Vandaag? Waarom kwam je niet langs dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
Ja, dat moet jij ook nodig eens doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan had je bij een Fok!ker nog koffie kunnen halen.
Het ziet er trouwens echt leuk uitquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat moet jij ook nodig eens doen
Dat zou toch begin van de week al zijn? Maakt ook niet uit, heb je plezier gehad bij die winkel?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:19 schreef Gieliovd het volgende:
Drukke planning helaas... om 8 uur zat ik in de auto en om 17:30 was ik weer terug. Resultaat was wel goed, voor vrienden dan, niet voor mezelf.
Andere keer maar weer
Nu er toch iemand over die buitenlamp begint...quote:Op zondag 1 december 2013 22:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even azijnpissen: De laatste 5 beugels bij je buitenlamp zijn anders.
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nu er toch iemand over die buitenlamp begint...
Ik vind het sowieso zonde dat je daar een zichtbare kabel voor gebruikt.
Je hebt tenslotte alles overhoop gehaald, had je de voeding voor die lamp dan niet van binnenuit kunnen doen ?
Dan had je de kabel of buis netjes in kunnen frezen in een binnenmuur.
Tuurlijk wel, jullie project is bijna klaar, dan kan daarna het huis van je ouders op de schop en kan je het netjes wegwerkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.
Dit is namelijk de buitenmuur van mijn ouders; ik kan daar dan moeilijk een leiding door de wand gaan zitten frezen
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Die buitenmuur waar de lamp tegen gemonteerd is, is in feite niet mijn eigendom.
Dit is namelijk de buitenmuur van mijn ouders; ik kan daar dan moeilijk een leiding door de wand gaan zitten frezen
Haaksbergenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Gieliovd het volgende:
Mislukt.. heb de hele dag gezocht maar ben niet verder gekomen dan Haaksbergen. Tank leeg, ik moe en honger... Jammer weer.
De ster van Twentequote:Op zondag 8 december 2013 03:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Haaksbergen, wat was het nu? De parel van Twente? Met de
stoomtrein
? Nostalgie... Geweldig
Euh ! Ik ben heul geen Twentenaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
De ster van Twente zelf is verdwenen... Vonk, halloooo...?
Ik is benieuwd
Ik zit nog steeds in een hele drukke periode hoor !quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk!!![]()
Ziet er geweldig uit!! Drukke weken achter de rug me dunkt.
Mooie vloer, ziet er goed uitNu de laatste loodjes nog even, en lekker over vóór de kerst
Het zou er wat dat betreft om gaan; het is de bedoeling om deze week i.i.g. het grootste deel van de inboedel op plek te krijgen, en zaken op te ruimen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef Teslynd het volgende:
Zo, dat is mooi opgeschoten. Lukt het toch nog voor kerstmis verhuisd te zijn. Fijn joh!
Is toch een toffe vloer geworden of niet ?quote:
Dank je !, ingelijks !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |