quote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef exelletor het volgende:
Weleens een barcode van ~200EUR over de donuts geplakt, maar heb nooit meer iets van gehoord.
Er zijn gewoon aparte zakken voor bruin stokbrood hoor. En die barcode op wit stokbrood is inderdaad pas sinds een paar maanden.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.
Toen ik nog op brood stond hadden wij geen aparte zakken. Moest dus een stickertje overheenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef bigbass het volgende:
[..]
Er zijn gewoon aparte zakken voor bruin stokbrood hoor. En die barcode op wit stokbrood is inderdaad pas sinds een paar maanden.
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik nog op brood stond hadden wij geen aparte zakken. Moest dus een stickertje overheen
Ik dacht dat de ingrediëntendeclarie geval op de zak zelf stond, maar dat klopt dan weer niet voor bruin broodquote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?
Het klinkt logisch dat het zou moeten, maar het gebeurt niet, dus zal wel niet. Met de pilot voor het kleinbrood die wij nu in de winkel hebben pakken mensen ook hun eigen broodjes en werkt de kassa met plu codes voor al het kleinbrood en croissants, dus daar staat ook geen datum op.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij al jaren. Alleen moet je brood volgens mij altijd van een sticker voorzien in verband met de verpakkingsdatum en de ingrediëntendeclarie. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?
Ingrediënten op de sticker is weer afgeschaft omdat te duur dacht ik?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:58 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het klinkt logisch dat het zou moeten, maar het gebeurt niet, dus zal wel niet. Met de pilot voor het kleinbrood die wij nu in de winkel hebben pakken mensen ook hun eigen broodjes en werkt de kassa met plu codes voor al het kleinbrood en croissants, dus daar staat ook geen datum op.
Ingrediënten staan (bij ons) sowieso niet op de sticker.
Ik zou het niet weten, deli heeft het nog wel...quote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ingrediënten op de sticker is weer afgeschaft omdat te duur dacht ik?
Op een groot of klein etiket?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, deli heeft het nog wel...
Deze is al eens geweestquote:Op woensdag 13 november 2013 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Oh ja? Kan best, ik hou geen lijst bij. Pak er telkens een redelijk willekeurig plaatje uit.quote:
Jumbo hea ;-)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Staat toch al een hele tijd gewoon een barcode op de zak? Hier wordt er enkel een stickertje overheen geplakt als het een bruin stokbrood is.
Hier is vandaag een Jumbo geopend. Zijn van iets van 16 kassa's naar 9 bemande en een paar voor het zelfscannen gegaan.quote:
Jumbo pronkt wel met haar "versplein" maar ik vind het niks geef mij maar de c1000 formule. Maar het betaalt prima dus het maakt ook niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier is vandaag een Jumbo geopend. Zijn van iets van 16 kassa's naar 9 bemande en een paar voor het zelfscannen gegaan.De winkel lijkt qua ruimtegebruik en overzichtelijkheid meer op een buurtwinkel dan op een supermarkt van 2000(?) vierkante meter.
Ja, ze hebben daar zelfs een Jumbo Cafe bij de winkel geopend.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Loll het volgende:
Jumbo pronkt wel met haar "versplein" maar ik vind het niks geef mij maar de c1000 formule. Maar het betaalt prima dus het maakt ook niet zo heel veel uit.
Gezellig drankje doen, moet kunnen tochquote:Op woensdag 13 november 2013 18:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, ze hebben daar zelfs een Jumbo Cafe bij de winkel geopend.
Gezellig tussen de bejaarden.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef mujentas het volgende:
Gezellig drankje doen, moet kunnen toch
quote:C: *bliep bliep*
Kl: "Heeft u mijn bonuskaart gescand? Dat product is nu 99 cent!"
C: "Ja, die heb ik gescand"
Kl: "Maar dan moet er toch korting vanaf gaan?"
C: "Kan ik niks aan doen, dat moet je maar bij de balie vragen"
Kl: "Het is echt zo hoor, er hing zo'n oranje bordje voor"
C: "Bij de balie zei ik"
Kl: "Maar die aanbieding loopt al de hele week!"
C: "Weet ik niet, ik werk toch niet op maandag en dinsdag"
Kl: ""
Lijkt mij geen goed idee ivm alcoholisten en zwerversquote:Op woensdag 13 november 2013 18:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gezellig tussen de bejaarden.Kun jij anders een AH cafe voorstellen bij jou in de winkel?
Die bejaarden met hun kopje koffie zijn al erg genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gezellig drankje doen, moet kunnen toch
Geen koffiezetapparaat in de winkel hierquote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bejaarden met hun kopje koffie zijn al erg genoeg.
De caissiere vind ik wel een beetje onbeschoft, maar kan haar niet echt ongelijk geven. Zelf zou ik even het bonusboekje bijpakken(als ik niet zeker weet of het in de bonus is of niet) en anders inderdaad naar de balie doorsturen...quote:Op woensdag 13 november 2013 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Net even boodschappen gedaan, was ik getuige van de volgende conversatie tussen de klant voor me en de caissière:
[..]
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat in de winkel hier
Wij hebben hier nog zo'n tafel waar bejaarden uitgebreid gratis de kranten gaan lezen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef mujentas het volgende:
Geen koffiezetapparaat in de winkel hier
Het gaat om de manier waarop. Wat kan het die klant verrekken dat ze op maandag en dinsdag niet werkt?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
De caissiere vind ik wel een beetje onbeschoft, maar kan haar niet echt ongelijk geven. Zelf zou ik even het bonusboekje bijpakken(als ik niet zeker weet of het in de bonus is of niet) en anders inderdaad naar de balie doorsturen...
Pad 12 hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!
Wat maakt het überhaubt uit dat je dan niet werkt?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Wat kan het die klant verrekken dat ze op maandag en dinsdag niet werkt?
Ik zie die hangbejaarden wel altijd bij de XL chillen rondom het koffiezetapparaat. Het is toch een bepaald slag mens wat daar gebruik van maakt.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Onder het genot van een bakje koffie lekker in pad 5 gaan roddelen, sjeen heeft een nieuw kapsel! En rita heeft een kindje gekregen!!
Achja, de jeugd hangt dan weer bij de ingang met hun blikje euroshopper energy, bejaarden zitten lekker binnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zie die hangbejaarden wel altijd bij de XL chillen rondom het koffiezetapparaat. Het is toch een bepaald slag mens wat daar gebruik van maakt.
De jeugdquote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achja, de jeugd hangt dan weer bij de ingang met hun blikje euroshopper energy, bejaarden zitten lekker binnen.
Allemaal 1 blikje en dan met stuivers en dubbeltjes betalen. Helaas herkenbaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik doelde op dit
[ afbeelding ]
maar dan met bondkraagjes en nektasjes.
Laatst stond ik met een vol mandje ook achter een stuk of 6 jongentjes. Gooi godverdomme je geld bij elkaar en reken in een keer af.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Allemaal 1 blikje en dan met stuivers en dubbeltjes betalen. Helaas herkenbaar.
Die gozertjes zijn vaak zo jong dat ik mij wel eens afvraag of ze niet in bed horen te liggen als ik ze even voor 20.00 uur in de winkel zie lopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laatst stond ik met een vol mandje ook achter een stuk of 6 jongentjes. Gooi godverdomme je geld bij elkaar en reken in een keer af.
Als ik om half 11 in de avond buiten fiets opweg naar huis en nog even langs een andere AH ga om iets te kopen zie ik ze nog lopen zelfsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die gozertjes zijn vaak zo jong dat ik mij wel eens afvraag of ze niet in bed horen te liggen als ik ze even voor 20.00 uur in de winkel zie lopen.
En maar energy achterover kolken
Dus je komt bij AH vandaan en gaat naar een andere AH om iets te kopenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik om half 11 in de avond buiten fiets opweg naar huis en nog even langs een andere AH ga om iets te kopen zie ik ze nog lopen zelfs_
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus je komt bij AH vandaan en gaat naar een andere AH om iets te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |