Niet overdrijven héquote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig.
- Hihaho, ik zeg balzak op tv.
- Oeh, seks.
- Nietszeggende bijnaampjes voor alle kandidaten.
Er moeten gewoon wat mensen weg uit de vaste kliek daar, want het wordt of erg inside joke, of erg puberaal.
Ik vind dat je gelijk hebt. Het mag best wat volwassener.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Dit was de samenvatting van het eerste blok. Sorry, ik vind het kinderachtig
Ja maar Jan reageerde wel als een mietje hè..quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, rood hoofd, die doet dat niet meerSchreeuwen als een viswijf
Dat idee had ik ook ja.quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Burdie het volgende:
Giovanni had echt geen flauw idee wie die vrouw was. En later net doen alsof hij het zo geweldig vond.
Waar kan ik me aanmelden voor de fanclub?quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef maxmit het volgende:
Ik ga lid worden van de Tamara fanclub.
En inderdaad die buikspieren van anneke zijn best ziek.
Ik vind Ellen eerlijk gezegd niet zo leuk meer.
quote:
Misschien moeten we wel beginnen nog...quote:Op zondag 24 november 2013 21:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor de fanclub?
ja!quote:
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben, Tamara bewijst het hier.quote:Op zondag 24 november 2013 22:47 schreef jerriy het volgende:
Tamara flikt het weer.
Net op het moment dat je denkt OK nu gaat de onervarenheid eindelijk haar parten spelen. Nee hoor - niks van dat -- ze zet opnieuw een indrukwekkende prestatie neer.
Wie had vooraf gedacht dat de sex-appeal van Tamara niet onder doet dan sexy motherfuckers van het seizoen (Kris en Sofie en Tugba)?
Nou, ja Tugba was toch echt geen "klassieke schoonheid" zoals veel in het programma werd gezegd, die term "klassieke schoonheid"quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben, Tamara bewijst het hier.
Tamara over Kris/Sophie/Tugba anyday..
Ze had een mooi figuur, dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Nou, ja Tugba was toch echt geen "klassieke schoonheid" zoals veel in het programma werd gezegd, die term "klassieke schoonheid"
En de emotionele Ellenquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk bedoelde men dat als bruggetje naar haar klassieke dansachtergrond
Dat is waar maar I'm a sucker for long legs wat mij betreft is het imponerend als een danseres langbenig is, want de danswereld is gedomineerd door kleine vrouwtjes die bij wijze van spreken even lange armen hebben als benen (logisch, die hebben een natuurlijke voordeel: een "low center of gravity").quote:Op maandag 25 november 2013 10:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoeft geen lange benen hebben om veel sex appeal te hebben...
echt hequote:Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Aan die bijnamen mogen ze echt wel een keer wat doen ja... zo irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |