Een AH XL zonder bloemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Altijd leuk als er klanten komen vragen naar de bloemen uit de folder.
"Ga daar maar vragen, dankzij hun mogen wij geen bloemen verkopen."
Heeft zeker geen nut om tegen die uitspraak in beroep te gaan? Of is dat toch verspilde moeite.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Doe je niks aan ben ik bang..
Maar het is wel jammer ja.
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft zeker geen nut om tegen die uitspraak in beroep te gaan? Of is dat toch verspilde moeite.
Kan best.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?
Zeker bij een winkel met zo'n omzet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:
Denk je niet dat AH alle mogelijkheden heeft bekeken?
Vetten/zuren maar twee meter hier, dus dat scheelt voor de wap'ers.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
Volgende week trouwens een mannenworp van de blikgroente á 2 uur per meter en vetten/zuren á 1.5 uur per meter
Ja soep en koffiequote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vetten/zuren maar twee meter hier, dus dat scheelt voor de wap'ers.Onder andere mutatie soepen zit toch ook bij?
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.quote:
Ze weten op meer plekken in de winkel niet wat ze willen.....quote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.
Dat zie je helaas wel vaker, maar ze moeten ons natuurlijk wel een beetje bezighoudenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Koffie weet AH echt niet wat ze ermee willen. Laatst een grote WORP, mutaties om de paar weken en Fresh Up koffie komt er ook al aan.
quote:
Sorry maar ik vind het wel heel bijzonder. Dat nog niet iedere bloemist dan een rechtzaak gestart is.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij verkopen geen bloemen, omdat een klein bloemenzaakje in het pand ooit via de rechter het alleenrecht heeft afgedwongen.
8 meter AGF conserven hier.. Wordt een pittige worp volgens mij, gaan veel artikelen uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
Volgende week trouwens een mannenworp van de blikgroente á 2 uur per meter en vetten/zuren á 1.5 uur per meter
Dat krijg je als ondernemer nooit voor elkaar als alles er al zit, maar er zijn best wel wat van dat soort constructies die historisch zo gegroeid zijn, als de supermarkt later kwam dan de kleine ondernemers hebben winkeliersverenigingen nog wel eens dergelijke constructies afgedwongen. Ik heb in een filiaal met hetzelfde 'probleem' gewerkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar ik vind het wel heel bijzonder. Dat nog niet iedere bloemist dan een rechtzaak gestart is.
Werd tijd dat die HAK Biologisch zooi eruit ging, stond toch al maanden op TUS.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef SausDip het volgende:
8 meter AGF conserven hier.. Wordt een pittige worp volgens mij, gaan veel artikelen uit.
>?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Group 4 Schuimpjes Alarmcentrale heeft ook weer dienst gehad zojuist...
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.quote:
Oh oh oh. Weten ze al of er echt iets was?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.
hahahaha,quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.
Ik ben d'r geweest. Loos alarm.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Oh oh oh. Weten ze al of er echt iets was?
Volgens mij willen ze gewoon cashenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahahaha,
Maar zonder gekheid ik sta op 1 en heb in de afgelopen 2,5 jaar 1x een koelalarm gehad. Dus volgens mij moeten ze bij jullie in de winkel gewoon eens goed leren sluitenAls je al binnen 2 uur na sluiting een alarm hebt.
Nou neequote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon cashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |