Nee, Watdoeteenvulploegleider is undercover.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef donald500 het volgende:
[..]
Is dat Mujentas in zijn karretje?
Oh, is hij dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Watdoeteenvulploegleider is undercover.
Niks voor jou?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
Je zou maar serieus in je schort, met een golfkar, door een woonwijk rijden
Als je het zo brengt is het wel aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Loll het volgende:
Zou ik anders geen problemen mee hebben wie kan nou zeggen dat ie voor zijn werk door de wijk kan crossen met een golfkar om boodschappen rond te brengen?
Wat vind je dan hiervan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef d4v1d het volgende:
Als je het zo brengt is het wel aantrekkelijk ja
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat vind je dan hiervan?
[ afbeelding ]
Allemachtig.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat vind je dan hiervan?
[ afbeelding ]
Niet zo oud hoor. Hier, een AH basic uitvoering dan:quote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef donald500 het volgende:
Allemachtig.
Hoe oud is die foto?
Hier is alle energy al ah basic.
En damn, wat is dat spul vies.
Ja, achterop mn fietsquote:Op woensdag 13 november 2013 20:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Stiekem zou jij de hele partij mee naar huis willen nemen.
Er zijn best veel mensen bij ons die een hele tray of meerdere tegelijk kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, achterop mn fietsAllemaal tegelijk.
Is maar 7 euroquote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef donald500 het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen bij ons die een hele tray of meerdere tegelijk kopen.
Kan je zo onder je snelbinders doen.
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, achterop mn fietsAllemaal tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Dat zijn pas aanbiedingenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet zo oud hoor. Hier, een AH basic uitvoering dan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruiken
[ afbeelding ]Ik krijg een beetje een wajong gevoel bij die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dit vervoersmiddel gebruiken
[ afbeelding ]is maar een halfuurtje rijden dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een wajong gevoel bij die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2013 20:54:35 ]
Dan zal ik mijn foto maar niet posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij geen golf karretje heeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn foto maar niet posten.
Dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat hij geen golf karretje heeft.
Neem aan dat je wel een papiertje nodig hebt om met dat ding het winkelcentrum uit te mogen. Brommerrijbewijs ofzo?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.
Maar ik heb mijn rijbewijs en ben niet verdoemt tot het rijden in zijn golfkar.
Je mag er sowieso niet mee op de openbare wegquote:Op woensdag 13 november 2013 20:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel een papiertje nodig hebt om met dat ding het winkelcentrum uit te mogen. Brommerrijbewijs ofzo?
WIM!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
oh, raar. Geen idee wat ze er dan mee dedenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je mag er sowieso niet mee op de openbare weg
http://www.rijksoverheid.(...)bare-weg-rijden.html
Maar als het winkelcentrum eigendom is van een vastgoedontwikkelaar of iets dergelijks, dan is de kans natuurlijk groot dat hij zich op die foto niet op de openbare weg bevindt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, raar. Geen idee wat ze er dan mee deden
Staan wel paaltjes dus je kan er in principe niet in of uit als je geen sleutel hebtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar als het winkelcentrum eigendom is van een vastgoedontwikkelaar of iets dergelijks, dan is de kans natuurlijk groot dat hij zich op die foto niet op de openbare weg bevindt.
Of hij heeft schijt aan de regels
Gokje - Franchise? Wij presenteren de bloemen hier trouwens gewoon op een tuintafel/zitbankje.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:09 schreef UncleSam het volgende:
https://si0.twimg.com/pro(...)811/_IMG_4137web.jpg
Leuke presentatie zo die emmers, hoe komen ze aan dat grijze onderstel?
Ondernemers helpen ondernemers de crisis doorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:23 schreef mujentas het volgende:
Hier presenteren wij in een standaard bloemenrek.
We hebben een tijdje geen bloemen en planten verkocht maar tegenwoordig weer wel om een naburig bloemenzaakje kapot te concurreren(is ook gelukt trouwens
)
Dan moet ik mijzelf corrigeren:quote:Op woensdag 13 november 2013 21:29 schreef mujentas het volgende:
Mja, het bloemenzaakje bij ons had haar ondergang toch grotendeels aan zichzelf te danken hoor. Denk dat wij het laatste zetje hebben gegeven.
Totaal geen uitstraling, met de hele familie voor de toko zitten paffen, verlepte bloemen, woekerprijzen en verder hadden ze weinig bijzonders.
Iedere dag beter. Ook voor de buurt.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij verkopen geen bloemen, omdat een klein bloemenzaakje in het pand ooit via de rechter het alleenrecht heeft afgedwongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedere dag beter. Ook voor de buurt.Altijd leuk als er klanten komen vragen naar de bloemen uit de folder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ga daar maar vragen, dankzij hun mogen wij geen bloemen verkopen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |