Ik kijk wel en ik ben hier wel, maar ik merk toch dat mijn belangstelling dit jaar wat minder is. Er is geen enkele danser die er echt uit springt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dit seizoen loopt het niet zo storm hier inderdaad
Yep idd, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...quote:Op zondag 10 november 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat ze die tussenstanden geven. Dan wordt er ineens keihard gestemd op de persoon die onderaan staan
Hij heeft zo'n snoepig hoofdjequote:Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer, Redouan vond ik wel by far de leukste.
Tugba stond het laagst in de tussenstandquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mja, bij Rowan was dat dus (terecht) niet zo...
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
Oh ja, sorry. Ik was in de war met de jury die (toen er nog gestemd kon worden) Miguel en Rowan naar huis wilde hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tugba stond het laagst in de tussenstand
En dit idd helemaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef takkfyrir het volgende:
Miguel is om de één of andere reden gewoon erg populair bij de stemmers denk ik. Prima dat het zo´n harde werker is hoor en dat ie zo lief is voor z´n stiefdochter en alles, maar van mij mag hij er al sinds weken uit.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken overquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik erger me mateloos aan dat "En dan nu de solo van de gevoelige Ellen" "En dan nu de solo van de klassieke schoonheid Tugba"
Komop, we weten nu wel in welk hokje jullie ze allemaal hebben gepropt
Ik krijg er zo'n Oh Oh Cherso-gevoel van, waarin al die mensen als een soortement van karikatuur neergezet worden, inclusief bijnaam.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit jij in onze huiskamer? Hier klagen we er ook al weken over
Echt, kappen met die stomme bijvoeglijke naamwoorden erbij te droppen. Ik maak zelf wel uitwat ik van ze vind.
Kris was daar ook een van...quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Tamara is leuk én goed.quote:Op maandag 11 november 2013 12:09 schreef maxmit het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat Tamara door is. Die vind ik onderhand wel extreem leuk namelijk.
Had hetzelfde met een Ned3 programmaquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef female81 het volgende:
Ja, die herhaling stond opeens niet op m'n dvd-recorder toen ik hem wilde kijken.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef Burner82 het volgende:
Als toch redelijk fervent fan vind ik het spijtig dat ik de laatste afleveringen echt niet meer interessant genoeg vond om te kijken. Ze missen echt goede en spraakmakende dansers..
Wanneer?quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat zei Dennis nou weer tegen Dan?
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :pquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wanneer?
Over dat ie uit de koffer moe(s)t komen omdat ie daar in past volgens An?
Of dat ie moest groeien na Gio en "over groeien gesproken"?
You're welcome.quote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Heb beide opmerkingen gemist dus bedankt voor beide :p
sowieso een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |