Ik snap het ook nietquote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
het is verre van synchroon, maar ik vind het wel cool![]()
Gio outcute danny makkelijkquote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
danny outshinede Giovanni inderdaad wel hier.
twitter:Anna_AliciaS twitterde op zondag 01-12-2013 om 20:13:01Ik denk dat @DannySYTYCD wint vanavond. Jullie?? #sytycd reageer retweet
twitter:Anna_AliciaS twitterde op zondag 01-12-2013 om 21:03:28😂 “@JuniorVanKeulen: Denk ik, ik stem op mijn favoriete #sytycd finalist, krijg ik dit... :-| #sabotage http://t.co/ZtLHY5oxqj” reageer retweet
Zonder bitchesquote:
Om het "eerlijk" te houden denk ik....quote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Rebbedebje het volgende:
En weer moet er pijn gedaan worden.
Wat is dit 2 keer dat, 2x uitmaakdansen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef Burner82 het volgende:
Jan zal dadelijk wel weer vragen of het Jesse J of katy perry is
Mwoa... ik denk er anders overquote:
Ik zat al te wachten, wie maakt hemquote:
Vond het een beetje 2Unlimited/Vengaboys videoclip gehaltequote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef HalloLobbes het volgende:
Bitchfight met paaldanssessie door een choreograaf met een kop van een basketballer uit de NBA....
Ik ben tegen Anneke want 2e keer...quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het gaat tussen Danny en Anneke. Ik ga voor Danny.
Ga jij eens even afkoelen m'n jongquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de ontblootte bovenlijven van de jongens.. Beetje outfit van arno tijdens zijn auditie of zo
Nu al? Ben nog op aan het warmenquote:Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ga jij eens even afkoelen m'n jong
quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het gaat tussen Danny en Anneke. Ik ga voor Danny.
gio denk ikquote:
tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |