oja, zonde man .. zijn youtube is ook echt al lang doodquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)novs/174994049217857
Dit is wat hij op zijn FB zegt over zichzelf, er staat echter geen datum bij.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oja, zonde man .. zijn youtube is ook echt al lang dood
Man gotta make a living!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is wat hij op zijn FB zegt over zichzelf, er staat echter geen datum bij.
I work as a body guard, and I have to fly all over the world, which is interesting and educational. But it’s hard to train like this. I often have to train in hotels and fitness centres where nobody heard about powerlifting. Some times, all I can do is just push ups and squats with a friend on my shoulders in order to maintain muscles somehow. I lose 4-5 kg after each travel. One can forget about eating 5 times a day when working. Some times, all I get is just a breakfast and a couple of protein snacks. It takes me 2 weeks to rest after such travels. But all of this is really not essential, the most important is the wish to train, and if you have it, you’ll find time for training.
Ja precies. Jammer dat dat in Rusland blijkbaar niet lukt.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Man gotta make a living!
Zo zie je maar dat als je elite raw lifter bent je er soms nog niet van kunt leven. In amerika is er vaak meer te verdienen in de sport wanneer je elite bent ... mits je ook een beetje marketable bent en van jezelf een merknaam kunt maken.
Als hij in Amerika zou wonen zou hij zeker weten een dikke living ermee kunnen maken. Gast heeft een charisma van hier tot tokyo.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja precies. Jammer dat dat in Rusland blijkbaar niet lukt.
Maar geen Engels skills.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als hij in Amerika zou wonen zou hij zeker weten een dikke living ermee kunnen maken. Gast heeft een charisma van hier tot tokyo.
Haha zonde!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:50 schreef Snakey het volgende:
Bij ons in de gym hebben we twee van deze 50kg Ivanko platen. Maar bij ons komen ze niet verder dan de leg press.![]()
[ afbeelding ]
Dit is 405kg?
Dat zou inderdaad 405 zijn. Als het 25 kilo platen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha zonde!
4x50, 6x25(?), 2x10,2x5,stang+sluitingen
ja volgens mij zijn die standaard 25 ja,quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad 405 zijn. Als het 25 kilo platen zijn.
Ik was al blij met m'n 3 x 150 vanmorgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja volgens mij zijn die standaard 25 ja,
leuk gewicht
goeie deadlift stang ook, scheelt ook wel ietsjes ... heb mijn hele leven met een squat/bench stang getraint, ben benieuwd hoe zo'n stang aanvoelt.
alsnog een lekker gewicht, alles boven bodyweight is nice vind ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was al blij met m'n 3 x 150 vanmorgen.
Precies de reden waarom ik het in Spanje lekkerder vind om te trainen. Hier ben ik zo'n beetje de sterkste in de gym. Wat meer over de rest zegt dan over mij... Maar in Spanje zijn de meeste op of over mijn niveau, dat motiveert stukken beter. Ik ga daar dan ook altijd stukken harder dan hier.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alsnog een lekker gewicht, alles boven bodyweight is nice vind ik
ik was gister ook blij met mijn 190kg deficit reps, maar als ik naar zulke gasten kijk ben ik weer humble whehehe
Helpt zeker weten mee.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het in Spanje lekkerder vind om te trainen. Hier ben ik zo'n beetje de sterkste in de gym. Wat meer over de rest zegt dan over mij... Maar in Spanje zijn de meeste op of over mijn niveau, dat motiveert stukken beter. Ik ga daar dan ook altijd stukken harder dan hier.
Er valt een hoop te zeggen voor een eigen garage/kraakpand/whatever hardcore gym.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Helpt zeker weten mee.
Ik heb gelukkig nog mijn broer en een trainingsmaatje die ook beide all-out gaan wat betreft progressie en effort. Rest van de gym zit meestal schaapachtig te kijken en medewerkers vragen elke keer of ik de boel wel heel laatpiss off
hahaha bierhok ja, dat schiet niet op lolquote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er valt een hoop te zeggen voor een eigen garage/kraakpand/whatever hardcore gym.
Ik kan wel naar de garage aan het eind van m'n straat hier. Maar buiten dat ik dan extra schijven moet kopen heb ik geen zin om in een bierhok te trainen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha bierhok ja, dat schiet niet op lol
Wanneer mijn laatste dag bij mijn huidige gym is aangebroken ga ik echt helemaal los daar. PR deadlifts, shirtloos, schreeuwend, rammende gewichten.
Het zijn 25kg platen inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha zonde!
4x50, 6x25(?), 2x10,2x5,stang+sluitingen
nicequote:Op woensdag 13 november 2013 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn 25kg platen inderdaad.
[ afbeelding ]
Theoretisch zou je een 1RM DL van 230 makkelijk moeten halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
deficit deadlifts
160 20 reps
170 19 reps
180 16 reps
190 15 reps
200
210
220
230
240
Ben benieuwd wanneer ik de overstap op normal stance moet gaan maken(wanneer ik 8 reps niet meer haal), die sprong van 19 naar 16 verwijt ik aan weinig eten die dag.
Ik heb mij mentaal geprogrammeerd om iig de 230 nog te halen ... we zullen zien hehe
Ja ik doel op 230 nog 8 reps idd op de deficitquote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Theoretisch zou je een 1RM DL van 230 makkelijk moeten halen.
A ja, natuurlijk. Dan ga je het niet halen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja ik doel op 230 nog 8 reps idd op de deficit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |