Matig verhaal danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.
*doetquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
En we kunnen weer updaten naar 7.0.4
Welk model?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ik heb hem 25 oktober bij dixons besteld en hij staat nog steeds in behandeling.
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mijquote:
Oh, dat is balen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang de iPhone geen verbinding met t Internet maakt is niets zichtbaar volgens mij
En 5 minuten installeren.quote:
De witte en zwarte 64 GB is op deze website gewoon op voorraad, uitstekende website:quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:25 schreef DS4 het volgende:
Toch bizar dat die 64Gb nergens leverbaar is.
Ik heb de mijne nu al 2 wekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:18 schreef very het volgende:
iPhone 5s 32GB Space Gray : Levertijd 2/3 weken.
Hoopte toch op deze week, aangezien ze in de Apple Store ook opeens genoeg voorraad hadden, maar dinsdag a.s. is het 3 weken geleden dat de bestelling geplaatst is
Apps verwijderen en opnieuw installeren eventueel? Kan zijn dat de cache nog een "Franse instelling" bevat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Monnet het volgende:
Even een vraagje. Heb een tijdje terug m'n iPhone ingesteld in het Frans, vraag me niet waarom. Na niet al te lange tijd ging ik weer terug, maar een paar apps blijven stug Franse tekst tonen. Bijvoorbeeld de Pulse app van LinkedIn toont de artikelen wel in het Engels, maar als ik de zoekfunctie gebruik staat er niet 'Cancel' maar 'Annuler'.
Op zich geen ramp, maar ik zou toch wel graag willen weten wat ik hieraan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |