Achja, Het is tenminste IETSquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geldt trouwens dacht ik alleen voor Olvarit. Bij AH/AH P&E niet.
Ja, daarom vind ik het dus altijd zo achterlijk als mensen dat verkeerd vullen.quote:
Mja, je moet het weten. Heb pas een keer babyvoeding gedaan maar dat is me toen niet als tip gegeven. Je zou dus zelf het hele etiket moeten gaan bestuderen, dat zou ik niet zomaar doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het dus altijd zo achterlijk als mensen dat verkeerd vullen.
Hoe prop je dat er van achter in als daar ook gewoon een stelling staat? (van het pad ernaast) nevermind, ik moet leren lezen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:
Vroegah, toen de meesten van jullie nog zelf aan de olvarit zaten, hadden we planken (Volgens mij geleverd door Olvarit zelf) die je met behulp van een schuifsysteem naar voren kon halen en zo de potjes van achteraf bij kon vullen. Werkte prima, al vertelden ze mij pas hoe dat werkte nadat ik een uur had staan kloten om alles van voren er in te proppen...
Ja, dat is best lullig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, je moet het weten. Heb pas een keer babyvoeding gedaan maar dat is me toen niet als tip gegeven. Je zou dus zelf het hele etiket moeten gaan bestuderen, dat zou ik niet zomaar doen
Vroegah.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:57 schreef Ferry_76 het volgende:
Vroegah, toen de meesten van jullie nog zelf aan de olvarit zaten, hadden we planken (Volgens mij geleverd door Olvarit zelf) die je met behulp van een schuifsysteem naar voren kon halen en zo de potjes van achteraf bij kon vullen. Werkte prima, al vertelden ze mij pas hoe dat werkte nadat ik een uur had staan kloten om alles van voren er in te proppen...
Je schuift de plank naar voren, zodat je ze er achter kan zetten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe prop je dat er van achter in als daar ook gewoon een stelling staat? (van het pad ernaast)
Tevens, moeten die dingen fifio dan?Had ik niet door
Ja, ik las niet goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je schuift de plank naar voren, zodat je ze er achter kan zetten?
Dat was nog in de Maxis tijd, toen ik nog een bijbaantje had. Zal 1995/96 zijn geweest...quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:59 schreef einschtein het volgende:
Vroegah.Ruim voor mijn tijd, denk ik. Heb ik bij ons ook nog nooit iemand over gehoord.
Toen bestond ik net.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:01 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat was nog in de Maxis tijd, toen ik nog een bijbaantje had. Zal 1995/96 zijn geweest...
Timing.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:06 schreef mujentas het volgende:
Sinds deze week hebben de AH potjes ook een code
Top 100 voor reeks "AH-Medewerkerstopic" van 01-01-2013 t/m 12-11-2013
Die St.Maarten-tekst deed me in elk geval aan een vrouw denken (ik ben ook vrouw, dat mannetje heeft het systeem erin gezet).quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is oudebok trouwens een 'ze'?
[ afbeelding ]
Psst. dat kan je wijzigen in je profielquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die St.Maarten-tekst deed me in elk geval aan een vrouw denken (ik ben ook vrouw, dat mannetje heeft het systeem erin gezet).
Jawel, ook bij AH P&E. Sinds de mutatie hebben de nieuwe potjes eenzelfde codeaanduiding (bijv. 6m53) die ook op de schapsticker staat. Maakt het vullen heel wat makkelijker.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie mogelijkheid.
[..]
Geldt trouwens dacht ik alleen voor Olvarit. Bij AH/AH P&E niet.
Laatste keer dat ik onder de douche stond had ik nog ballen. Ik ga er voor het gemak maar van uit dat dat na een dag nog zo is. (Voor het geval men aan ballen in de zin van borsten denkt: nee, niet die. Ik ben gewoon een jongen.)quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is oudebok trouwens een 'ze'?
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn onze beveiligers al lang klaar met hun opleiding en gelukkig heeft onze beveiliger de kinderen heel netjes uit de winkel gezetquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met het niveau van de gemiddelde MBO-2-Beveiliging-stagiaire ga ik eigenlijk nergens van uit. Maar goed, niet altijd alles gaat zoals het moet.
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef ikbenschipper het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan even 1,5 week vakantie.
Komende dagen nog even het één en ander afronden.
Nee gewoon lekker thuis nog even uitslapen, , PS3en, wat leuke dingen doen enzo. Gewoon even nog een wat rust voor de drukke decemberdagenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef donald500 het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
Ga je nog lekker weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |