Scherp GLquote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Gieliovd het volgende:
Voor de sensor is 3/4 en erna 5/8 buis?
Scherp CV
Viel mij ook al op. Stopcontact met die lasdoos vind ik ook niet zo'n mooie constructie voor een vakman. Terwijl de meterkast binnen juist weer een kunstwerk is, prachtig werk!quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even azijnpissen: De laatste 5 beugels bij je buitenlamp zijn anders.
Aha! Ik kijk af en toe mee in je topics maar dat was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 1 december 2013 22:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik kom er direct naast te wonen; de woning is een twee onder één kap woning.
Met ieder dus wel hun eigen voordeur, voorzieningen en meters e.d.
is die sensor niet verder in te stellen, qua tijd en schemering?quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
De sensor blijkt helaas niet helemaal goed te zijn, hij schakelt niet helemaal goed en blijft veelste lang branden, ongeacht of er beweging gedetecteerd is en ongeacht welke tijd er ingesteld is.
Waarschijnlijk moet ik daar nog even een ander exemplaar voor zien te scoren.
Als ie gelijk in de lamp kijkt, schakelt die m meteen uitquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tevens kijkt de sensor naar de lamp.
Vandaag heb ik de keuken eindelijk ontdaan van alle beschermfolie, en de inductiekookplaat op ze plek gelegd. Die gaan we morgen maar eens even aansluiten.quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Gieliovd het volgende:
Vakmannetje ben je ook he. Goed man, goede vooruitgang weer
Symbolisch begonnen met de verhuizing
Dat is dan ook een Ymvk kabel 3x2,5mm² in een 5/8 grijze buis.quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even azijnpissen: De laatste 5 beugels bij je buitenlamp zijn anders.
Dank u !quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Stopcontact met die lasdoos vind ik ook niet zo'n mooie constructie voor een vakman. Terwijl de meterkast binnen juist weer een kunstwerk is, prachtig werk!
Ik zeg altijd maar zo; beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Aha! Ik kijk af en toe mee in je topics maar dat was me nog niet opgevallen
Wij zijn afgelopen maand in ons nieuwbouw huis getrokken en ik heb wel een klein beetje van je afgekeken
Die hoge plinten met relax breeze kleurtje op de muur staat vet!!
En dat wordt een feestmaaltijd....????quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Vandaag heb ik de keuken eindelijk ontdaan van alle beschermfolie, en de inductiekookplaat op ze plek gelegd. Die gaan we morgen maar eens even aansluiten.
Het is vrijdag, ik gok op een culinair hoogstandje van de lokale vette bek...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef blomke het volgende:
[..]
En dat wordt een feestmaaltijd....????
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef lipje het volgende:
zou je de stekker niet in het stopcontact doen als je gaat stofzuigen?
Dat is de stekker van het verlengsnoer wat nog in de woonkamer lag, en niet diegene van de stofzuiger; maar ik vind het wel heel scherp dat je dat op de foto direct opvaltquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:33 schreef lipje het volgende:
zou je de stekker niet in het stopcontact doen als je gaat stofzuigen?
Mocht je het idee hebben dat we compleet gaan over verhuizen; dat gaan we in ieder geval nog niet doenquote:
Gelukkig hebben we er toen al foto's van gemaakt, en we vinden ze nog steeds geweldig !quote:Op donderdag 5 december 2013 22:49 schreef jpajs het volgende:
En dan komen de meubels. Maar ehhhhhhhh dat zijn helemaal onze meubels niet. Weet u zeker dat dit de onze zijn.![]()
In maanden veranderd de smaak nog wel eens.
In totaal hebben we over de hele verbouwing nu een dikke 3100 foto's verzameld, dus de meeste zaken zullen echt wel op foto staan. Zowel before als after.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:46 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Genoeg before and after foto's? Ben zo blij dat ik voordat de vloer gelegd was, eerst het hele huis doorgelopen ben en overal foto's van heb gemaakt... Daarna ben ik weer het hele huis doorgelopen en heb weer dezelfde foto's gemaakt
Die feestmaaltijd bewaren we nog evenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:23 schreef blomke het volgende:
[..]
En dat wordt een feestmaaltijd....????
Helaas laat ik jullie nog even in spanning wachtenquote:
Ik wel jaquote:
Zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is ook meer een vlekje op de kaart
[..]
En dat gaan we hier mooi niet delen met iedereen
Kun je toch stiekem beter gewoon een dag gaan klussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
Dan had je bij een Fok!ker nog koffie kunnen halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |