Scherp GLquote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Gieliovd het volgende:
Voor de sensor is 3/4 en erna 5/8 buis?
Scherp CV
Viel mij ook al op. Stopcontact met die lasdoos vind ik ook niet zo'n mooie constructie voor een vakman. Terwijl de meterkast binnen juist weer een kunstwerk is, prachtig werk!quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even azijnpissen: De laatste 5 beugels bij je buitenlamp zijn anders.
Aha! Ik kijk af en toe mee in je topics maar dat was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 1 december 2013 22:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik kom er direct naast te wonen; de woning is een twee onder één kap woning.
Met ieder dus wel hun eigen voordeur, voorzieningen en meters e.d.
is die sensor niet verder in te stellen, qua tijd en schemering?quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
De sensor blijkt helaas niet helemaal goed te zijn, hij schakelt niet helemaal goed en blijft veelste lang branden, ongeacht of er beweging gedetecteerd is en ongeacht welke tijd er ingesteld is.
Waarschijnlijk moet ik daar nog even een ander exemplaar voor zien te scoren.
Als ie gelijk in de lamp kijkt, schakelt die m meteen uitquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tevens kijkt de sensor naar de lamp.
Vandaag heb ik de keuken eindelijk ontdaan van alle beschermfolie, en de inductiekookplaat op ze plek gelegd. Die gaan we morgen maar eens even aansluiten.quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Gieliovd het volgende:
Vakmannetje ben je ook he. Goed man, goede vooruitgang weer
Symbolisch begonnen met de verhuizing
Dat is dan ook een Ymvk kabel 3x2,5mm² in een 5/8 grijze buis.quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dank u !quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Stopcontact met die lasdoos vind ik ook niet zo'n mooie constructie voor een vakman. Terwijl de meterkast binnen juist weer een kunstwerk is, prachtig werk!
Ik zeg altijd maar zo; beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Aha! Ik kijk af en toe mee in je topics maar dat was me nog niet opgevallen
Wij zijn afgelopen maand in ons nieuwbouw huis getrokken en ik heb wel een klein beetje van je afgekeken
Die hoge plinten met relax breeze kleurtje op de muur staat vet!!
En dat wordt een feestmaaltijd....????quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Vandaag heb ik de keuken eindelijk ontdaan van alle beschermfolie, en de inductiekookplaat op ze plek gelegd. Die gaan we morgen maar eens even aansluiten.
Het is vrijdag, ik gok op een culinair hoogstandje van de lokale vette bek...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef blomke het volgende:
[..]
En dat wordt een feestmaaltijd....????
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef lipje het volgende:
zou je de stekker niet in het stopcontact doen als je gaat stofzuigen?
Dat is de stekker van het verlengsnoer wat nog in de woonkamer lag, en niet diegene van de stofzuiger; maar ik vind het wel heel scherp dat je dat op de foto direct opvaltquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef lipje het volgende:
zou je de stekker niet in het stopcontact doen als je gaat stofzuigen?
Mocht je het idee hebben dat we compleet gaan over verhuizen; dat gaan we in ieder geval nog niet doenquote:
Gelukkig hebben we er toen al foto's van gemaakt, en we vinden ze nog steeds geweldig !quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef jpajs het volgende:
En dan komen de meubels. Maar ehhhhhhhh dat zijn helemaal onze meubels niet. Weet u zeker dat dit de onze zijn.![]()
In maanden veranderd de smaak nog wel eens.
In totaal hebben we over de hele verbouwing nu een dikke 3100 foto's verzameld, dus de meeste zaken zullen echt wel op foto staan. Zowel before als after.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:46 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Genoeg before and after foto's? Ben zo blij dat ik voordat de vloer gelegd was, eerst het hele huis doorgelopen ben en overal foto's van heb gemaakt... Daarna ben ik weer het hele huis doorgelopen en heb weer dezelfde foto's gemaakt
Die feestmaaltijd bewaren we nog evenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef blomke het volgende:
[..]
En dat wordt een feestmaaltijd....????
Helaas laat ik jullie nog even in spanning wachtenquote:
Ik wel jaquote:
Zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is ook meer een vlekje op de kaart
[..]
En dat gaan we hier mooi niet delen met iedereen
Kun je toch stiekem beter gewoon een dag gaan klussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
Dan had je bij een Fok!ker nog koffie kunnen halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
Vandaag? Waarom kwam je niet langs dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, dat moet jij ook nodig eens doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan had je bij een Fok!ker nog koffie kunnen halen.
Het ziet er trouwens echt leuk uitquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat moet jij ook nodig eens doen
Dat zou toch begin van de week al zijn? Maakt ook niet uit, heb je plezier gehad bij die winkel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:19 schreef Gieliovd het volgende:
Drukke planning helaas... om 8 uur zat ik in de auto en om 17:30 was ik weer terug. Resultaat was wel goed, voor vrienden dan, niet voor mezelf.
Andere keer maar weer
Nu er toch iemand over die buitenlamp begint...quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nu er toch iemand over die buitenlamp begint...
Ik vind het sowieso zonde dat je daar een zichtbare kabel voor gebruikt.
Je hebt tenslotte alles overhoop gehaald, had je de voeding voor die lamp dan niet van binnenuit kunnen doen ?
Dan had je de kabel of buis netjes in kunnen frezen in een binnenmuur.
Tuurlijk wel, jullie project is bijna klaar, dan kan daarna het huis van je ouders op de schop en kan je het netjes wegwerkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.
Dit is namelijk de buitenmuur van mijn ouders; ik kan daar dan moeilijk een leiding door de wand gaan zitten frezen
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.
Dit is namelijk de buitenmuur van mijn ouders; ik kan daar dan moeilijk een leiding door de wand gaan zitten frezen
Haaksbergenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
De ster van Twentequote:Op zondag 8 december 2013 03:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Haaksbergen, wat was het nu? De parel van Twente? Met de
stoomtrein
? Nostalgie... Geweldig
Euh ! Ik ben heul geen Twentenaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
De ster van Twente zelf is verdwenen... Vonk, halloooo...?
Ik is benieuwd
Ik zit nog steeds in een hele drukke periode hoor !quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk!!![]()
Ziet er geweldig uit!! Drukke weken achter de rug me dunkt.
Mooie vloer, ziet er goed uitNu de laatste loodjes nog even, en lekker over vóór de kerst
Het zou er wat dat betreft om gaan; het is de bedoeling om deze week i.i.g. het grootste deel van de inboedel op plek te krijgen, en zaken op te ruimen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef Teslynd het volgende:
Zo, dat is mooi opgeschoten. Lukt het toch nog voor kerstmis verhuisd te zijn. Fijn joh!
Is toch een toffe vloer geworden of niet ?quote:
Dank je !, ingelijks !quote:
Dat zou leuk zijn, de kerst gaan jullie sowieso halen!quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Dan hoop ik er stiekem aanstaande zondag ofzo met mijn lief van het huis samen te kunnen genieten.
Is toch een toffe vloer geworden of niet ?
Ja, het begint idd. nu ergens op te lijkenquote:Op maandag 16 december 2013 08:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het begint echt wat te worden nu.
Onze woonkamer was vlak voor de kerst klaar. Het eerste wat er stond was de kerstboom en een staande lampHet voelde wel speciaal om die kerst in de woonkamer te kunnen vieren.
Nu nog een bank, en dan kunnen we voorlopig er wel even mee vooruit !quote:Op maandag 16 december 2013 08:37 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, de kerst gaan jullie sowieso halen!
De vloer is perfect volgens mij, het hele totaalplaatje klopt gewoon!
Amen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Na 2 jaar is de koek wat dat betreft wel even gewoon op
Vervelend is dat we nu gewoon nog net niet over zijn; dagelijks leven we een beetje tussen het ene en het andere huis; de ene helft van de spullen is daar al, de andere helft van de spullen moet nog.quote:
Hij zal vast prima zitten; het enige detail is dat hij nog opgehaald moet worden uit de winkelquote:Op woensdag 18 december 2013 08:48 schreef Cybersijp het volgende:
Word mooi Ed, zit lekker he die bank ?
Bedankt voor het compliment !quote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
Wauw, die afwerking, alles klopt precies, overal over na gedacht. Kan menig vakman nog wat van leren! Volgens mij ben jij stiekem net zo'n mierenneuker als ik![]()
Veel woongenot toegewenst in je mooie huisje
Ach, het kan erger... De dag voordat je internet zou moeten krijgen, heb je ineens geen kabel meer (en dan heb ik het over het fysieke product!)quote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef Vonkenboer het volgende:
En als UPC nu eindelijk is meewerkt;dan zou er zowaar morgen van uit huize Vonk een werkende internetverbinding en tv verbinding moeten kunnen zijn.
Op dit moment is daar totaal geen sprake van, ik had weer teveel goede hoop in UPC als bedrijf zijnde
Geeft niet, als het absoluut niet mooi is moet je het ook zeggen hoor, ook als je het zelf gewoon heel anders gedaan zou hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mooi weer hoor Vonk!
Sorry dat ik zowat iedere week weer hetzelfde nietszeggende compliment post. Maar welgemeend, hoor!![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Cybersijp het volgende:
Ed , lees hem nou nog eens ....... Vat je hem nou wel ? Naam bank????![]()
We hebben de upc monteur vandaag over de vloer gehad; en we hebben zowaar internet, tv en telefonie.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef cvboer het volgende:
Tja Vonk, hoop betekend uitgestelde teleurstelling. Ooit zal er internet zijn.
Ik vind het juist prachtig!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Geeft niet, als het absoluut niet mooi is moet je het ook zeggen hoor, ook als je het zelf gewoon heel anders gedaan zou hebben
Wat heerlijk als je 'over' kunt zijn voor de feestdagen!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Vandaag maar eens kijken of we mijn schat met al haar spullen definitief kunnen verhuizen naar ons nieuwe huis !![]()
Dit!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef AnneX het volgende:
Van Harte Vonk en vriendin, met de nieuwe fase in jullie leven op jullie eigenste
mooie plek.
Mooie dagen en een gezond en gezellig 2014...
Ik sluit me hierbij aan!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef AnneX het volgende:
Van Harte Vonk en vriendin, met de nieuwe fase in jullie leven op jullie eigenste
mooie plek.
Mooie dagen en een gezond en gezellig 2014...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |