Ik kijk wel en ik ben hier wel, maar ik merk toch dat mijn belangstelling dit jaar wat minder is. Er is geen enkele danser die er echt uit springt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dit seizoen loopt het niet zo storm hier inderdaad
Yep idd, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Hij heeft zo'n snoepig hoofdjequote:Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, Redouan vond ik wel by far de leukste.
Tugba stond het laagst in de tussenstandquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
Oh ja, sorry. Ik was in de war met de jury die (toen er nog gestemd kon worden) Miguel en Rowan naar huis wilde hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tugba stond het laagst in de tussenstand
En dit idd helemaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken overquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Ik krijg er zo'n Oh Oh Cherso-gevoel van, waarin al die mensen als een soortement van karikatuur neergezet worden, inclusief bijnaam.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken over
Echt, kappen met die stomme bijvoeglijke naamwoorden erbij te droppen. Ik maak zelf wel uitwat ik van ze vind.
Kris was daar ook een van...quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Tamara is leuk én goed.quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Had hetzelfde met een Ned3 programmaquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef female81 het volgende:
Ja, die herhaling stond opeens niet op m'n dvd-recorder toen ik hem wilde kijken.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Burner82 het volgende:
Als toch redelijk fervent fan vind ik het spijtig dat ik de laatste afleveringen echt niet meer interessant genoeg vond om te kijken. Ze missen echt goede en spraakmakende dansers..
Wanneer?quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat zei Dennis nou weer tegen Dan?
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :pquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wanneer?
Over dat ie uit de koffer moe(s)t komen omdat ie daar in past volgens An?
Of dat ie moest groeien na Gio en "over groeien gesproken"?
You're welcome.quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :p
sowieso een baasquote:
Ik zie anders weinig door het altijd mooie camerawerk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Battle. Dit is beter dan 10 man springend op een podium.
quote:
Tsjah, stagiaires moeten ook de kans krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie anders weinig door het altijd mooie camerawerk.
Doen ze maar in de herhaling of zo.quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, stagiaires moeten ook de kans krijgen.
Ik was sarcastischquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet dat liedje ookalweer, iemand?
Ik heb gekeken, maar zou het niet meer weten.. Dus ik denk van nietquote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef takkfyrir het volgende:
Waren er nog optredens vanavond die de moeite waard zijn om terug te kijken?
Muah, vond het een beetje een saaie uitzending...quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef takkfyrir het volgende:
Waren er nog optredens vanavond die de moeite waard zijn om terug te kijken?
hear hearquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar zou het niet meer weten.. Dus ik denk van niet![]()
Dit seizoen kan me maar niet echt boeien. Vorige week gemist, maar voel totaal niet de behoefte om het dan terug te kijken. Maar ja, toch blijf ik kijken als ik kan. Wie weet laten ze ineens wél wat zien dat echt de moeite waard is..
Ah, niet veel gemist dus eigenlijk. Vind het dit seizoen ook wat minder allemaal. Maar zal het optreden van Tamara en co dan nog even opzoeken. Bedankt!quote:Op maandag 18 november 2013 15:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Muah, vond het een beetje een saaie uitzending...
Groepschoreo was ook niet denderend.
Misschien de dans van Tamara en partner...
Zij doet me een beetje denken aan een meisje die ik kende...quote:
De liefdevolle Miguelquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat gekut. Echt heel ergerlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:52 schreef jerriy het volgende:
[..]
De liefdevolle Miguel
Pretty-boy Giovanni
De sensuele (...)
Je klinkt verliefd?quote:Op woensdag 20 november 2013 08:22 schreef jerriy het volgende:
Wat een lekker ding is Tamara zeg. Schat van een mens ook.
Ze heeft alles: spectaculair natuurtalent... warmste persoonlijkheid... magnetische glimlach... zeer sexy (haar bewegingen - haar Shakira-heupen)... nieuwe taal machtig in nauwelijks twee jaar... doorzetter tot ze erbij neervalt... etc etc
Kortom, laat haar maar AUB de hele shit winnen (hoewel de andere twee meiden ook waardige winnaars zouden zijn)
Ja die lag er gelijk uit toen de jury geen zeggenschap meer hadquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:19 schreef Taurus het volgende:
Fijn dat Joey eruit is! Prima danser maar wat 'n vervelend mannetje met ook 'n irritant hoofd trouwens. Ik wantrouw hem ook, vind al dat emotionele gedoe bij hen 'n beetje nep.
Deed ie wel. Zelfs nog een keer te zien na het commentaar.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
Heeft ‘ie die schroef nou ook echt niet gedaan of heb ik niet goed gekeken?
Het is zo kinderachtig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk wel dat ik tegenwoordig vaker ergernis ervaar dan kijkgenot!!
De jury, de presentatie, alles begint me tegen te staan
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig.
- Hihaho, ik zeg balzak op tv.
- Oeh, seks.
- Nietszeggende bijnaampjes voor alle kandidaten.
Er moeten gewoon wat mensen weg uit de vaste kliek daar, want het wordt of erg inside joke, of erg puberaal.
waar leid je dat uit af?quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?
Nee, dan hadden we ook wel alle falende dansaudities gezien zoals in Idols en co.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?
Niet overdrijven héquote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig.
- Hihaho, ik zeg balzak op tv.
- Oeh, seks.
- Nietszeggende bijnaampjes voor alle kandidaten.
Er moeten gewoon wat mensen weg uit de vaste kliek daar, want het wordt of erg inside joke, of erg puberaal.
Ik vind dat je gelijk hebt. Het mag best wat volwassener.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Dit was de samenvatting van het eerste blok. Sorry, ik vind het kinderachtig
Ja maar Jan reageerde wel als een mietje hè..quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, rood hoofd, die doet dat niet meerSchreeuwen als een viswijf
Dat idee had ik ook ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Burdie het volgende:
Giovanni had echt geen flauw idee wie die vrouw was. En later net doen alsof hij het zo geweldig vond.
Waar kan ik me aanmelden voor de fanclub?quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef maxmit het volgende:
Ik ga lid worden van de Tamara fanclub.
En inderdaad die buikspieren van anneke zijn best ziek.
Ik vind Ellen eerlijk gezegd niet zo leuk meer.
quote:
Misschien moeten we wel beginnen nog...quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor de fanclub?
ja!quote:
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben, Tamara bewijst het hier.quote:Op zondag 24 november 2013 22:47 schreef jerriy het volgende:
Tamara flikt het weer.
Net op het moment dat je denkt OK nu gaat de onervarenheid eindelijk haar parten spelen. Nee hoor - niks van dat -- ze zet opnieuw een indrukwekkende prestatie neer.
Wie had vooraf gedacht dat de sex-appeal van Tamara niet onder doet dan sexy motherfuckers van het seizoen (Kris en Sofie en Tugba)?
Nou, ja Tugba was toch echt geen "klassieke schoonheid" zoals veel in het programma werd gezegd, die term "klassieke schoonheid"quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben, Tamara bewijst het hier.
Tamara over Kris/Sophie/Tugba anyday..
Ze had een mooi figuur, dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou, ja Tugba was toch echt geen "klassieke schoonheid" zoals veel in het programma werd gezegd, die term "klassieke schoonheid"
En de emotionele Ellenquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde men dat als bruggetje naar haar klassieke dansachtergrond
Dat is waar maar I'm a sucker for long legs wat mij betreft is het imponerend als een danseres langbenig is, want de danswereld is gedomineerd door kleine vrouwtjes die bij wijze van spreken even lange armen hebben als benen (logisch, die hebben een natuurlijke voordeel: een "low center of gravity").quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben...
echt hequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Aan die bijnamen mogen ze echt wel een keer wat doen ja... zo irritant
Showy joey iddquote:
In vind de gemiddelde leeftijd van de top 18 dit jaar zelfs vrij hoog liggen. Ja, in het dagelijks leven zijn ze allemaal nog gewoon jong, maar in de dánswereld?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel blij dat we dit jaar geen "new kids on the block" hadden
Mee eens!!quote:
Ja maar dan verdienen ze er een stuk minder centjes mee, en de laatste keer dat ik checkte was RTL5 geen filantropische instellingquote:Op woensdag 27 november 2013 10:21 schreef pietje-actief het volgende:
[..]
Mee eens!!
Het is leuk dat er gedanst wordt, en dat deel van het programma is super om naar te kijken!!
Maar kap nou eens met dat de mensen thuis mogen stemmen!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon zoals het hoort de jury laten stemmen en de uitslag bepalen. Zij hebben er verstand van, en kijken naar het hele plaatje en niet alleen of iemand lekker, leuk of knap is.
Dat beïnvloedt zo damn veel de einduitslag. En benadruk het dan eens niet dat iemand geblesseerd is, want dan heeft hij/zij sowieso weer meer stemmen.
Sow true,.. ik weet hetquote:Op woensdag 27 november 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dan verdienen ze er een stuk minder centjes mee, en de laatste keer dat ik checkte was RTL5 geen filantropische instelling
Het draait allemaal om inkomsten, dat kun je klote vinden, maar da's waar die shows op draaien. Zeker bij de commercieel.
Haha, die missen heel veel stemmen door het verkeerd typen van hun naam.. ik snap hemquote:Op woensdag 27 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
nou... ik vind dat er toch wel sterke dansers in de finale zitten. En wees eerlijk, er moet ook wel een gunfactor zijn. Iemand die steengoed danst maar de persoonlijkheid van een vaatdoek heeft zie je ook liever niet in de finale staan, dan haken mensen ook af.
Dat Redouan er te vroeg uit lag ben ik met je eens, maar ik blijf ook al jaren vasthouden aan mijn stelling dat mensen met een moeilijke voornaam per definitie kansloos zijn voor de finale
Dat ligt niet eens aan RTL. SYTYCD is een TV formule en die kan je niet zomaar wijzigen - althans niet zonder toestemming van Nigel Lythgoe en consorten. De titel van de winnaar van de originele serie in de VS is "America's favorite dancer" (en nooit "best danser" of iets dergelijks).quote:Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef TheVulture het volgende:RTL5 zegt ook altijd dat ze op zoek zijn naar de populairste danser van de Lage Landen, dat impliceert dat dat niet altijd de beste hoeft te zijn
Die moeten slim zijn en een afkorting of koosnaampje doorgeven...quote:Op woensdag 27 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:...ik blijf ook al jaren vasthouden aan mijn stelling dat mensen met een moeilijke voornaam per definitie kansloos zijn voor de finale
Ik kijk eens mee.... want finalequote:
Niet gezien...quote:
Ja hoor die was er gewoonquote:
iedereen doet het met iedereenquote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Weer Tamara en Danny samen?![]()
The beauty and the beast
quote:
Zal ook wel weer lekker safe gaan.... jongens samen hiphop en zo...quote:
Hiphop lyricalquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal ook wel weer lekker safe gaan.... jongens samen hiphop en zo...
Dan moet het niet van vincent of roy komenquote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hiphop lyrical
En dan sexy tekst
ik betwijfel het, ze hebben voor het eerst twee jongens in de finale die allebei een jazzachtergrond hebben. Zou juist tof zijn als ze eens een jazzduet deden!quote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal ook wel weer lekker safe gaan.... jongens samen hiphop en zo...
Dan wel alleen in van die hele korte strakke broekjes hequote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hiphop lyrical
En dan sexy tekst
Dirrty van Christina Aguilera ofzo
Alhoewel dat beter bij de meisjes past:@
Ja, zou tof zijn, maar nog nooit gebeurd....quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik betwijfel het, ze hebben voor het eerst twee jongens in de finale die allebei een jazzachtergrond hebben. Zou juist tof zijn als ze eens een jazzduet deden!
De jongens of de meisjes?quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Burner82 het volgende:
Dan wel alleen in van die hele korte strakke broekjes he
In ieder geval Giovanniquote:
Omdat eigenlijk altijd alle mannen in de finale hiphoppers / b-boys zijn. Op S1 en S2 na.quote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, zou tof zijn, maar nog nooit gebeurd....
En het is niet stoer he... 2 jongens die samen jazz of zo doen....quote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat eigenlijk altijd alle mannen in de finale hiphoppers / b-boys zijn. Op S1 en S2 na.
En shirtloos ook?quote:
dus?quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En het is niet stoer he... 2 jongens die samen jazz of zo doen....
Samen tappen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
En het is niet stoer he... 2 jongens die samen jazz of zo doen....
Duh, alleen een strak broekje, verder niksquote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En shirtloos ook?
Wordt vast warm bij jou danhaha ook echt die naam Burner 82
Ik ben er voor, maar jaquote:
Ik denk dat het uiteindelijk toch ook moet gaan om natuurtalent en personality. Ook al win je SYTYCD, het is geen garantie voor een glansrijke danscarriere in De Lage Landen, laat staan in Los Angeles, New York City of Las Vegas. Kijk maar naar SYTYCD winnaar nummer 1, die Rus genaamd Ivan. Hij wint de competitie maar niemand kent hem meer. Maar Timor is nu gewoon een star dancer die heeft gedanst met ultieme show artiesten die dans in hun optredens hebben. Michael en Janet Jackson, Rihanna, Usher enz. Andere winnaars als Els, Nina, Floris, Frederic zijn alleen nog te zien in dansshows van de Lage Landen zoals bij Isabelle. Maar verder prominent in de USA...nee. En ook al winnen ze de poen en een dansopleiding naar keuze, als zij het in de USA willen gaan volgen, dan beginnen zij weer vanaf punt 0 met daarnaast nog een hele club met andere steengoede dansers.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:25 schreef female81 het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd heeft het eigenlijk nut om aan zoiets mee te doen, met de prijs (een dansopleiding naar keuze in het buitenland) in het achterhoofd?
Het is alleen een basis, meer niet. Daarna moet je gewoon geluk hebben en vooral veel doorzettingsvermogen tonen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk toch ook moet gaan om natuurtalent en personality. Ook al win je SYTYCD, het is geen garantie voor een glansrijke danscarriere in De Lage Landen, laat staan in Los Angeles, New York City of Las Vegas. Kijk maar naar SYTYCD winnaar nummer 1, die Rus genaamd Ivan. Hij wint de competitie maar niemand kent hem meer. Maar Timor is nu gewoon een star dancer die heeft gedanst met ultieme show artiesten die dans in hun optredens hebben. Michael en Janet Jackson, Rihanna, Usher enz. Andere winnaars als Els, Nina, Floris, Frederic zijn alleen nog te zien in dansshows van de Lage Landen zoals bij Isabelle. Maar verder prominent in de USA...nee. En ook al winnen ze de poen en een dansopleiding naar keuze, als zij het in de USA willen gaan volgen, dan beginnen zij weer vanaf punt 0 met daarnaast nog een hele club met andere steengoede dansers.
Daquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nazdroviya, doe mij maar weer een wodka
Absoluut waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de top van de lage landen zich zou kunnen meten met de top van sytycd USA, Canada, Australia. Als er een internationale versie zou zijn van de beste dansers en winnaars, dan ben ik benieuwd hoe onze Nederlandse en Vlaamse dansers het zouden doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is alleen een basis, meer niet. Daarna moet je gewoon geluk hebben en vooral veel doorzettingsvermogen tonen.
Gio krijgt klapjesquote:
Geen ruzie. Drama, Tissuebelle denk ikquote:
kom maarquote:
Tissuebelle inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen ruzie. Drama, Tissuebelle denk ik
ik eigenlijk ook niet zo...quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind de dansen tot nu toe niet zo...
eensquote:
Klopt helemaal, ik mis een Roy Julen-Jessie J Nobody's Perfect Choreo. Een routine waarmee hij en de dansers dansminnend Nederland en Vlaanderen totaal stil kreeg. Wel jammer dat Tamara niet totaal op ging in haar eigen ervaring van een gebroken relatie. Een Giovanni die dan K.O. geslagen wordt is dan net zo'n memorabele moment geworden als toen met Lorenzo en zijn knieblessure. Ik hoor Dennis al zeggen: "Giovanni, wakker worden, oh f**k, help"quote:Op zondag 1 december 2013 20:39 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet zo...
en de muziek ook niet zo..
Vond de solo van Lorenzo waarin hij de blessure fakede nog het bestequote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik mis een Roy Julen-Jessie J Nobody's Perfect Choreo. Een routine waarmee hij en de dansers dansminnend Nederland en Vlaanderen totaal stil kreeg. Wel jammer dat Tamara niet totaal op ging in haar eigen ervaring van een gebroken relatie. Een Giovanni die dan K.O. geslagen wordt is dan net zo'n memorabele moment geworden als toen met Lorenzo en zijn knieblessure. Ik hoor Dennis al zeggen: "Giovanni, wakker worden, oh f**k, help"
Jongen die nu danst moet winnen. Ik weet niet hoe hij heet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Anneke maar moet winnen. Maar helemaal enthousiast ben ik nergens over dit jaar.
Als Anneke het niet redt in de danswereld, dan kan zij altijd nog werken voor Tommy's Teleshopping. De Abs cruncher, Ab King pro etc.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Als Anneke het niet redt in de danswereld, dan kan zij altijd nog werken voor Tommy's Teleshopping. De Abs cruncher, Ab King pro etc.
Ik wil haar abs aanrakenquote:
Snel even naar Aalsmeer afreizenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Snel even naar Aalsmeer afreizen
Neem gelijk Burner82 mee die dan Giovanni's wang kan verzachten
quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Snel even naar Aalsmeer afreizen
Neem gelijk Burner82 mee die dan Giovanni's wang kan verzachten
Zou wel lachen zijn als Tamara nu gaat winnen,...gun het haar trouwens ook.quote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, jury, hoe onopzichtig willen jullie de kijkers nog meer sturen om voor deze twee mensen te stemmen?
Me2quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
het is verre van synchroon, maar ik vind het wel cool![]()
Gio outcute danny makkelijkquote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
danny outshinede Giovanni inderdaad wel hier.
twitter:Anna_AliciaS twitterde op zondag 01-12-2013 om 20:13:01Ik denk dat @DannySYTYCD wint vanavond. Jullie?? #sytycd reageer retweet
twitter:Anna_AliciaS twitterde op zondag 01-12-2013 om 21:03:28😂 “@JuniorVanKeulen: Denk ik, ik stem op mijn favoriete #sytycd finalist, krijg ik dit... :-| #sabotage http://t.co/ZtLHY5oxqj” reageer retweet
Zonder bitchesquote:
Om het "eerlijk" te houden denk ik....quote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Rebbedebje het volgende:
En weer moet er pijn gedaan worden.
Wat is dit 2 keer dat, 2x uitmaakdansen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef Burner82 het volgende:
Jan zal dadelijk wel weer vragen of het Jesse J of katy perry is
Mwoa... ik denk er anders overquote:
Ik zat al te wachten, wie maakt hemquote:
Vond het een beetje 2Unlimited/Vengaboys videoclip gehaltequote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef HalloLobbes het volgende:
Bitchfight met paaldanssessie door een choreograaf met een kop van een basketballer uit de NBA....
Ik ben tegen Anneke want 2e keer...quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het gaat tussen Danny en Anneke. Ik ga voor Danny.
Ga jij eens even afkoelen m'n jongquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de ontblootte bovenlijven van de jongens.. Beetje outfit van arno tijdens zijn auditie of zo
Nu al? Ben nog op aan het warmenquote:Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ga jij eens even afkoelen m'n jong
quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het gaat tussen Danny en Anneke. Ik ga voor Danny.
gio denk ikquote:
tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |