Ik kijk wel en ik ben hier wel, maar ik merk toch dat mijn belangstelling dit jaar wat minder is. Er is geen enkele danser die er echt uit springt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dit seizoen loopt het niet zo storm hier inderdaad
Yep idd, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Hij heeft zo'n snoepig hoofdjequote:Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, Redouan vond ik wel by far de leukste.
Tugba stond het laagst in de tussenstandquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
Oh ja, sorry. Ik was in de war met de jury die (toen er nog gestemd kon worden) Miguel en Rowan naar huis wilde hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tugba stond het laagst in de tussenstand
En dit idd helemaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken overquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Ik krijg er zo'n Oh Oh Cherso-gevoel van, waarin al die mensen als een soortement van karikatuur neergezet worden, inclusief bijnaam.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken over
Echt, kappen met die stomme bijvoeglijke naamwoorden erbij te droppen. Ik maak zelf wel uitwat ik van ze vind.
Kris was daar ook een van...quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Tamara is leuk én goed.quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Had hetzelfde met een Ned3 programmaquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef female81 het volgende:
Ja, die herhaling stond opeens niet op m'n dvd-recorder toen ik hem wilde kijken.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Burner82 het volgende:
Als toch redelijk fervent fan vind ik het spijtig dat ik de laatste afleveringen echt niet meer interessant genoeg vond om te kijken. Ze missen echt goede en spraakmakende dansers..
Wanneer?quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat zei Dennis nou weer tegen Dan?
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :pquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wanneer?
Over dat ie uit de koffer moe(s)t komen omdat ie daar in past volgens An?
Of dat ie moest groeien na Gio en "over groeien gesproken"?
You're welcome.quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :p
sowieso een baasquote:
Ik zie anders weinig door het altijd mooie camerawerk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Battle. Dit is beter dan 10 man springend op een podium.
quote:
Tsjah, stagiaires moeten ook de kans krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie anders weinig door het altijd mooie camerawerk.
Doen ze maar in de herhaling of zo.quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, stagiaires moeten ook de kans krijgen.
Ik was sarcastischquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet dat liedje ookalweer, iemand?
Ik heb gekeken, maar zou het niet meer weten.. Dus ik denk van nietquote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef takkfyrir het volgende:
Waren er nog optredens vanavond die de moeite waard zijn om terug te kijken?
Muah, vond het een beetje een saaie uitzending...quote:Op zondag 17 november 2013 23:00 schreef takkfyrir het volgende:
Waren er nog optredens vanavond die de moeite waard zijn om terug te kijken?
hear hearquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:10 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar zou het niet meer weten.. Dus ik denk van niet![]()
Dit seizoen kan me maar niet echt boeien. Vorige week gemist, maar voel totaal niet de behoefte om het dan terug te kijken. Maar ja, toch blijf ik kijken als ik kan. Wie weet laten ze ineens wél wat zien dat echt de moeite waard is..
Ah, niet veel gemist dus eigenlijk. Vind het dit seizoen ook wat minder allemaal. Maar zal het optreden van Tamara en co dan nog even opzoeken. Bedankt!quote:Op maandag 18 november 2013 15:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Muah, vond het een beetje een saaie uitzending...
Groepschoreo was ook niet denderend.
Misschien de dans van Tamara en partner...
Zij doet me een beetje denken aan een meisje die ik kende...quote:
De liefdevolle Miguelquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat gekut. Echt heel ergerlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:52 schreef jerriy het volgende:
[..]
De liefdevolle Miguel
Pretty-boy Giovanni
De sensuele (...)
Je klinkt verliefd?quote:Op woensdag 20 november 2013 08:22 schreef jerriy het volgende:
Wat een lekker ding is Tamara zeg. Schat van een mens ook.
Ze heeft alles: spectaculair natuurtalent... warmste persoonlijkheid... magnetische glimlach... zeer sexy (haar bewegingen - haar Shakira-heupen)... nieuwe taal machtig in nauwelijks twee jaar... doorzetter tot ze erbij neervalt... etc etc
Kortom, laat haar maar AUB de hele shit winnen (hoewel de andere twee meiden ook waardige winnaars zouden zijn)
Ja die lag er gelijk uit toen de jury geen zeggenschap meer hadquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:19 schreef Taurus het volgende:
Fijn dat Joey eruit is! Prima danser maar wat 'n vervelend mannetje met ook 'n irritant hoofd trouwens. Ik wantrouw hem ook, vind al dat emotionele gedoe bij hen 'n beetje nep.
Deed ie wel. Zelfs nog een keer te zien na het commentaar.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
Heeft ‘ie die schroef nou ook echt niet gedaan of heb ik niet goed gekeken?
Het is zo kinderachtig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk wel dat ik tegenwoordig vaker ergernis ervaar dan kijkgenot!!
De jury, de presentatie, alles begint me tegen te staan
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig.
- Hihaho, ik zeg balzak op tv.
- Oeh, seks.
- Nietszeggende bijnaampjes voor alle kandidaten.
Er moeten gewoon wat mensen weg uit de vaste kliek daar, want het wordt of erg inside joke, of erg puberaal.
waar leid je dat uit af?quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?
Nee, dan hadden we ook wel alle falende dansaudities gezien zoals in Idols en co.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook voor jongeren bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |