mijn 1rm is 265 normal stance hehequote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
A ja, natuurlijk. Dan ga je het niet halen.
Yep. Je gaat het halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mijn 1rm is 265 normal stance hehe
Hmm ik moet t nog zien
200 als ik hier 14 reps op haal
210 zou ik hier 12 op kunnen hebben
220 9-10 reps
230 8 reps?
mits ik pre workout konstantin filmpjes bekijk natuurlijk hehequote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mits ik pre workout konstantin filmpjes bekijk natuurlijk hehe
nice! Aan de calorieen zal het iig niet liggen whehehequote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Maar nee, ik geloof echt dat je 8 x 230 haalt.
En op de legday van RamondK(ay). En hoe is het met onze kuurder StraatSoldaat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wachten nog steeds op het filmpje van 120 kg squat van Marmar
naar wat voor een ledemaat kijk ik ?quote:
Hahaha ja beetje rare hoek, einde van mijn bicep.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
naar wat voor een ledemaat kijk ik ?
penis erectusquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
naar wat voor een ledemaat kijk ik ?
ah nice , wear those badboys with proudquote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hahaha ja beetje rare hoek, einde van mijn bicep.
striaeae op den penis zou wel bruut zijnquote:
Haha ja heb het liever niet, maar de oorzaak is mooiquote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ah nice , wear those badboys with proud
rocking 18 inch pythons
Huh, is die weer geweest?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef dreamerbulk het volgende:
Babyslayer George Leeman bij Elliot... workout met medicine balls, atlas stones, prowlerssick ff kijken lol
first try met medicine ball gelijk al even ver als iemand die heel vaak heeft gedaan, mooi werk haha
elliot helemaal naar: what the fuck?!!
haha ja weer geweest, zag m nu net pas.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, is die weer geweest?Ik had van de week deze nog gekeken - waar hij dus vertelde hij zijn stang overal naartoe neemt, wat ik gisteren vertelde.
Niceeeeee.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja weer geweest, zag m nu net pas.
ja mooi is die
haha ja, ook nog best jong is ie, en weinig mensen om zich heen gehad afgelopen jarenquote:
idd, lijkt me ook geweldig.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef seto het volgende:
ik wil ook zoiets man, soort garage die je huurt met een paar vrienden en volgooit met barbells etc.
deur open als zon schijnt, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |