quote:Op zondag 10 november 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
Oh hij heeft inderdaad een nieuw album. Zag net dat hij genomineerd is voor best male
Hoop dat Justin Timberlake best male wint, die man kan zingen
Ik ook niet maar was wel op hoogte van Jay-Z en Justin Timberlakequote:Op zondag 10 november 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Die vind ik ook goedAl wist ik niet dat hij een nieuw nummer had
Zo goed op de hoogte ben ik niet.
Ik herken meestal wel de nummers, maar weet dan niet wie de artiest isquote:Op zondag 10 november 2013 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook niet maar was wel op hoogte van Jay-Z en Justin Timberlake
Ik bedoelde die Justin shit.quote:Op zondag 10 november 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, hoe kan m&m nou met zijn gedrag genomineerd worden voor best male
Nee dank je. Prince is al tijdje niet meer met een album of single gekomen (toch? Correct me if im wrong) anders had hij van mij best male mogen winnen.quote:
I plead guiltyquote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Wat is deze?
Ik herkende het hele topic bijna niet terug
Hoezo dat?quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Wat is deze?
Ik herkende het hele topic bijna niet terug
Positiefquote:
Oh datquote:
Oh..ja ik zit wegmisbruikers te kijken...daar sop je niet bepaald van van de bankquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh datJa dat gebeurt niet zo vaak. Ik denk dat de rest van de mannen met hun broek naar beneden naar de EMA"s aan het kijken zijn vanwege o.a. Katy Perry.
Da's idd wel 1 van de betere artiesten ja. Wordt over 20 jaar in 1 adem met de Beatles genoemd. Brengt klassieker na klassieker uit. En die zangtechniek, onwaarschijnlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook te mooi om waar te zijn...quote:
Wel als hij gezwommen heeft. Nu niet, hij slaapt al.quote:
Ik heb mijn broek aanquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh datJa dat gebeurt niet zo vaak. Ik denk dat de rest van de mannen met hun broek naar beneden naar de EMA"s aan het kijken zijn vanwege o.a. Katy Perry.
Bruno Mars vind ik echt geen zak aan. Ik vind Robin Thicke wel leukquote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek aanMaar ik vind bepaalde artiesten die aanwezig zijn bij ema onwijs tof. Justin Timberlake, Bruno Mars, Afrojack, Calvin Harris, Katy Perry, 30STM, Ariana Grande o.a.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's idd wel 1 van de betere artiesten ja. Wordt over 20 jaar in 1 adem met de Beatles genoemd. Brengt klassieker na klassieker uit. En die zangtechniek, onwaarschijnlijk.Dit vind ik dan weer sneu, omdat ik een artiest niets aan vind ben ik opeens 11.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Robin mwah, alleen zijn nummer blurred lines vond ik leuk. Bruno daartegeninquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Bruno Mars vind ik echt geen zak aan. Ik vind Robin Thicke wel leuk
Volgens mij snap je het niet helemaal, ik moetquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer sneu, omdat ik een artiest niets aan vind ben ik opeens 11.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek aanMaar ik vind bepaalde artiesten die aanwezig zijn bij ema onwijs tof. Justin Timberlake, Bruno Mars, Afrojack, Calvin Harris, Katy Perry, 30STM, Ariana Grande o.a.
En Daft Punk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind Robin mwah, alleen zijn nummer blurred lines vond ik leuk. Bruno daartegenin
Waarom opent Ema met miley![]()
Dat zijn artiesten waarvan ik nummers leuk vind dus wat is er dan verkeerd aan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal, ik moetEminem
ook niet. Nee juist omdat je al die andere shit wél goed vindt.
[..]
Is die al meerderjarig?quote:
Ik weet niet eens meer wat er op 1 staat tegenwoordig.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
ik vind helemaal niemand leuk
wanneer er voor het laatst een nr op 1 stond dat ik leuk vond?
1992 ofzo
Ik kijk soms Catfish. Dat is alles.quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
de laatste keer dat ik naar mtv keek was in 8 jaar geleden ofzo
Dat was 's ochtends toch, dat was leuk. En Ray Cokes.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Je had ook een programma met clips en daaronder werden dan 'weetjes' getoond, dat vond ik altijd leuk.
Ja kutzooi, niet Daft Punk... sjezus.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Viro het volgende:
En wie wint als eerst een ema? Bruno![]()
EAT THAT KARINA
Die winnen vanaaf wel watquote:Op zondag 10 november 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kutzooi, niet Daft Punk... sjezus.
Denk het, vorige nummer was ook goed.quote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima nummer dus zou wel moeten. Misschien voor het album.
Fossielquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
Ik ken al die mensen niet, maar eens zappen.
Ik herken de namen, maar het boeit me heel weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
Ik ken al die mensen niet, maar eens zappen.
Daarom geniaal.quote:
Oh damn nu ben ik ook jaloers. Die ziet dus gewoon Eminem live.quote:Op zondag 10 november 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
Zucht, een maat van me heeft VIP kaarten, ben zo jaloers.
Ja wat ziet 'ie niet live nu, heel bekend Amerika zit daar.quote:Op zondag 10 november 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh damn nu ben ik ook jaloers. Die ziet dus gewoon Eminem live.
Kon je niet mee? Heb je iets niet goed gedaan johquote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat ziet 'ie niet live nu, heel bekend Amerika zit daar.
Nah, hij kreeg juist een kaart van een ander.quote:Op zondag 10 november 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kon je niet mee? Heb je iets niet goed gedaan joh
Jammer. Lijkt me tof om daar te zitten. Ook al zijn er wel een paar artiesten waarvan ik denkquote:Op zondag 10 november 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, hij kreeg juist een kaart van een ander.
Joa, Bruno Mars lijkt me wel ok, Eminem, One Direction wel keer leuk om te zien, Daft Punk, en dan houdt 't ook wel snel op.quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer. Lijkt me tof om daar te zitten. Ook al zijn er wel een paar artiesten waarvan ik denk
Een paar jaquote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, Bruno Mars lijkt me wel ok, Eminem, One Direction wel keer leuk om te zien, Daft Punk, en dan houdt 't ook wel snel op.
Nah heb niet zoveel met rap.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar jaSnoop Dog is ook wel tof.
Dit klinkt wel lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah heb niet zoveel met rap.
Dat is Eminem ook wel, maar toch anders, zegmaar.
Gaat wel.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, Bruno Mars lijkt me wel ok, Eminem, One Direction wel keer leuk om te zien, Daft Punk, en dan houdt 't ook wel snel op.
Er is wel meer mooie muziek uiteraard, maar dat zie je niet snel op de MTV Awards.quote:
Oh die heb ik niet echt, sorry.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
MUZ / FOK! single top 100 allertijden 2013 - #1
Net geopend. Voel je dus vrij om je top zoveel te posten komende maand.
Je hebt nog een maand. En je kan best een top 20 posten, bijvoorbeeld wat je op dat moment leuk vind.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet echt, sorry.
Ik luister vanalles, als 't maar geen hardcore of een slechte variant daarop is.
Hoi schatje.quote:
Nee, afro.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Had Bruno Mars weer een hoedje op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef Modus het volgende:
Bruno Snickers.
[ afbeelding ]Waar ik vandaan kom mag je mensen mishandelen als ze zo'n flauwe grap maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is interessant omdat ze zo'n extreme act heeft/had (gok dat je Miley bedoeld en ik kijk niet), maar erom gaan gillen is debiel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap hetero's niet, is zo'n half kaalgeschoren tiener in wit latex met matige zangkunst nou echt het gillen waard?
Billy Ray Jr.quote:
En toch mag ze weer optreden he, gekkigheid.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is interessant omdat ze zo'n extreme act heeft/had (gok dat je Miley bedoeld en ik kijk niet), maar erom gaan gillen is debiel.
Ow jeez. Zou ik ook om gillen ja. Van het lachenquote:
Duh, alles voor de views. Dat ze zelf niet ziet dat ze als circusaapje word gebruikt is haar probleem.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toch mag ze weer optreden he, gekkigheid.
Denk niet dat ik dat dan wil weten.quote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Vraag maar aan Tem wat er zo leuk is aan Miley, die deed net zijn broek nog uit.
Ach ze verdient er miljoenen mee dus wat dat betreft zou ik het dan ook wel prima vinden denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Duh, alles voor de views. Dat ze zelf niet ziet dat ze als circusaapje word gebruikt is haar probleem.
Ach ik ben niet zo een vrolijk persoonquote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben meer van de wat vrolijkere muziek.
Vast wel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo een vrolijk persoon
Niet zo negatief.quote:
Negatieve buiquote:Op zondag 10 november 2013 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo negatief.
Hoe vond je Eminem?
Ach niks mis met een negatieve bui, ik trek dan gewoon een fles drank open en ga MTV EMA kijken bijvoorbeeld.quote:
Ik pak zo ook nog wat wijn. Niet dat het echt helpt of zoquote:Op zondag 10 november 2013 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach niks mis met een negatieve bui, ik trek dan gewoon een fles drank open en ga MTV EMA kijken bijvoorbeeld.
Meh, ben al een week ziek, drink gewoon een fles wijn (nu champagne) per dag om maar enigszins te kunnen slapen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak zo ook nog wat wijn. Niet dat het echt helpt of zo
Mjah moet ik ook maar doen. Wie weet val ik een keertje wel snel in slaapquote:Op zondag 10 november 2013 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ben al een week ziek, drink gewoon een fles wijn (nu champagne) per dag om maar enigszins te kunnen slapen.
Maar het herstel gaat langzaam, zucht.
Ik heb een wondermiddel ontdekt, sterke drank, heet water, en suiker.quote:Op zondag 10 november 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah moet ik ook maar doen. Wie weet val ik een keertje wel snel in slaap
Ah oftewel een grogquote:Op zondag 10 november 2013 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een wondermiddel ontdekt, sterke drank, heet water, en suiker.
Ja dat was het woord inderdaad.quote:
Welke sterke drank gebruik je? Whisky?quote:Op zondag 10 november 2013 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat was het woord inderdaad.
Godver wat heerlijk.
Ja, of cognac.quote:Op zondag 10 november 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke sterke drank gebruik je? Whisky?
Ah ik doe altijd maar 1 glas voor het slapen gaan hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm klinkt wel goed ja. Misschien beter dan witte wijn
Dat posttijdquote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik doe altijd maar 1 glas voor het slapen gaan hoor.
Nu zit ik gewoon aan de bubbels, en aangezien ik alleen ben, moet de hele fles leeg.
Perfecte timing voor een alcoholist z'n post inderdaad.quote:
Dat lijkt me ook wel beter ja. Een halve liter van dat spul en je gaat knock out en dan niet slapen.quote:Op maandag 11 november 2013 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik doe altijd maar 1 glas voor het slapen gaan hoor.
Nu zit ik gewoon aan de bubbels, en aangezien ik alleen ben, moet de hele fles leeg.
Heerlijk toch, bottoms up milady.quote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel beter ja. Een halve liter van dat spul en je gaat knock out en dan niet slapen.
Ja die fles die ik heb staan kan ook wel op.
Cheersquote:Op maandag 11 november 2013 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk toch, bottoms up milady.
Graag gedaan hoor, comes with the gen-defect.quote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
Jij maakt me altijd toch weer een beetje vrolijk
Hehe zou dat het zijn? Misschien moet ik dan maar lesbisch wordenquote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, comes with the gen-defect.
Nee, die zijn niks aan.quote:Op maandag 11 november 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe zou dat het zijn? Misschien moet ik dan maar lesbisch worden
Daar kan ik me dan weer wel in vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah. Dan maar een leuke vent zoeken toch
Ook een manier van zoeken iddquote:Op maandag 11 november 2013 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn ook zeldzaam, maar fuck it.
Mwah het voor-/nadeel van homo zijn is dat seks sowieso geen probleem is, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook een manier van zoeken idd
Nogal ja, zeldzaam. En dat laatste is de bedoeling jaquote:Op maandag 11 november 2013 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan weer wel in vinden.
Die zijn ook zeldzaam, maar fuck it.
Nee ik wil dan 'hug it'.quote:Op maandag 11 november 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, zeldzaam. En dat laatste is de bedoeling ja
Nee het is geen slang, maar die hebben ze wel.quote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Huggen is ook fijn ja![]()
Tenzij dat een of andere slang is die ik niet ken
quote:Op maandag 11 november 2013 00:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee het is geen slang, maar die hebben ze wel.
Y cojones!quote:
Ja iewl.quote:Op maandag 11 november 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah anders zijn het, hoe noem je dat, eunuchs
Behalve dat, niks.quote:Op maandag 11 november 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen wel mooi zingenMaar ja wat heb je eraan.
Wanneer is je verjaardag?quote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
daarnaast ben ik al bijna 10 jaar mod hier
not surequote:
5 juli 2015quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie ook niks in de noten staan.
Zat jij ook niet eerst nog bij de FP?quote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
5 juli 2015
ik weet dat omdat Zargon de eindbaas is
Ja DEF wist ik wel.quote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
nee dat was Paddy, ik was altijd NWS (en een jaar DEF)
Crazy train zit door de hele FOKS, daarom is het wel vaak een Topshow.quote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef sp3c het volgende:
dat laatste was omdat de mods daar waren aangereden door de Crazy train
ik mag dat zeggen omdat ik sp3c ben
daarom blijven we hangenquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Crazy train zit door de hele FOKS, daarom is het wel vaak een Topshow.
Deze post,quote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
Jij maakt me altijd toch weer een beetje vrolijk
Ander aas gebruiken dan.quote:Op maandag 11 november 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Oh ga jij ook weer beginnen? Dat vissen heb ik allang opgegeven man. Er gaan door mij geen visjes meer gevangen worden
Die laptop is nu retetraag, want de download van BB seizoen 4 staat aan.quote:Op maandag 11 november 2013 14:30 schreef sp3c het volgende:
die laptop is nodig want Corrie zit tegenwoordig op VBL
Meestal gewoon maden. Bij het peuren met trossen wormen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef Tem het volgende:
Ging jij vissen met brood, wormen of maden?
Zonde, dat kon je beter zelf gebruiken.quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef sp3c het volgende:
ik ging altijd vissen met wiet en bier
gebeurde nix maar het was een goede tijd
Zonder downers is er ook geen ene anus aan.quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef sp3c het volgende:
ik ging altijd vissen met wiet en bier
gebeurde nix maar het was een goede tijd
Nou en, als je weet wanneer die bus gaat...quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef sp3c het volgende:
moet er nog steeds een keer heen trouwens, kijken of het veranderd is maar er gaat geloof ik maar 1 bus per maand
Ik ook met een beetje frisse mossel.quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben best te vangen met goede mosseluh
Daarom denk ik dat het een goeie tactiek is.quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef sp3c het volgende:
ik ben best te vangen met goede mosseluh
niet te tof he?quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en, als je weet wanneer die bus gaat...
Dat zat ook in Rambo 3 he, zo'n breekstaafje.quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zonde, dat kon je beter zelf gebruiken.
Nachtvissen. Breekstaafjes.
Beetje doorsmeren, voor de kast.quote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
Sjezus willen jullie me aan de man hebben of zo?
Ohja, jij hebt nu ook een week een vriendinnetje.quote:Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik post hier niet vaak genoeg inderdaad.
quote:Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje doorsmeren, voor de kast.
Een dag.quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt nu ook een week een vriendinnetje.
Ja al een maandje, maar dat is natuurlijk niet serieus want het is pas een maand!1!!1quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
He al iets langer toch? Een dag is geen vriendinnetje, dat is een 'date'
Anders gaat de boel verkroepoeken daaronder. Dat is voor niemand leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel,----->
.
Tem is het met mij eens.
Niks met jullie te maken. En verder, wat ik eerder zei, ik heb het al lang opgegeven.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel,----->
.
Tem is het met mij eens.
Correct.quote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al een maandje, maar dat is natuurlijk niet serieus want het is pas een maand!1!!1
Ik durf alleen maar d'r handje vast te houden hoor.quote:
Het begin is erquote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al een maandje, maar dat is natuurlijk niet serieus want het is pas een maand!1!!1
Wow, niet te hard van stapel lopen he?quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf alleen maar d'r handje vast te houden hoor.
quote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, niet te hard van stapel lopen he?
Alles kan kapot,quote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben ook niet single hoor, al meer dan een jaar niet meer.
Je moet ergens beginnen toch.quote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je moet uit het niets 3 maanden hebben.quote:
Niet, wij zijn NTB.quote:
Dan heb je gewoon 3 maanden, klaar kusje kroel.quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, je moet uit het niets 3 maanden hebben.
Uiteraard.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Tem het volgende:
Kan ik ook nog even een kutopmerking maken?
Hij is gewoon jaloers dat ik waaghals aan de haak heb geslagen. Snap ik welquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:09 schreef Tem het volgende:
Nog niet eens gedaan en Corrie is al weg.
Ik ben zelfs jaloers, dus ik snap het ook welquote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat ik waaghals aan de haak heb geslagen. Snap ik wel
De laatste keer dat ik een kutopmerking maakte werd er alleen maar gelachen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Tem het volgende:
Kan ik ook nog even een kutopmerking maken?
Was dit je kutopmerking?quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef Tem het volgende:
Misschien gaat ze al eten, 17:00 is wel wat laat natuurlijk voor het avondeten.
Was dat toevallig afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een kutopmerking maakte werd er alleen maar gelachen.
Ik mis hier iets.quote:Op maandag 11 november 2013 16:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Was dat toevallig afgelopen zaterdag?
Alsof hij enige kans bij me had gemaakt.quote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat ik waaghals aan de haak heb geslagen. Snap ik wel
quote:Op maandag 11 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn laatste kutopmerking ging over bevers.
Karina in actiequote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef Pedanti het volgende:
reclame maken voor een andere site![]()
Leuke stukjes over voetbal kun je hier lezen http://sport.fok.nl/voetbal
Haha, grappig. Al spreekt hij mijn naam wel gek uitquote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Heb je al een pakje opgehaald Njo? Tof dit, hij roept je naam ook
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/pakjes
[ afbeelding ]
Mijn naam klonk net 'echt'quote:Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, grappig. Al spreekt hij mijn naam wel gek uit
http://vocaroo.com/i/s1z4ItV4GMu6quote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Heb je al een pakje opgehaald Njo? Tof dit, hij roept je naam ook
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/pakjes
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1z4ItV4GMu6
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dus.... ik heb mijn groep bij een verkeerd huis laten aanbellen.Het huisnummer klopte, de straat niet. De meneer die open deed was not amused.
Het is hier niet standaard dus vragen we ouders of we aan mogen bellen. Die weten dus dat we komen. Deze oude man schrok zich denk ik rot en hij riep iets van: ik ben altijd alleen, laat me nu ook alleen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Waarom was het zo erg dan? Het is toch niet heel laat ofzo
Oeps, hebben jullie HEM toen een snoepje gegeven?quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is hier niet standaard dus vragen we ouders of we aan mogen bellen. Die weten dus dat we komen. Deze oude man schrok zich denk ik rot en hij riep iets van: ik ben altijd alleen, laat me nu ook alleen.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeps, hebben jullie HEM toen een snoepje gegeven?
En nu ben je misselijk omdat je het zelf allemaal hebt opgegeten zekerquote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik had mij verstopt in mijn bunker en zat met wat snacks de camerabeelden van de voordeur te bekijkenEr zijn 3 groepjes langs geweest.
Wij waren denk ik met een kind of 125, gelukkig niet allemaal in mijn groep.quote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik had mij verstopt in mijn bunker en zat met wat snacks de camerabeelden van de voordeur te bekijkenEr zijn 3 groepjes langs geweest.
Huhquote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij waren denk ik met een kind of 125, gelukkig niet allemaal in mijn groep.
Nee, ik had sowieso geen hele berg snoep ingeslagen omdat er vrijwel nooit iemand komt.quote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu ben je misselijk omdat je het zelf allemaal hebt opgegeten zeker
quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
Vorig jaar hield ik de kaart op zijn kop, was ook al topshow.
Ik had ook maar 2 zakken, 1 met Haribo zooi en 1 met brosjesquote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik had sowieso geen hele berg snoep ingeslagen omdat er vrijwel nooit iemand komt.
Wel oppassen dat je altijd incheckt, anders word je nog de trein uitgezet zoals die vrouw van 89.quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
nou ik heb een ov chip kaart gekocht, maar denk dat ik nooit van me angst afkom.. nutteloos eigenlijk mja
Moet je met de trein? Vond ik ook eng, maar het gaat steeds beterquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
nou ik heb een ov chip kaart gekocht, maar denk dat ik nooit van me angst afkom.. nutteloos eigenlijk mja
ik moet niks.. maar wil dat aan de ene kant, en aan de andere kant nietquote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je met de trein? Vond ik ook eng, maar het gaat steeds beter
Oh ik dacht dat ze gewoon de kaart van de stad bedoelde.quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat voor kaart eigenlijk Liesje? Ik ken dat niet.
Dat zijn er veelquote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij waren denk ik met een kind of 125, gelukkig niet allemaal in mijn groep.
Nou ja moet.. ik moest ook niet. Maar toch gedaan. Anders eerst alleen een ritje binnen de stad of zo.quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik moet niks.. maar wil dat aan de ene kant, en aan de andere kant niet
Wat christelijk zeg, en dat nog wel in Rotterdam.quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
Bij ons komen ze alleen langs als je een kaarsje voor je raam hebt branden.
Ow ... ik dacht dat het misschien iets was met een tekening of zo eropquote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon de kaart van de stad bedoelde.
Ik werk op een grote opvang. Maar ouders waar we aanbellen weten ook hoeveel kinderen ze kunnen verwachten, dat scheelt.quote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
HuhIk kreeg vroeger ook best veel kinderen aan de deur, maar geen 125. Misschien totaal 50.
De route inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon de kaart van de stad bedoelde.
Wel beter dat ze het weten. Ik weet dat 1x echt ALLES op was, zelfs alle mandarijnen, toen hebben we maar geld gegevenquote:Op maandag 11 november 2013 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk op een grote opvang. Maar ouders waar we aanbellen weten ook hoeveel kinderen ze kunnen verwachten, dat scheelt.
Daar hoopte ik vroeger altijd op.quote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel beter dat ze het weten. Ik weet dat 1x echt ALLES op was, zelfs alle mandarijnen, toen hebben we maar geld gegeven
Zelfs de mandarijnenquote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel beter dat ze het weten. Ik weet dat 1x echt ALLES op was, zelfs alle mandarijnen, toen hebben we maar geld gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |