*doetquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
En we kunnen weer updaten naar 7.0.4
Welk model?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mijquote:
Oh, dat is balen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mij
En 5 minuten installeren.quote:
De witte en zwarte 64 GB is op deze website gewoon op voorraad, uitstekende website:quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:25 schreef DS4 het volgende:
Toch bizar dat die 64Gb nergens leverbaar is.
Ik heb de mijne nu al 2 wekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:18 schreef very het volgende:
iPhone 5s 32GB Space Gray : Levertijd 2/3 weken.
Hoopte toch op deze week, aangezien ze in de Apple Store ook opeens genoeg voorraad hadden, maar dinsdag a.s. is het 3 weken geleden dat de bestelling geplaatst is
Apps verwijderen en opnieuw installeren eventueel? Kan zijn dat de cache nog een "Franse instelling" bevat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Monnet het volgende:
Even een vraagje. Heb een tijdje terug m'n iPhone ingesteld in het Frans, vraag me niet waarom. Na niet al te lange tijd ging ik weer terug, maar een paar apps blijven stug Franse tekst tonen. Bijvoorbeeld de Pulse app van LinkedIn toont de artikelen wel in het Engels, maar als ik de zoekfunctie gebruik staat er niet 'Cancel' maar 'Annuler'.
Op zich geen ramp, maar ik zou toch wel graag willen weten wat ik hieraan kan doen.
Al geprobeerd, mocht niet baten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Apps verwijderen en opnieuw installeren eventueel? Kan zijn dat de cache nog een "Franse instelling" bevat.
Ik heb m'n iPad ingesteld op Engels, maar sinds een tijdje is de App Store (als enige app) in het Nederlands. Geen idee hoe dat komtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:33 schreef Monnet het volgende:
[..]
Al geprobeerd, mocht niet baten.
Op zich is het wel humor, als ik nu een spel opstart komt er namens Game Center "Re-bonjour" te staan.
Ja, de 5s is een fijn toestel, zeker in combinatie met 4G.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:14 schreef Poeke het volgende:
Eergisteren middag via t-mobile een iPhone 5s besteld. Dezelfde avond contact met het transportbedrijf en de volgende ochtend om 11:00 uur in huis. Binnen 16 uur in huis, niet slecht![]()
Nu aan het testen, die vingerafdrukfunctionaliteit is echt briljant![]()
Het is mijn derde iPhone, maar wel grote stap voorwaarts naar mijn mening.
Of jezelf aanleren een vinger te gebruiken die je niet hebt ingesteld.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de 5s is een fijn toestel, zeker in combinatie met 4G.
Alleen ontgrendel ik mijn toestel steeds als ik alleen maar even wil kijken hoe laat het is, door die vingerafdrukscan
Moet mezelf aanleren om gewoon de knop bovenop het toestel daarvoor te gebruiken.
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De witte en zwarte 64 GB is op deze website gewoon op voorraad, uitstekende website:
Voor de witte:
http://www.telecomlink.nl(...)-64gb-wit-p-626.html
En de zwarte:
http://www.telecomlink.nl(...)4gb-zwart-p-627.html
Alsje
Ik heb de duim en wijsvinger van allebei m'n handen ingesteld, want het is nog irritanter als ie niet unlockt en je kan op dat moment moeilijk een andere vinger gebruiken heb ik gemerktquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of jezelf aanleren een vinger te gebruiken die je niet hebt ingesteld.
5C is ook erg goedkoop daar. Voor 5C-begrippen dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De witte en zwarte 64 GB is op deze website gewoon op voorraad, uitstekende website:
Voor de witte:
http://www.telecomlink.nl(...)-64gb-wit-p-626.html
En de zwarte:
http://www.telecomlink.nl(...)4gb-zwart-p-627.html
Alsje
Of niet zo lang op de homebutton duwen zodat je vingerafdruk nog niet herkend wordt..quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de 5s is een fijn toestel, zeker in combinatie met 4G.
Alleen ontgrendel ik mijn toestel steeds als ik alleen maar even wil kijken hoe laat het is, door die vingerafdrukscan
Moet mezelf aanleren om gewoon de knop bovenop het toestel daarvoor te gebruiken.
Dat gaat behoorlijk snel met zo'n 64bit processor aan boord kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef dockx het volgende:
[..]
Of niet zo lang op de homebutton duwen zodat je vingerafdruk nog niet herkend wordt..
Klopt, en vanuit je lockscreen naar je camera gaan bypassed je schermlock code...quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb wel sinds ios7 dat HDR weer uit staat als ik camera open. Voorheen hield hij dat vast als setting.
Alleen voor de camera...quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Klopt, en vanuit je lockscreen naar je camera gaan bypassed je schermlock code...
Delicious Library?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Vraagje: ik zoek een DVD database app met mogelijkheid tot meerdere verzamelingen. Iemand ervaring/ideeen?
Ten eerste repareert T-Mobile niks. Gaat naar de reparatiedienst van Apple (Dynafix in de praktijk geloof ik) en de policy is idd dat je dan een refurbished (= in de praktijk nieuw) toestel krijgt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:56 schreef Norrage het volgende:
Iemand ervaring met de T-Mobile reparatie?
Ik heb 2 weken terug mijn iPhone 4S opgestuurd naar de reparatie daar, omdat mijn wifi greyed out is. Ik verwacht stiekem dat ik nu een nieuwe iphone van ze krijg, want dat is wat de Apple Store mij had verteld (maar gekocht bij tmobile vandaar dat ik het via deze omslachtige weg moet doen...)
Nu zie ik bij de track en trace inderdaad dat ze mijn telefoon hebben gerepareerd, en die zal ik dus wss maandag terugkrijgen. Maar bij de logfile staat dat ze hetzelfde model terugsturen....dus ik ben benieuwd wat ze gedaan hebben. De Apple store heeft mij verteld dat het probleem een echt hardware probleem is, en dat ik een vervanging zou moeten krijgen. Nu verwacht ik dat Tmobile gewoon suf de fabrieksinstellingen heeft teruggezet en zo, en dat zien als een adequate fix. Ik heb dat ook 20x gedaan en vaak doet de wifi het dan weer, voor een uurtje ofzo en dan gaat ie weer kapot![]()
Ik vrees dus dat ik er geen flikker mee ben opgeschotenMaar we gaan het zien, misschien is de log van de reparatie niet volledig.
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobilequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste repareert T-Mobile niks. Gaat naar de reparatiedienst van Apple (Dynafix in de praktijk geloof ik) en de policy is idd dat je dan een refurbished (= in de praktijk nieuw) toestel krijgt.
Als jouw toestel nog steeds hetzelfde serienummer heeft als eerst hebben ze inderdaad niks gedaan. In dat geval hebben ze waarschijnlijk gewoon je iPhone gerestored en daarna geconstateerd dat wifi het gewoon deed. Hoe dan ook. even afwachten tot je hem in handen hebt.
In dat geval kan je beter contact opnemen met Apple op afstand. Dan kan je voor ¤29 een nieuwe krijgen en dan stuur je later je oude op. Kost je ¤29 maar is het wel zeker opgelost.
Die optie geldt alleen als je nog garantie hebt bij Apple (oftewel als je het bij Apple hebt gekocht). Maar dat heb je dus niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zucht, ja daar vrees ik voor ja. Maar toen ik bij de apple store was konden ze niks voor me doen (omdat ik bij t-mobile heb gekocht), behalve me voor 200 euro een nieuwe geven. Heel erg vind ik van t-mobile ook weer niet, ware het niet dat dit fucking 2 weken duurt, ze waarschijnlijk niks gedaan hebben, en ik in de winkel nog gezegd heb dat het niet zo ging werken...(heb nauwkeurig uitgelegd dat ik het wifi wel weer aan de praat krijg, maar dat het uiteindelijk toch wel weer kapot gaat). Daar hebben ze zelfs notitie van gemaakt, maar ik heb nu dus het vermoeden dat ze het weer verneukt hebben. T-mobile(al weet ik niet of de schuld dan bij t-mobile of dynafix ligt)
Maar hoe gaat het dan om voor 29 euro een nieuwe te krijgen? want die optie gaven ze me bij de store niet....
Tja 8mbit ADSL is natuurlijk wel erg verouderd, tegenwoordig is er in heel wat plaaten glasvezel beschikbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
Crosspost uit DIG / 4G
Heb net iets meer dan een week 4G van KPN hier in Arnhem en heb vannacht eens een snelheidstestje gedaan.
En wat blijkt? 4G is gewoon sneller dan m'n wifi thuis (via ADSL ook van KPN):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(links wifi, rechts 4G)!
Jouw ADSL is ook wel erg langzaam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
Crosspost uit DIG / 4G
Heb net iets meer dan een week 4G van KPN hier in Arnhem en heb vannacht eens een snelheidstestje gedaan.
En wat blijkt? 4G is gewoon sneller dan m'n wifi thuis (via ADSL ook van KPN):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(links wifi, rechts 4G)!
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...quote:
Apart. Is dat met 0.4, want dan laat ik die update even voor wat hij is.quote:Op zondag 17 november 2013 08:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...
Vreemd. Ook een 5s?quote:Op zondag 17 november 2013 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
.3, maar altijd zo geweest in 7 vreemd genoeg
Misschien is het dan iets van de combinatie...quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 17 november 2013 08:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...
Ook als je hebt ingesteld dat direct om code gevraagd wordt?quote:Op zondag 17 november 2013 11:29 schreef laziness het volgende:
Ik heb een 4S en kom weer terug bij het gelockte scherm als ik vanaf dat scherm de camera gebruikt heb.
Pff...ik zal maar eens hard gaan klagen bij tmobile....quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die optie geldt alleen als je nog garantie hebt bij Apple (oftewel als je het bij Apple hebt gekocht). Maar dat heb je dus niet.
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook als je hebt ingesteld dat direct om code gevraagd wordt?
Klagen dat apple duur is....quote:Op zondag 17 november 2013 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
¤900 euro voor de 64GB versie..niet te geloven.
Voor dat geld koop je een bank, tv, telefoon a 2 tientjes, 100 euro beltegoed en je favoriete console ..
(De ps4 weliswaar uitgesloten)
De evenknie van de 64Gb 5s kost als bankstel makkelijk 25k of meer...quote:Op zondag 17 november 2013 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
¤900 euro voor de 64GB versie..niet te geloven.
Voor dat geld koop je een bank, tv, telefoon a 2 tientjes, 100 euro beltegoed en je favoriete console ..
(De ps4 weliswaar uitgesloten)
Het is meer m'n 300N router denk ik, via een wired verbinding is het wel behoorlijk sneller dan 4G.quote:
Slijtage aan een 5S met hoes? Ding kan niet ouder zijn dan een maand, dan moet je wel heel bizar intensief gebruik maken van je foon.quote:Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef Skaai het volgende:
Die leren case van Apple, is dat volledig afgewerkt, zonder bijvoorbeeld suède randjes of een grovere binnenkant ofzo? Je hebt hem veel gebruikt, kan best zijn dat er (heel overdreven misschien) slijtage is ontstaan. Wie weet geeft een ruwer oppervlak van het leer stofdeeltjes af, die weer op je lens komen, of met een beetje pech als er een defect is aan de body van je telefoon, zelfs in je telefoon komen?
Op het oog misschien niet zo snel te zien, maar heel irritant als het op je lens zitquote:Op zondag 17 november 2013 13:45 schreef Ridocar het volgende:
De achterkant aan de binnenkant is van suede, maar daar lijkt niet veel vanaf te komen. De vraag is of het verplaatst als je met de telefoon schudt of er in blaast
Slijtage aan een hoes, niet aan een telefoon. Elke keer dat ie in en uit je broekzak gaat en weet ik veel wat, suede kan gevoelig reageren, het blijft een ander oppervlak dan glad leer. Maar het is slechts een ideequote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Slijtage aan een 5S met hoes? Ding kan niet ouder zijn dan een maand, dan moet je wel heel bizar intensief gebruik maken van je foon.
Das dan best wel weer grappig..quote:Op maandag 18 november 2013 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Boeeee! Zou vandaag mijn nieuwe telefoon geleverd worden op de zaak, komt er een post.nl busje met een zending van de kpn, ik helemaal blij. Maak ik hem open blijkt het de nieuwe nokia 920 voor een collega te zijnLijkt me sterk dat ze twee keer op een dag komen, vanuit het zelfde bedrijf
Inderdaad, kan er ook wel om lachen. Plus, is weer een goede realitycheck, zo van; 'het is maar een nieuwe telefoon, stel je anders de fuck aanquote:Op maandag 18 november 2013 12:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Das dan best wel weer grappig..
Deception!quote:Op maandag 18 november 2013 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad, kan er ook wel om lachen. Plus, is weer een goede realitycheck, zo van; 'het is maar een nieuwe telefoon, stel je anders de fuck aan'
Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.quote:Op zondag 17 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Hai, heb een probleem en heb pas aanstaande vrijdag een afspraak met de Apple Store dus ik hoop dat jullie mee kunnen denken/helpen. Ben even een weekendje weg geweest en ik heb onmogelijk veel foto's gemaakt. Maar er zat sinds eergister een paarse vlek op de lens als ik op lichte oppervlakken een foto maak. En hoe langer dat het er op zat, hoe meer het verergerde en het verspreidde. Ik heb geen idee wat het is, waarschijnlijk een parasiet ofzo dat in mijn lens gekomen. Weet iemand wat dit is, hoe dit gekomen is en hoe ik het mogelijk zelf wegkrijg? Heb een 5S met de leren case van Apple er om heen.
Mijn dank is groot!
De foto's:
Hier begon het mee: (klikbaar)
[ afbeelding ]
Opeens kreeg ik er twee op een hele andere plek:
[ afbeelding ]
En die kutdingen hebben mijn mooie foto's verpest en zijn ze er met meerdere
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon een simwissel? Micro naar macro heb ik twee keer geprobeerd en is 2x verkeerd gegaan (met zon simknipper).quote:Op maandag 18 november 2013 15:14 schreef very het volgende:
Wie heeft hier al eens van een micro-sim een nano-sim geknipt?
Ik lees dat de nano-sim ook iets platter is dan een micro, maar of dat ook daadwerkelijk iets uitmaakt lijkt me niet. Ook lees ik dat het eventueel schade aan je toestel kan opleveren als je het verkeerd doet, maar ook dat kan me niet voorstellen. Het worst-kaas scenario dat ik kan bedenken is dat ik een nieuwe sim-kaart moet kopen als ik iets lomps doe.
Am I right?
Kost 15 euro en kan tot 4 dagen duren voordat ik hem heb. Maar ik wil z.s.m. weg bij Tele2 en naar KPN. Dus het is gewoon geld weggooien en dan hopen dat ik hem uberhaupt op tijd heb.quote:Op maandag 18 november 2013 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een simwissel? Micro naar macro heb ik twee keer geprobeerd en is 2x verkeerd gegaan (met zon simknipper).
Gewoon naar een kpn winkel gaan?quote:Op maandag 18 november 2013 15:37 schreef very het volgende:
[..]
Kost 15 euro en kan tot 4 dagen duren voordat ik hem heb. Maar ik wil z.s.m. weg bij Tele2 en naar KPN. Dus het is gewoon geld weggooien en dan hopen dat ik hem uberhaupt op tijd heb.
En met zo'n knipper is het twee keer fout gegaan? WTF?
Via BelCompany.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon naar een kpn winkel gaan?
Ja ging gewoon fout. Ik begin er iig niet meer aan.
Naar een KPN winkel gaan kan inderdaad, maar dan moet ik toch echt rekening houden met mijn overstaptijd van een maand.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon naar een kpn winkel gaan?
Ja ging gewoon fout. Ik begin er iig niet meer aan.
Hmm, ben nu iets meer hoopvoller geworden voor mijn Apple Store afspraak danquote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.
Mijn heeft dat ook. Alleen geen zin/tijd om speciaal daarvoor naar Amsterdam te gaan.quote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.
Maar in Amsterdam krijg je ter plekke een vervangend toestel mocht het niet direct te fixen zijn mag ik hopen?quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Merkie het volgende:
Voor ¤30 stuurt Apple een nieuwe op en hoef je je oude pas terug te sturen als je de nieuwe hebt. Is wel raar om te betalen voor iets waarvoor je garantie hebt, maar in mijn geval waren de reiskosten al meer dan ¤30.
Hoe regel ik dat?quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Merkie het volgende:
Voor ¤30 stuurt Apple een nieuwe op en hoef je je oude pas terug te sturen als je de nieuwe hebt. Is wel raar om te betalen voor iets waarvoor je garantie hebt, maar in mijn geval waren de reiskosten al meer dan ¤30.
ga ik dat even doen.quote:
ik zag die optie niet op de site. Zag alleen maar allerlei wizards en afspraken maken mi boiquote:
Hij ruilde em voor 30 euro om. Kwamen gewoon een nieuwe brengen en moest zn oude opsturen. Borg via creditcard.quote:Op maandag 18 november 2013 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn heeft dat ook. Alleen geen zin/tijd om speciaal daarvoor naar Amsterdam te gaan.
Vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 70% resterend. (5s) Dus ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 17:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Meer mensen last van battery drain met iOS 7.0.4?
maar ff fixen danquote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij ruilde em voor 30 euro om. Kwamen gewoon een nieuwe brengen en moest zn oude opsturen. Borg via creditcard.
Hmmz, bij mij raakt hij snel leeg.quote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 70% resterend. (5s) Dus ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |