Nee hoor. Dit zit gewoon goed.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Coelho het volgende:
Ik heb zojuist mijn nanosim voor de 5S ontvangen. Nu wil ik deze gaan activeren zodat ik mijn 4S aan de kant kan gaan leggen, er staat echter in de bijgesloten informatie dat ik er zeker van moet zijn dat ik de inhoud van mijn oude SIM wel heb gekopieerd. Mijn contacten staan allemaal op de cloud, dan heb ik verder toch niks op de SIM staan, of zie ik wat over het hoofd?
Nee.Waarschijnlijk klote converter en geen echt mp4 filmpje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even terugkomen op een opmerking die ik eerder maakte over filmpjes met de extensie .mp4 die iemand die een iPhone heeft niet kon openen. Ik blijf het raar vinden daar mijn converter altijd de perfecte extensie afgeeft en dan nu ogenschijnlijk niet zou werken?
Iemand die een idee heeft waarom een filmpje met de juiste extensie niet op een iPhone kan worden geopend die m.i. juist daarvoor bestemt is. .mp4 - .mov. dus.
Kan het zijn dat de iPhone in zijn instellingen e.e.a niet toelaat en het dus niet aan het filmpje ligt maar aan de mobiel zelf?
Een Turkse telefoonshop bood me ¤165. Dus ik heb 'm daarvoor verkocht.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:52 schreef Iwanius het volgende:
Remlof je moet doen wat je niet laten kunt maar onthoud wel dat met bepaalde bevolkingsgroepen er altijd wel wat is als het erop aankomt. Wat ik ermee wil zeggen is dat ze wel zeggen dat ze zus en zo ervoor geven maar als puntje bij paaltje komt dat bedrag in de praktijk dan lager uitvalt om een of andere reden die ze ter plekke zullen verzinnen.
Succes i.i.g.
Abi, is die van Nijmegen of toch in Ernem? zeg trouwens wallahquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Turkse telefoonshop bood me ¤165. Dus ik heb 'm daarvoor verkocht.
Totaal geen op- of aanmerkingen op m'n toestel.
De shop op de hoek van Plein 44 en de Bloemerstraat in Nijmegen, geen idee hoe ie heet, iets met GSM er inquote:Op donderdag 14 november 2013 20:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Abi, is die van Nijmegen of toch in Ernem? zeg trouwens wallah
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip, alle iPhone 5S 16 GB in alle 3 de kleuren los op voorraad op Dixons.nl. Heb je hem morgen in huis!
Tevens 32 GB silver en goud zie ik.
Matig verhaal danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.
*doetquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
En we kunnen weer updaten naar 7.0.4
Welk model?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mijquote:
Oh, dat is balen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mij
En 5 minuten installeren.quote:
De witte en zwarte 64 GB is op deze website gewoon op voorraad, uitstekende website:quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:25 schreef DS4 het volgende:
Toch bizar dat die 64Gb nergens leverbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |