Het is alleen een basis, meer niet. Daarna moet je gewoon geluk hebben en vooral veel doorzettingsvermogen tonen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk toch ook moet gaan om natuurtalent en personality. Ook al win je SYTYCD, het is geen garantie voor een glansrijke danscarriere in De Lage Landen, laat staan in Los Angeles, New York City of Las Vegas. Kijk maar naar SYTYCD winnaar nummer 1, die Rus genaamd Ivan. Hij wint de competitie maar niemand kent hem meer. Maar Timor is nu gewoon een star dancer die heeft gedanst met ultieme show artiesten die dans in hun optredens hebben. Michael en Janet Jackson, Rihanna, Usher enz. Andere winnaars als Els, Nina, Floris, Frederic zijn alleen nog te zien in dansshows van de Lage Landen zoals bij Isabelle. Maar verder prominent in de USA...nee. En ook al winnen ze de poen en een dansopleiding naar keuze, als zij het in de USA willen gaan volgen, dan beginnen zij weer vanaf punt 0 met daarnaast nog een hele club met andere steengoede dansers.
Daquote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nazdroviya, doe mij maar weer een wodka
Absoluut waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de top van de lage landen zich zou kunnen meten met de top van sytycd USA, Canada, Australia. Als er een internationale versie zou zijn van de beste dansers en winnaars, dan ben ik benieuwd hoe onze Nederlandse en Vlaamse dansers het zouden doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is alleen een basis, meer niet. Daarna moet je gewoon geluk hebben en vooral veel doorzettingsvermogen tonen.
Gio krijgt klapjesquote:
Geen ruzie. Drama, Tissuebelle denk ikquote:
kom maarquote:
Tissuebelle inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen ruzie. Drama, Tissuebelle denk ik
ik eigenlijk ook niet zo...quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind de dansen tot nu toe niet zo...
eensquote:
Klopt helemaal, ik mis een Roy Julen-Jessie J Nobody's Perfect Choreo. Een routine waarmee hij en de dansers dansminnend Nederland en Vlaanderen totaal stil kreeg. Wel jammer dat Tamara niet totaal op ging in haar eigen ervaring van een gebroken relatie. Een Giovanni die dan K.O. geslagen wordt is dan net zo'n memorabele moment geworden als toen met Lorenzo en zijn knieblessure. Ik hoor Dennis al zeggen: "Giovanni, wakker worden, oh f**k, help"quote:Op zondag 1 december 2013 20:39 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet zo...
en de muziek ook niet zo..
Vond de solo van Lorenzo waarin hij de blessure fakede nog het bestequote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik mis een Roy Julen-Jessie J Nobody's Perfect Choreo. Een routine waarmee hij en de dansers dansminnend Nederland en Vlaanderen totaal stil kreeg. Wel jammer dat Tamara niet totaal op ging in haar eigen ervaring van een gebroken relatie. Een Giovanni die dan K.O. geslagen wordt is dan net zo'n memorabele moment geworden als toen met Lorenzo en zijn knieblessure. Ik hoor Dennis al zeggen: "Giovanni, wakker worden, oh f**k, help"
Jongen die nu danst moet winnen. Ik weet niet hoe hij heet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Anneke maar moet winnen. Maar helemaal enthousiast ben ik nergens over dit jaar.
Als Anneke het niet redt in de danswereld, dan kan zij altijd nog werken voor Tommy's Teleshopping. De Abs cruncher, Ab King pro etc.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Als Anneke het niet redt in de danswereld, dan kan zij altijd nog werken voor Tommy's Teleshopping. De Abs cruncher, Ab King pro etc.
Ik wil haar abs aanrakenquote:
Snel even naar Aalsmeer afreizenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Snel even naar Aalsmeer afreizen
Neem gelijk Burner82 mee die dan Giovanni's wang kan verzachten
quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Snel even naar Aalsmeer afreizen
Neem gelijk Burner82 mee die dan Giovanni's wang kan verzachten
Zou wel lachen zijn als Tamara nu gaat winnen,...gun het haar trouwens ook.quote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, jury, hoe onopzichtig willen jullie de kijkers nog meer sturen om voor deze twee mensen te stemmen?
Me2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |