abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133235606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Babyslayer George Leeman bij Elliot... workout met medicine balls, atlas stones, prowlers :D sick ff kijken lol

first try met medicine ball gelijk al even ver als iemand die heel vaak heeft gedaan, mooi werk haha

elliot helemaal naar: what the fuck?!!
Huh, is die weer geweest? :D Ik had van de week deze nog gekeken - waar hij dus vertelde hij zijn stang overal naartoe neemt, wat ik gisteren vertelde. :P

If not now, then when.
pi_133235699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Huh, is die weer geweest? :D Ik had van de week deze nog gekeken - waar hij dus vertelde hij zijn stang overal naartoe neemt, wat ik gisteren vertelde. :P

haha ja weer geweest, zag m nu net pas.

ja mooi is die
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  woensdag 13 november 2013 @ 22:26:32 #93
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133235719
george is zo heerlijk awkward
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_133235808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

haha ja weer geweest, zag m nu net pas.

ja mooi is die
Niceeeeee.
If not now, then when.
pi_133235835
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef seto het volgende:
george is zo heerlijk awkward
haha ja, ook nog best jong is ie, en weinig mensen om zich heen gehad afgelopen jaren
  woensdag 13 november 2013 @ 22:30:09 #96
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133235910
ik wil ook zoiets man, soort garage die je huurt met een paar vrienden en volgooit met barbells etc.

deur open als zon schijnt, heerlijk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_133235921
Ook cardio lol, zal zwaar voor m zijn, lopen met 200 pond in elke hand :'D
pi_133235966
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef seto het volgende:
ik wil ook zoiets man, soort garage die je huurt met een paar vrienden en volgooit met barbells etc.

deur open als zon schijnt, heerlijk
idd, lijkt me ook geweldig.
pi_133236101
Haha leeman is er zuur van dat t niet lukte met die farmer walks.

nog ziek, ongetraind daarop ... zijn 230lb per stuk hoor ik net, en dan nog zo lang lopen.
pi_133236190
Lol eerste drie keer met de medicine ball gelijk een heel stuk verder dan diegenen die het voor lange tijd doen. _O-
If not now, then when.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:39:48 #101
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133236339
Deadlift tegenwoordig met kleinere schijven. Dat blijkt toch een stuk zwaarder te zijn :')

En vandaag eens de jammer strength apparaten gebruikt ipv live fitness. Eigenlijk zijn die best prettig :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_133236379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol eerste drie keer met de medicine ball gelijk een heel stuk verder dan diegenen die het voor lange tijd doen. _O-
Wel goed voor zijn exposure naar de youtube massa en fitness channels. Hij is op weg op zich marketable te maken. Goede zet.

baby kan trouwens hard sprinten met die ton in zijn handen hahaha
pi_133236402
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef stinkie het volgende:
Deadlift tegenwoordig met kleinere schijven. Dat blijkt toch een stuk zwaarder te zijn :')

En vandaag eens de jammer strength apparaten gebruikt ipv live fitness. Eigenlijk zijn die best prettig :@
kleinere schijven is idd een deficit hehe

zorg ervoor dat je niet met hele kleine 5kg schijven gaat werken, dan moet je veel te diep reiken naar de stang.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:44:19 #104
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133236515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

kleinere schijven is idd een deficit hehe

zorg ervoor dat je niet met hele kleine 5kg schijven gaat werken, dan moet je veel te diep reiken naar de stang.
nu de 15 ipv 20 gebruikt. Ook al paar keer de 10s. Dat is wel het minimum idd. Was ook nog eens ket een korte bar dus dat ding zat ook meteen vol :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_133236526
Die dude van die shirts. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Wel goed voor zijn exposure naar de youtube massa en fitness channels. Hij is op weg op zich marketable te maken. Goede zet.
Inderdaad. Hij had het ook in één van zijn filmpjes over het feit dat hij omgaat met/kijkt naar mensen die succesvol zijn in hetgeen waar hij ook succesvol in wilt worden. Elliot was zijn inspiratie op het gebied van YouTube. Ze zeggen toch ook altijd: “You are the average of the five people you spend the most time with.” omdat je bepaalde eigenschappen van elkaar overneemt/van elkaar kunt leren.

Zeker nice.
If not now, then when.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:24:41 #106
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133238349
Weet iemand van jullie nog een goed boek over powerlifting, bodybuilding of dieet die wat dieper op materie in gaat? Zoals starting strenght dat doet voor de 5 lifts (SQ,BP,DL,OHP en PC)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_133238595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Verbosity het volgende:
Weet iemand van jullie nog een goed boek over powerlifting, bodybuilding of dieet die wat dieper op materie in gaat? Zoals starting strenght dat doet voor de 5 lifts (SQ,BP,DL,OHP en PC)
Wendlers 5/3/1 boek is wel een mooi boek, 140 pagina's zo uit mijn hoofd.

Practical Programing is ook een goed boek die echt over de kern van powerlifting gaat.

en...

Westside book of methods
Under the bar
The vault (dave tate)
  woensdag 13 november 2013 @ 23:34:50 #108
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133238911
Wendlers al gelezen even als practical programming, the ketogenic diet en ultimate diet 2.0 van lyle mcdonald. Heb burn the fat, feed the muscle door gescrolled, maar kwam weinig interessants tegen wist het meeste al. Vandaar dat ik wat diepere materie zoek.

Maar bedankt voor de rest die ken ik nog niet.
Verbo is terug?
pi_133238981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Verbosity het volgende:
Wendlers al gelezen even als practical programming, the ketogenic diet en ultimate diet 2.0 van lyle mcdonald. Heb burn the fat, feed the muscle door gescrolled, maar kwam weinig interessants tegen wist het meeste al. Vandaar dat ik wat diepere materie zoek.

Maar bedankt voor de rest die ken ik nog niet.
lyle heeft ook altijd goede materie inderdaad.
pi_133239071
Er is een boek waarvan de eerste druk relatief oud is (10+) dat best wel diep ingaat op het lichaam, bodybuilding etc. als ik het mij goed herinner. Ik kan hem niet vinden, maar het is volgens mij geschreven door Russische mensen. Het zou een erg goed, en tevens dik boek moeten zijn.

Fuck.
If not now, then when.
pi_133239379
Kijk anders hier eens http://www.amazon.com/Mos(...)oks/lm/R87DQAJD819WD, en tijdens mijn zoektocht naar het boek stuitte ik op dit http://www.phoenixbarbell.com/PDF_Files/TOW.pdf

Misschien dat je dat interessant vindt.
If not now, then when.
pi_133239492
Heb em! Supetraining van Yuri ( :+ ) Verkhoshansky. Index: http://www.verkhoshansky.(...)training%20index.pdf

Ik kwam hem hier tegen: http://wilfleming.com/201(...)ngth-training-books/

Links schenden de copyright niet btw.
If not now, then when.
  donderdag 14 november 2013 @ 00:53:51 #113
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133241205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

en...

Westside book of methods
Under the bar
The vault (dave tate)
De westside book of methods is meer voor powerlifters met gear als ik het goed heb begrepen
In Under the bar heeft dave tate het vooral over de psychologische kant en weinig over techniek??
The vault was een gratis pdf bestand, maar wordt nu geld voor gevraagd? Kan hem namelijk nergens vinden.
Verbo is terug?
pi_133241221
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:53 schreef Verbosity het volgende:

[..]

De westside book of methods is meer voor powerlifters met gear als ik het goed heb begrepen
In Under the bar heeft dave tate het vooral over de psychologische kant en weinig over techniek??
The vault was een gratis pdf bestand, maar wordt nu geld voor gevraagd? Kan hem namelijk nergens vinden.
uiteindelijk is westside voornamelijk gericht op geared lifters idd, maar nog steeds is het een genot om louie simmons(heeft westside barbell method ontwikkeld) te lezen. Hij is een held in de powerlifting wereld.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:00:35 #115
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133241303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

uiteindelijk is westside voornamelijk gericht op geared lifters idd, maar nog steeds is het een genot om louie simmons(heeft westside barbell method ontwikkeld) te lezen. Hij is een held in de powerlifting wereld.
Dat geloof ik graag, maar het enige wat ik aan 'gear' heb zijn oly schoenen. Dus denk niet dat ik hem aanschaf(of download), omdat ik er weinig aan heb tenzij ik de overstap maak naar suits.
Verbo is terug?
pi_133241338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag, maar het enige wat ik aan 'gear' heb zijn oly schoenen. Dus denk niet dat ik hem aanschaf(of download), omdat ik er weinig aan heb tenzij ik de overstap maak naar suits.
hij praat niet alleen over gear, hij was ook een raw lifter.

http://www.deepsquatter.com/strength/archives/ls32.htm

dit soort dingen zijn echt fijn om te lezen van hem, zeer toepasselijk op de raw lifter ook.

ook zijn Q/A is nice

http://deepsquatter.com/strength/archives/newdeep/louie7.htm

Ik ben zelf totaal niet van geared lifting, maar dankzij Louie heb ik wel dingen geleerd voor mijn raw powerlifting technieken.

het boek hoef je ook niet te kopen, maar lees op het internet texten van hem zoals bovenstaande. Zijn denkwijze is mooi. Ook dingen waar ik het niet mee eens ben, maar louie simmons is een soort van rippetoe qua niveau van schrijven en denken.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:05:32 #117
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133241373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb em! Supetraining van Yuri ( :+ ) Verkhoshansky. Index: http://www.verkhoshansky.(...)training%20index.pdf

Ik kwam hem hier tegen: http://wilfleming.com/201(...)ngth-training-books/

Links schenden de copyright niet btw.
Heb die Supertraining van Yuri :D Verkhoshansky nu in pdf. Samen met Science and Practice of Strength Training van Vladimir M. Zatsiorsky en William Kraemer en Strong enough van Mark Rippetoe/
Verbo is terug?
pi_133241477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Heb die Supertraining van Yuri :D Verkhoshansky nu in pdf. Samen met Science and Practice of Strength Training van Vladimir M. Zatsiorsky en William Kraemer en Strong enough van Mark Rippetoe/
Nice! Happy reading. Dat boek Supertraining bevat werkelijk alles wat je moet weten. Ik heb hem zelf ook nog nooit gelezen, maar als ik de index weer zo zie dan is er toch veel interesting stuff om te lezen.
If not now, then when.
  donderdag 14 november 2013 @ 07:35:12 #119
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_133243147
Ik denk dat als dit zo door gaat dat ik maar eens naar de dokter ga.
Gisteren borst gedaan, geweldige training gehad sick pump en alles, kon blijven gaan, en nu vanmorgen buig ik voor over om m'n brommer op slot te doen, slaat er echt een enorme spierkramp in de bovenkant van m'n borst rechts over de hele breedte. Die er niet meer uit te krijgen was. ik dacht echt ff dat ik gek werd ;(
Ik denk als iemand me daar zag zitten dat i dacht dat ik terplekke een infarct kreeg :')

kan momenteel als ik wil echt elke spier in een kramp krijgen als ik hem aanspan -O- dat is toch niet normaal? :{

Het wordt beter zodra ik meer water gedronken heb 's ochtends...
maar ik zuip al dik 4 of 5 liter excl thee en sportdrink.

Zou het kunnen komen omdat ik me altijd helemaal de tandjes zweet 'snachts dat ik toch gewoon "uitgedroogd" ben als ik wakker wordt?

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 14-11-2013 08:30:29 ]
pi_133243733
quote:
9s.gif Op donderdag 14 november 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Ik denk dat als dit zo door gaat dat ik maar eens naar de dokter ga.
Gisteren borst gedaan, geweldige training gehad sick pump en alles, kon blijven gaan, en nu vanmorgen buig ik voor over om m'n brommer op slot te doen, slaat er echt een enorme spierkramp in de bovenkant van m'n borst rechts over de hele breedte. Die er niet meer uit te krijgen was. ik dacht echt ff dat ik gek werd ;(
Ik denk als iemand me daar zag zitten dat i dacht dat ik terplekke een infarct kreeg :')

kan momenteel als ik wil echt elke spier in een kramp krijgen als ik hem aanspan -O- dat is toch niet normaal? :{

Het wordt beter zodra ik meer water gedronken heb 's ochtends...
maar ik zuip al dik 4 of 5 liter excl thee en sportdrink.

Zou het kunnen komen omdat ik me altijd helemaal de tandjes zweet 'snachts dat ik toch gewoon "uitgedroogd" ben als ik wakker wordt?
Krijg je wel voldoende mineralen binnen zoals magnesium, kalium, natrium enz. Het lijkt mij dat jij wel wat extra hiervan nodig hebt, vooral als je zoveel zweet en drinkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')