Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.quote:Op zondag 17 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Hai, heb een probleem en heb pas aanstaande vrijdag een afspraak met de Apple Store dus ik hoop dat jullie mee kunnen denken/helpen. Ben even een weekendje weg geweest en ik heb onmogelijk veel foto's gemaakt. Maar er zat sinds eergister een paarse vlek op de lens als ik op lichte oppervlakken een foto maak. En hoe langer dat het er op zat, hoe meer het verergerde en het verspreidde. Ik heb geen idee wat het is, waarschijnlijk een parasiet ofzo dat in mijn lens gekomen. Weet iemand wat dit is, hoe dit gekomen is en hoe ik het mogelijk zelf wegkrijg? Heb een 5S met de leren case van Apple er om heen.
Mijn dank is groot!
De foto's:
Hier begon het mee: (klikbaar)
[ afbeelding ]
Opeens kreeg ik er twee op een hele andere plek:
[ afbeelding ]
En die kutdingen hebben mijn mooie foto's verpest en zijn ze er met meerdere
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon een simwissel? Micro naar macro heb ik twee keer geprobeerd en is 2x verkeerd gegaan (met zon simknipper).quote:Op maandag 18 november 2013 15:14 schreef very het volgende:
Wie heeft hier al eens van een micro-sim een nano-sim geknipt?
Ik lees dat de nano-sim ook iets platter is dan een micro, maar of dat ook daadwerkelijk iets uitmaakt lijkt me niet. Ook lees ik dat het eventueel schade aan je toestel kan opleveren als je het verkeerd doet, maar ook dat kan me niet voorstellen. Het worst-kaas scenario dat ik kan bedenken is dat ik een nieuwe sim-kaart moet kopen als ik iets lomps doe.
Am I right?
Kost 15 euro en kan tot 4 dagen duren voordat ik hem heb. Maar ik wil z.s.m. weg bij Tele2 en naar KPN. Dus het is gewoon geld weggooien en dan hopen dat ik hem uberhaupt op tijd heb.quote:Op maandag 18 november 2013 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een simwissel? Micro naar macro heb ik twee keer geprobeerd en is 2x verkeerd gegaan (met zon simknipper).
Gewoon naar een kpn winkel gaan?quote:Op maandag 18 november 2013 15:37 schreef very het volgende:
[..]
Kost 15 euro en kan tot 4 dagen duren voordat ik hem heb. Maar ik wil z.s.m. weg bij Tele2 en naar KPN. Dus het is gewoon geld weggooien en dan hopen dat ik hem uberhaupt op tijd heb.
En met zo'n knipper is het twee keer fout gegaan? WTF?
Via BelCompany.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon naar een kpn winkel gaan?
Ja ging gewoon fout. Ik begin er iig niet meer aan.
Naar een KPN winkel gaan kan inderdaad, maar dan moet ik toch echt rekening houden met mijn overstaptijd van een maand.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon naar een kpn winkel gaan?
Ja ging gewoon fout. Ik begin er iig niet meer aan.
Hmm, ben nu iets meer hoopvoller geworden voor mijn Apple Store afspraak danquote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.
Mijn heeft dat ook. Alleen geen zin/tijd om speciaal daarvoor naar Amsterdam te gaan.quote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mn broer zn 5 had dat ook, is gewoon omgeruild door apple. Stof onder de lens.
Maar in Amsterdam krijg je ter plekke een vervangend toestel mocht het niet direct te fixen zijn mag ik hopen?quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Merkie het volgende:
Voor ¤30 stuurt Apple een nieuwe op en hoef je je oude pas terug te sturen als je de nieuwe hebt. Is wel raar om te betalen voor iets waarvoor je garantie hebt, maar in mijn geval waren de reiskosten al meer dan ¤30.
Hoe regel ik dat?quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Merkie het volgende:
Voor ¤30 stuurt Apple een nieuwe op en hoef je je oude pas terug te sturen als je de nieuwe hebt. Is wel raar om te betalen voor iets waarvoor je garantie hebt, maar in mijn geval waren de reiskosten al meer dan ¤30.
ga ik dat even doen.quote:
ik zag die optie niet op de site. Zag alleen maar allerlei wizards en afspraken maken mi boiquote:
Hij ruilde em voor 30 euro om. Kwamen gewoon een nieuwe brengen en moest zn oude opsturen. Borg via creditcard.quote:Op maandag 18 november 2013 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn heeft dat ook. Alleen geen zin/tijd om speciaal daarvoor naar Amsterdam te gaan.
Vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 70% resterend. (5s) Dus ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 17:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Meer mensen last van battery drain met iOS 7.0.4?
maar ff fixen danquote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij ruilde em voor 30 euro om. Kwamen gewoon een nieuwe brengen en moest zn oude opsturen. Borg via creditcard.
Hmmz, bij mij raakt hij snel leeg.quote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen 8 uur tot nu 70% resterend. (5s) Dus ik niet.
Welke kleur?quote:Op maandag 18 november 2013 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgelopen donderdag 5S 64GB in online Apple Store besteld. Wordt woensdag al geleverd. Sneller dan gedacht...
Nounou, wat een drainquote:Op maandag 18 november 2013 17:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, bij mij raakt hij snel leeg.
Sinds vanmiddag 12:00 (100%) nu al 81 %. (iPhone 5)
Wat een gare update....
Inderdaadquote:
Toen ik dit las, ben ik ook naar mijn 5s gaan kijken en INDERDAAD ook potverdikkeme bij de rechter bovenkant speling.. Ik kan het glas daar op en neer drukken.quote:Op maandag 18 november 2013 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, mijn 5s wordt omgeruild. Speling tussen glas en behuizing aan de rechter bovenkant (bij de aan/uit knop). Binnen 14 dagen na aanschaf dus gratis omruiling.
Ik vond op internet in ieder geval al 1 ander persoon met hetzelfde probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |