gebruiken. Niet dat ik de personeelskorting per se nodig heb, maar het is toch zonde om te laten schieten
Ik heb geen personeelsnummer bij AHquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef donald500 het volgende:
[..]
Bij jou niet dan de beide kaarten gekoppeld aan je personeelsnummer?
Ja is zeker zonde om te laten schieten ja.
Oh ja franchise.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb geen personeelsnummer bij AH
Franchise doet het old skool door een excel bestandje met bonuskaartnummers van de medewerkers door te mailen. Vervolgens is er iemand van HR die de gegevens uit Pallas trekt en het bestandje weer terugmailtquote:
He? Mis ik iets.. De kaart die je in de post kreeg was toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb jij ook beide kaarten gekoppelt door ze beiden te laten scannen?
Da's die nieuwe toch? Heb gehoord dat die heel erg tegen viel. Meer een DLC dan een hele nieuwe gamequote:
Je salaris al uitgegeven aan een nieuwe PC?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's die nieuwe toch? Heb gehoord dat die heel erg tegen viel. Meer een DLC dan een hele nieuwe game
Ik heb geen console, ik hoop nog heel erg dat GTA V uiteindelijk op PC komt.
Nope, ik kom nog zo'n 200/300 euro tekort. Volgende maand dus pasquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef donald500 het volgende:
[..]
Je salaris al uitgegeven aan een nieuwe PC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 23:24:44 ]
Deze:quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Da's die nieuwe toch? Heb gehoord dat die heel erg tegen viel. Meer een DLC dan een hele nieuwe game
Ik heb geen console, ik hoop nog heel erg dat GTA V uiteindelijk op PC komt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nope, ik kom nog zo'n 200/300 euro tekort. Volgende maand dus pasPS4 komt eind deze maand uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niks met consoles. Ik wil gewoon een pc. Mn huidige is al ruim 5 jaar oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |