Goed dat je het zegt even me status bij G4S op vakantie zetten vanaf morgenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inbraakalarm gehad zojuist in het filiaal. Wordt gemeld door G4S alarmcentrale.
Succes, maar de administratie van die gasten deugt voor geen meter. Ben meerdere keren gebeld voor een alarm in een filiaal waar ik helemaal niet meer werkte.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt even me status bij G4S op vakantie zetten vanaf morgen
Meestal komt dat omdat de lijst niet word geupdated door de eigen winkel. Om die reden update ik bij vertrek uit een winkel altijd zelf de lijst nog en stuur hem op.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Succes, maar de administratie van die gasten deugt voor geen meter. Ben meerdere keren gebeld voor een alarm in een filiaal waar ik helemaal niet meer werkte.
Klopt, maar in dit geval deed ik het zelfquote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Meestal komt dat omdat de lijst niet word geupdated door de eigen winkel.
Hehequote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval deed ik het zelf
Allicht.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
HeheJij update hem dus ook als je uit een winkel weg ging.
Haha, ja ik haal ze er ook altijd direct uit en geef ze nooit door.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht.
Ik heb ook eens iemand van Hollander aan de telefoon gehad waarom ik zo vaak alarmcodes op de deur liet wisselen. Kennelijk was ik een van de weinigen die codes van vertrekkende opener/sluiters meteen liet vervallen en/of ze niet doorgaf aan de volgende.
Gewoon je Stufi stopzetten voor de maand waarin je denkt over de grens heen te gaan. Dan is er niets aan de hand, alleen krijg je dan dus de laatste maand van het jaar geen stufi en OV-jaarkaart meer.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Van één dag in deze week werken zo ineens naar 6 dagen deze week. Als ik niet oppas ga ik nog door de bijverdiengrens voor stufi heen. Ondanks dat ik dit jaar 3 maanden onbetaald verlof heb gehad
Euhm.. waarom zou het sneller gaan? Nu duurt het nog 5 dagen voordat je aan de beurt bentquote:Op donderdag 14 november 2013 09:33 schreef mujentas het volgende:
Net wakker gebeld door de Politie. Ik had aangifte via internet gedaan, want ik dacht dat het makkelijker was. Nu gaan ze de internetaangifte afkeuren en moet ik alsnog maandag langskomen omdat het volgens de beste mevrouw op deze manier sneller gaat.
Schijnbaar duurt het behandelen van een internetaangifte langer dan een reguliere aangifte.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Euhm.. waarom zou het sneller gaan? Nu duurt het nog 5 dagen voordat je aan de beurt bent
'Start' was bedacht om zo sneller 'plaza' te kunnen laden of in ieder geval het beeld geven dat het sneller laadt.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Fivel het volgende:
Is de tab 'Start' op plaza verdwenen? Wordt na inloggen meteen doorgestuurd naar "mijn werk", vind dit zelf ook veel beter..
Taken archief is ook veranderd, minder taken op een pagina (laden duurt zo sneller).
Wat een lelijke gangpadborden met sinterklaas en zwarte piet erop, zwarte piet is wit muv neus en oren. Sinterklaas ziet er niet veel beter uit. Zie deze week van volgende week en dan de dw-instore.
Ja was bedoeld om snel de applicaties te kunnen starten. Vreemd dat het hebben weggehaald, want plaza is nog steeds niet stabiel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Start' was bedacht om zo sneller 'plaza' te kunnen laden of in ieder geval het beeld geven dat het sneller laadt.
Blijkbaar weten ze nu wel dat iedereen hoe dan ook slecht over Plaza denkt.
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef Fivel het volgende:
Wat een lelijke gangpadborden met sinterklaas en zwarte piet erop, zwarte piet is wit muv neus en oren. Sinterklaas ziet er niet veel beter uit. Zie deze week van volgende week en dan de dw-instore.
Al het promotiemateriaal en zooi voor de activiteit was waarschijnlijk allang besteld en het zou zonde van het geld zijn om het zomaar weg te gooienquote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Jammer dat Albert Heijn in oktober nog wat anders verkondigde. Blijkbaar zijn ze toch overstag gegaan in deze bizarre discussie
http://nos.nl/artikel/565(...)met-zwarte-piet.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |