Jouw ADSL is ook wel erg langzaam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
Crosspost uit DIG / 4G
Heb net iets meer dan een week 4G van KPN hier in Arnhem en heb vannacht eens een snelheidstestje gedaan.
En wat blijkt? 4G is gewoon sneller dan m'n wifi thuis (via ADSL ook van KPN):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(links wifi, rechts 4G)!
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...quote:
Apart. Is dat met 0.4, want dan laat ik die update even voor wat hij is.quote:Op zondag 17 november 2013 08:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...
Vreemd. Ook een 5s?quote:Op zondag 17 november 2013 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
.3, maar altijd zo geweest in 7 vreemd genoeg
Misschien is het dan iets van de combinatie...quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 17 november 2013 08:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, ik kom dan nog steeds gewoon mijn telefoon in...
Ook als je hebt ingesteld dat direct om code gevraagd wordt?quote:Op zondag 17 november 2013 11:29 schreef laziness het volgende:
Ik heb een 4S en kom weer terug bij het gelockte scherm als ik vanaf dat scherm de camera gebruikt heb.
Pff...ik zal maar eens hard gaan klagen bij tmobile....quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die optie geldt alleen als je nog garantie hebt bij Apple (oftewel als je het bij Apple hebt gekocht). Maar dat heb je dus niet.
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook als je hebt ingesteld dat direct om code gevraagd wordt?
Klagen dat apple duur is....quote:Op zondag 17 november 2013 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
¤900 euro voor de 64GB versie..niet te geloven.
Voor dat geld koop je een bank, tv, telefoon a 2 tientjes, 100 euro beltegoed en je favoriete console ..
(De ps4 weliswaar uitgesloten)
De evenknie van de 64Gb 5s kost als bankstel makkelijk 25k of meer...quote:Op zondag 17 november 2013 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
¤900 euro voor de 64GB versie..niet te geloven.
Voor dat geld koop je een bank, tv, telefoon a 2 tientjes, 100 euro beltegoed en je favoriete console ..
(De ps4 weliswaar uitgesloten)
Het is meer m'n 300N router denk ik, via een wired verbinding is het wel behoorlijk sneller dan 4G.quote:
Slijtage aan een 5S met hoes? Ding kan niet ouder zijn dan een maand, dan moet je wel heel bizar intensief gebruik maken van je foon.quote:Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef Skaai het volgende:
Die leren case van Apple, is dat volledig afgewerkt, zonder bijvoorbeeld sučde randjes of een grovere binnenkant ofzo? Je hebt hem veel gebruikt, kan best zijn dat er (heel overdreven misschien) slijtage is ontstaan. Wie weet geeft een ruwer oppervlak van het leer stofdeeltjes af, die weer op je lens komen, of met een beetje pech als er een defect is aan de body van je telefoon, zelfs in je telefoon komen?
Op het oog misschien niet zo snel te zien, maar heel irritant als het op je lens zitquote:Op zondag 17 november 2013 13:45 schreef Ridocar het volgende:
De achterkant aan de binnenkant is van suede, maar daar lijkt niet veel vanaf te komen. De vraag is of het verplaatst als je met de telefoon schudt of er in blaast
Slijtage aan een hoes, niet aan een telefoon. Elke keer dat ie in en uit je broekzak gaat en weet ik veel wat, suede kan gevoelig reageren, het blijft een ander oppervlak dan glad leer. Maar het is slechts een ideequote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Slijtage aan een 5S met hoes? Ding kan niet ouder zijn dan een maand, dan moet je wel heel bizar intensief gebruik maken van je foon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |