Ik gebruik de hotspot van m'n iPhone dagelijks om in de trein met m'n wifi-only iPad op internet te kunnen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef very het volgende:
[..]
Dus als modem gebruiken zegmaar. Maar dat doe je toch alleen als je thuis geen internet hebt, behalve je telefoon abo?
Ik pak dagelijks de trein van en naar m'n werk. En in een sprinter is nog geen wifi.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:20 schreef very het volgende:
[..]
Noem me noob, maar een hotspot is toch een wifi zone?
En TED talks...wat zijn dat dan?
Ben je veel onderweg?
Ja, maar ik wil alleen maar 100 euro bieden. Voor dat bedrag sta ik morgenochtend vroeg in Arnhem op de stoep.Misschien gooi ik er nog 25 euro "FOK! member"erbij om niet helemaal karig over te komen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef remlof het volgende:
Iemand hier nog interesse? V&A / [TK] Zwarte iPhone 4, 16Gb, in prima staat
150 is me al geboden door de telefoonturk op de hoek van m'n straatquote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil alleen maar 100 euro bieden. Voor dat bedrag sta ik morgenochtend vroeg in Arnhem op de stoep.Misschien gooi ik er nog 25 euro "FOK! member"erbij om niet helemaal karig over te komen.
Als je hem voor 150 euro kan verkopen dan zou ik zeggen: Ga ervoor en succes.
2) Zou je in iMovie misschien kunnen proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:52 schreef Coelho het volgende:
Ik ben een beetje door de functies van mijn nieuwe 5S aan het lopen en heb drie vragen waar ik zo snel niet uit kom:
1) Als ik een foto maak met de knop langer ingehouden, dan krijg ik meerdere foto's achter elkaar, de burst modus. In mijn fotostream zie ik vervolgens 1 foto staan met linksboven een balonnetje met bijvoorbeeld Burst (10 foto's). Nou dacht ik daar op te klikken om ze alle 10 te bekijken, maar dat lukt niet. Hoe zoek ik dan de beste uit en hoe gooi ik de afbeeldingen die ik niet wil weg?
2) Als ik film met de slomo functie dan heb ik naderhand bovenin 1 range waarin ik slomo kan kijken. Kun je daar een 2e range aan toevoegen, dus binnen een filmpje slomo --> normaal --> slomo?
3) Mijn foto's worden automatisch naar dropbox gesaved. Mijn iPad met dezelfde userID doet dit ook. Nu zou ik graag zien dat foto's in verschillende mappen opgeslagen worden, is dat in te stellen?
Hij kan aan en uit, scherm is helemaal prima en geen zichtbare schade. Ze kunnen me alleen naaien met 'zwaar beschadigde toestellen', maar goed, wat is zwaar?quote:HOW UW TELEFOON
Werkend:
Het toestel kan in- en uitgeschakeld worden.
Het display heeft geen vlekken, of schade aan pixels.
Het display/touchscreen van het apparaat werkt volledig.
Het apparaat is in alle opzichten compleet (inclusief batterij en batterijhouder).
Het voorpaneel van glas is intact.
Niet werkend:
Het toestel kan niet in- en/of uitgeschakeld worden.
Het toestel is niet compleet – het bevat niet alle onderdelen.
Het display is niet intact of werkt niet.
Het display heeft vlekken, of beschadigde of dode pixels.
Het voorpaneel van glas is verbroken.
Voor de volgende gevallen is er geen financiële beloning:
Apparaten met waterschade.
CDMA-telefoons (zonder simkaart houder).
Vervalsingen, namaak toestellen, demonstratiemodel en de door de fabrikant niet voor verkoop beschikbaar gestelde toestellen.
Mobiele telefoon accessoires (bv. lader, stylus, houder, etc.).
Zwaar beschadigde toestellen.
Het toestel mist het display en/of toetsenbord.
Toestellen met een volledig verwoest voorpaneel van glas.
Telefoons zonder IMEI-nummer (geen label onder de batterij en de telefoon is niet toegankelijk, omdat het wordt geblokkeerd door een PIN-code).
Ik doelde op "how uw telefoon"quote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Relmofje, gekke ernemmer. Je hebt van die recyclebureautjes. http://www.zonzoo.nl/
ooh, ja inderdaad. Slecht vertaald, is ook een Brits bedrijf. Maar ben je serieus? Waar kan ik langs, bij de steenstraat?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doelde op "how uw telefoon"
Maar ¤115 is echt belachelijk laag, loop een telefoontoko binnen en ze bieden al meer.
Voor een onbeschadigd exemplaar
Ik ben nog alleen bij die shop op de Hommelseweg geweest op de hoek met de Noord-Peterstraat, tegenover de Coop.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ooh, ja inderdaad. Slecht vertaald, is ook een Brits bedrijf. Maar ben je serieus? Waar kan ik langs, bij de steenstraat?
Nee hoor. Dit zit gewoon goed.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Coelho het volgende:
Ik heb zojuist mijn nanosim voor de 5S ontvangen. Nu wil ik deze gaan activeren zodat ik mijn 4S aan de kant kan gaan leggen, er staat echter in de bijgesloten informatie dat ik er zeker van moet zijn dat ik de inhoud van mijn oude SIM wel heb gekopieerd. Mijn contacten staan allemaal op de cloud, dan heb ik verder toch niks op de SIM staan, of zie ik wat over het hoofd?
Nee.Waarschijnlijk klote converter en geen echt mp4 filmpje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even terugkomen op een opmerking die ik eerder maakte over filmpjes met de extensie .mp4 die iemand die een iPhone heeft niet kon openen. Ik blijf het raar vinden daar mijn converter altijd de perfecte extensie afgeeft en dan nu ogenschijnlijk niet zou werken?
Iemand die een idee heeft waarom een filmpje met de juiste extensie niet op een iPhone kan worden geopend die m.i. juist daarvoor bestemt is. .mp4 - .mov. dus.
Kan het zijn dat de iPhone in zijn instellingen e.e.a niet toelaat en het dus niet aan het filmpje ligt maar aan de mobiel zelf?
Een Turkse telefoonshop bood me ¤165. Dus ik heb 'm daarvoor verkocht.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:52 schreef Iwanius het volgende:
Remlof je moet doen wat je niet laten kunt maar onthoud wel dat met bepaalde bevolkingsgroepen er altijd wel wat is als het erop aankomt. Wat ik ermee wil zeggen is dat ze wel zeggen dat ze zus en zo ervoor geven maar als puntje bij paaltje komt dat bedrag in de praktijk dan lager uitvalt om een of andere reden die ze ter plekke zullen verzinnen.
Succes i.i.g.
Abi, is die van Nijmegen of toch in Ernem? zeg trouwens wallahquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Turkse telefoonshop bood me ¤165. Dus ik heb 'm daarvoor verkocht.
Totaal geen op- of aanmerkingen op m'n toestel.
De shop op de hoek van Plein 44 en de Bloemerstraat in Nijmegen, geen idee hoe ie heet, iets met GSM er inquote:Op donderdag 14 november 2013 20:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Abi, is die van Nijmegen of toch in Ernem? zeg trouwens wallah
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip, alle iPhone 5S 16 GB in alle 3 de kleuren los op voorraad op Dixons.nl. Heb je hem morgen in huis!
Tevens 32 GB silver en goud zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |